حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدیر عامل اچ تی سی (HTC) تغییر کرد

نوشته

4 سال قبل | 19 دیدگاه | اچ‌تی‌سی

طبق اخبار جدید مدیر عامل اچ تی سی (HTC) تغییر کرده است. ساعاتی قبل شرکت HTC اعلام کرد که «ایو مت» (Yves Maitre) که پیش از این یکی از مدیران ارشد اپراتور مخابراتی فرانسوی Orange بود، به عنوان مدیرعامل این شرکت انتخاب شده است. در ادامه با ترننجی همراه باشید تا درباره تغییر مدیر عامل اچ تی سی صحبت کنیم.

تغییر مدیر عامل اچ تی سی (HTC)

مدیر عامل جدید اچ تی سی

مدیر عامل جدید اچ تی سی

طبق این بیانیه، مدیرعامل فعلی HTC به‌عنوان رییس هیئت مدیره به کار خود ادامه می‌دهد. لازم به ذکر است که «شر ونگ» (Cher Wang) در سال ۲۰۱۵ به‌عنوان مدیرعامل این شرکت انتخاب شد.

با رهبری «مت»، این شرکت به تمرکز بر واقعیت مجازی، شبکه 5G و هوش مصنوعی ادامه خواهد داد. در این بیانیه خبری، مدیرعامل جدید HTC گفته که این شرکت در کنار ساخت بهترین سخت‌افزارهای مصرفی، توسعه سرویس‌های مختلف حول محور این محصولات را آغاز می‌کند.

با توجه به این بیانیه، احتمالا این شرکت به توسعه سرویس‌های تجاری مربوط به هدست واقعیت مجازی Vive VR ادامه می‌دهد. شرکت HTC همچنین اخیرا از یک هاب ۵G رونمایی کرد که به کاربران اجازه می‌دهد بدون خریدن گوشی ۵G بتوانند از سرعت بالای این تکنولوژی برای گجت‌های مختلف خود بهره ببرند.

در چند سال اخیر، وضعیت مالی HTC روزبه‌روز وخیم‌تر شده است و «مت» برای هدایت این شرکت کار بسیار سختی در پیش دارد. از دیگر اقدامات این شرکت می‌توانیم به فروش بخش بزرگی از قسمت توسعه گوشی‌ها به گوگل اشاره کنیم. اگرچه در چند سال اخیر HTC بودجه و منابع زیادی را به واقعیت مجازی اختصاص داده، ولی گجت‌های مربوط به این تکنولوژی هنوز نتوانسته‌اند توجه زیادی را جلب کنند و به همین خاطر درآمد قابل توجهی برای این شرکت نداشته‌اند. اگر اوضاع HTC به این زودی‌ها بهبود پیدا نکند, «مت» آخرین مدیرعامل این شرکت خواهد بود.

نظر شما درباره این تغییر چیست؟‌ آینده روشن در انتظار تایوانی هاست؟

اشتراک در
اطلاع از
19 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

https://www.instagram.com/p/B2g0AfEgbmj/?igshid=1w3wuttkwng2g
جناب عطا.یی تصاویر واضح از میت ۳۰ پرو
فوق العادس 😍

esi3fat70

کجاش فوق العادس،از یه طرف ناچ عریضی که داره ضایع س از طرف دیگه پشتش بخاطر گودی که داره اصلا خوب نیس در این مورد ویوو قابل تحمل تر بود بازم فلگشیپ فقط و فقط سامسونگ.

The Destroyer

آره دیگه بقیه هم بهتره برن کفتر بپرونن. هیچ رقیبی نباید برای سامسونگ به وجود بیاد تا سامسونگ هم با هر قیمتی که خواست پرچمداراشو عرضه کنه و بکنه تو پاچه شما. چه قد ویوو فشار آورده که کلا به خاطرش پرچمدار های غیر سامسونگی رو میبری زیر سوال که احیانا مثل ویوو دود هیچ کدوم تو چش سامی نره. شما هم برو با همون سامسونگی که پدرت خریده حال کن عزیزم فقط خواهشا این جا دعوا راه ننداز. خدا خیرت بده…

mostafa3

بیش از حد خمیده هست میت 30 پرو
راحت صفحه نمایشش می‌شکنه اگر از دستت بیفته
برگشتن فلش زنون باعث خوشحالی هست

pedram_01

علی شیخ زاده

خداییش قشنگ نیست نمیدونم به کجاش دقیقا گفتی فوقعلاده . پشتش که افتضاح جلو هم که ناچ بزرگی داره . حالا برای طرفدار هاش شاید زیبا باشه !!

