حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مک بوک پرو با نمایشگر Mini LED تا پایان سال ۲۰۲۱ ارایه نخواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

اپل بالاخره آیپد پرو با نمایشگر Mini LED را رسما معرفی کرد. به نظر می رسد که این شرکت بخواهد برای نمایشگرهای بزرگ دیگر محصولاتش، مانند مک بوک ها به این فناوری روی آورد. با این حال گفته می شود که مک بوک پرو با نمایشگر Mini LED تا پایان سال ۲۰۲۱ ارایه نخواهد شد. اگر به نیمه پر نگاه کنید، احتمالا اوایل سال ۲۰۲۲ یا همان اواخر ۲۰۲۱ شاهد آن خواهیم بود.

مک بوک پرو با نمایشگر Mini LED

پیش از این شایعه شده بود که اپل هفته آینده در رویداد WWDC 2021 خود ممکن است مدل های MacBook Pro را با نمایشگر مینی LED ارایه کند. با این حال، به نظر می رسد مدل های جدید MacBook Pro برای دریافت این ویژگی باید منتظر اواخر امسال باشند. براساس گزارش جدید MacBook Pro 16 اینچی اپل با پردازنده سری M دوباره طراحی شده در سه ماهه اول سال آینده وارد تولید انبوه خواهد شد. علاوه بر این، MacBook Pro 14 اینچی در سه ماهه چهارم سال جاری وارد تولید انبوه خواهد شد.

نسخه به روز شده MacBook Pro اپل برای تولید انبوه تا پایان امسال و اوایل سال آینده برنامه ریزی شده است

آخرین های گزارش تامین کنندگان قطعات، عرضه MacBook Pro جدید را زیر سوال می برد. پیش از این یکی از اطلاعات منتشر شده ادعا کرده بود که اپل یکی از مدل های MacBook Pro را در WWDC 2021 رونمایی خواهد کرد. این در حالی که قرار است اواخر امسال و اوایل سال آینده به بازار عرضه شود. در همین حال DigiTimes گزارش می دهد که اپل سخت افزار جدید را در نیمه دوم سال 2021 معرفی خواهد کرد.

Mini LED

Mini LED

به گفته منابع، اپل قصد دارد در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ دو مک بوک جدید (۱۴ و ۱۶ اینچی) با نمایشگر Mini LED را ارایه کند.

با توجه برنامه تولید و عرضه نمایشگرهای miniLED، تولید MacBook Pro 14 اینچی احتمالاً در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ آغاز می شود و مدل 16 اینچی در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ آغاز می شود.

اگر ما iPad Pro را که به تازگی معرفی شده را در نظر بگیریم این محصول ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ معرفی شد اما عرضه آن به مشتریان از خرداد انجام می شود و حتی برخی از مشتریان باید تا مرداد صبر کنند. گزارش های دیگر حاکی از آن است که اپل به طور بالقوه می تواند مدل های جدید 14 و 16 اینچی MacBook Pro را تابستان امسال معرفی کند. اپل هفته آینده رویداد WWDC خود را برگزار می کند که می تواند عرصه احتمالی معرفی MacBook Pro باشد.

فعلا چیزی مشخص نیست و باید این اخبار را با دیده تردید، نگریست. شما منتظر مک بوک با نمایشگر Mini LED هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)