حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپتاپ سامسونگ Galaxy Book Go با تراشه Snapdragon 7c Gen 2 و ۱۸ ساعت عمر باتری به قیمت ۳۵۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، لپ‌تاپ

بخواهیم یا نه، دوره دوره لپتاپ های با تراشه ARM است و این محصولات در حال رشد هستند. امروز لپتاپ سامسونگ Galaxy Book Go با تراشه Snapdragon 7c Gen 2 و ۱۸ ساعت عمر باتری به قیمت ۳۵۰ دلار رسما معرفی شده است. لپتاپی از سامسونگ که قبلا لو رفته بود با جدیدترین تراشه ARM کوالکام برای لپتاپ های ویندوزی با هم ترکیب شده اند.

لپتاپ سامسونگ گلکسی بوک Go

لپتاپ سامسونگ Galaxy Book Go

لپتاپ سامسونگ Galaxy Book Go

غول فناوری کره جنوبی سرانجام لپتاپ Galaxy Book Go را در بازار جهانی معرفی کرد. پیش از این حدس زده می شد که جدیدترین لپ تاپ مبتنی بر ARM این شرکت در مراسم آنپکد پیشین رونمایی شود، اما اینطور نشد. سامسونگ همچنین لپ تاپ قدرتمندتر Galaxy Book Go 5G را با پردازنده Snapdragon 8cx Gen-2 5G روانه بازار کرده است.

لپتاپ سامسونگ Galaxy Book Pro 360 5G و Galaxy Book Pro با نمایشگر OLED رسما معرفی شدند

این شرکت ادعا می کند که Galaxy Book Go یک لپ تاپ سبک و باریک است. با ضخامت 14.9 میلی متر و وزن حدود 1.38 کیلوگرم این ادعا برای لپتاپ ۱۴ اینچی خیلی بیراه هم نیست است. این لپ تاپ از نمایشگر IPS LCD در اندازه ۱۴ اینچی با وضوح Full HD بهره می برد. Galaxy Book Go یک وب کم 720p برای سلفی و تماس تصویری ارائه می دهد. برای خروجی صوتی هم از یک بلندگوی استریو با پشتیبانی Dolby Audio بهره می برد.

در بخش نرم افزار، Galaxy Book Go با ویندوز ۱۰ ارایه می شود (قابل ارتقا به ویندوز 10 پرو). همانطور که گفتیم این لپ تاپ به جدیدترین پردازنده کوالکام Snapdragon 7c Gen 2 مجهز شده است. می توانید اطلاعات مربوط به این تراشه را در مطلب زیر بخوانید:

تراشه Snapdragon 7c Gen 2 برای رایانه‌های شخصی پایین رده معرفی شد

گلکسی بوک گو سامسونگ دارای انتخاب حافظه های رم و داخلی زیر است:

  1. ۱- 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی
  2. ۲- 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی

بدون شک این حافظه ها برای کاربر کامپیوتر شخصی کافی نیست پس یک اسلات کارت microSD برای افزایش فضای ذخیره سازی را هم ارائه می دهد.

لپتاپ سامسونگ Galaxy Book Go

لپتاپ سامسونگ Galaxy Book Go

شاید در بحث حافظه داخلی کمی ناامید شده باشید اما خبر خوب اینکه  سامسونگ Galaxy Book Go همچنین از قابلیت اتصال LTE برخوردار است ولی نه در همه مدل ها. اینجا یک مدل فقط Wi-Fi نیز وجود دارد. در قسمت اتصالات، این لپ تاپ دارای یک پورت USB 2.0 نوع A ، دو درگاه USB 3.2 نوع C ، یک اسلات کارت نانو ، جک صوتی 3.4 میلی متر ، Wi-Fi 5 (2 × 2 MIMO) و بلوتوث 5.1 است. سوخت آن توسط یک باتری 42.3Whr با پشتیبانی از شارژ سریع 25W است.

قیمت لپتاپ سامسونگ Galaxy Book Go

سامسونگ Galaxy Book Go با برچسب قیمت 349 دلار آمریکا برای نسخه Wi-Fi ارایه می شود می شود. با این قیمت تهاجمی، Galaxy Book Go ممکن است رقابت خوبی با Google Chromebook های موجود ارائه دهد. در همین حال، این شرکت هنوز چیزی در مورد قیمت گذاری مدل LTE ارایه نکرده است. سامسونگ تأیید کرد که این لپ تاپ از ماه جاری در برخی از بازارهای منتخب برای خرید در دسترس خواهد بود و به زودی در سراسر جهان در دسترس خواهد بود.

نظر شما درباره گلکسی بوگ Go سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)