علی شیخ زاده

مهندسین عزیز خب شما باشید فیس آیدی و دوربین سلفی سه گانه رو کجا قرار میدید؟ راهی بجز ناچ عریض سراغ دارید؟
درمورد پشت گوشی هم اون زمان ک هواوی اومد مثل اپل بصورت عمودی گذاشت همتون میگفتید کپی کپی و مسخره میکردید حالا که سامسونگ هم اومده عین طراحی پشتی هواوی دوربین عمودی گذاشنه شد زیبا؟
بنظرم زشت نیست فقط چون هواویه و شما از هواوی خوشتون نمیاد زشته 😉

Dr.Nazer

من با نمای جلویی مشکل ندارم؛ ولی اون دوربین گرد با اون چیزِ فلزی و عریض دورش واقعا قشنگه؟ به‌جرات میتونم بگم بدترین طراحی قاب پشتی گوشی‌ها در تاریخ..! نمای جلویی که نمیتونه زشت باشه چون اصن نمای جلویی زشت نداریم :-/

Dr.Nazer

#لباسشویی_سام.. الجی

_V_

گوشی جذابی هست فقط

سه چیز تو ذوق من زد
یکی اینکه طراحی پشتیش رو من فقط در صورتی ک مثل رندراش بود دوست داشتم(گوشه ها تیز تر از این و گوشی کشیده تر)

رنگ بندیش!

و حاشیه هاش(عملا توی نسبت صفحه به خاطر واترفال میتونه کاری کنه وگرنه هم حاشیه هاش چندان بازیک نیست و تحولی رخ نداده هم ناچ عریض داره(کاری ب اینکه ایا خوبه وجود ناچ عریض یا نه الان ندارم چون فعلا بحث فقط طراحی و مخصوصا نسبت پنل به قاب جلوییه که خب قطعا توی این بخش هر نوع ناچ یا پانچ هول و غیره ای نکته منفی برای نسبت هست چه برسه ناچ عریض))

حالا دو مورد اول سلیقس ولی آخری نه

Dr.Nazer

استاد خب تشخیص چهره‌ سه‌بعدی و این دم و دستگاها یا باید توی ناچ باشه یا زیر نمایشگر که مورد دوم ممکن نیست..!

_V_

الاغ ی بار بخون چی گفتم /-:

V800B

این مطلب تو پست مربوطه بزار

نیما عرفانی

پس با این تفاسیر در آینده تصمیمی برای تولید و عرضه ی موبایل های سطح مختلف نداره .‌‌‌‌‌‌خبر خوشایندی نبود

نیما عرفانی

البته این هم باید متذکر شد که دیگه نباید از برندهای مطرح و با سابقه که سال ها در این حیطه فعالیت داشتن انتظار داشت که بتونن با رقبای چینیِ خودشون که اصلی ترین عامل ضعیف شدن و عقب افتادن همین برندهای با اصالت بودن رقابت کنن. (سونی،نوکیا،اچ تی سی ، موتورولا و الجی)
آره می‌دونم مالکیت اصلیِ موتورولا ، لنوو هستش که خودش یه برند چینیِ و نوکیا هم به لطف HMD در سطح موبایل های میان رده عملکرد بدی نداشته اما منظورم کلی بود ، به هر حال برندهای چینی پشتوانه و حمایت مثال زدنی از جانب مردم و دولت چین دارن که باعث شده از کپی کاری و جنس های کم کیفیت برسن به برندهای نوآور و با کیفیت که اتفاقاً در اکثر مواقع در کنار ارائه ی محصولات جذاب، قیمت های فوق العاده رقابتی هم دارن.

نیما عرفانی

ویدئوی آنباکس سریع میت ۳۰ پرو
https://www.huaweicentral.com/huawei-mate-30-pro-quick-unboxing-video/

V800B

امیدوارم بهتر بشه روند اچ تی سی
خودم موبایلی از این برمد نداشتم جز چند روز استفاده از یو یولترا ک عالی بود نسبت ب خودش
اچ تی سی بعد ام ۸ ضعیف شد ام ۱۰ بد نبود ولی بعدش دیگه ب روز نبود چهرش و پیگیری نکردن تو بازاریابی

The Destroyer

به امید بازگشت همه برند های دوست داشتنی که جای خالیشون تو رقابت امروزی به طور محسوسی حس میشه

mTAAHAAm

جالبه که نوع برجستگی دایره ای دور دوربین میت 30 به یکی از گوشی های قدیمی. HTC شباهت داره

Milad7

به یه حرکت رو به جلو نیاز دارن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)