حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپتاپ دانشجویی سامسونگ Galaxy Book 3 Go با اتصال 5G و تراشه Snapdragon 7c+ Gen 3 رسما معرفی شد

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، لپ‌تاپ

سامسونگ لپتاپ هم تولید می‌کند اما معمولا محصولات آن از میان‌رده به بالا و تا پرچمدار است. در معدود محصولات اقتصادی که تولید کرده، یک عضو جدید وجود دارد که می‌تواند جالب باشد. لپتاپ دانشجویی سامسونگ Galaxy Book 3 Go با اتصال 5G و تراشه Snapdragon 7c+ Gen 3 عرضه می‌شود. قیمت این لپتاپ در کره معادل ۴۳۰ دلار است.

لپتاپ دانشجویی سامسونگ Galaxy Book 3 Go

سامسونگ لپ‌تاپ اقتصادی جدیدی به نام Galaxy Book 3 Go را با سیستم عامل ویندوز 11 و اتصال 5G معرفی کرده است. این محصول جانشین گلکسی بوک ۲ گو محسوب می‌شود اما از همان تراشه سال قبلی استفاده می‌نماید.

کوالکام Snapdragon 7c+ Gen 3 رسما معرفی شد: تراشه ۶ نانومتری برای کروم‌بوک‌ها

با توجه به مشخصات روی کاغذ باید گفت که دقیقا مشخص نیست Galaxy Book 3 Go چه ویژگی‌های جدیدی را در مقایسه با نسخه قبلی خود به ارمغان می آورد. از آنچه که فعلا می توانیم بگوییم این است که گلکسی بوک ۳ گو در حقیقت همان گلکسی بوک ۲ گو خواهد بود که به‌روزشده و اسم جدیدی دارد.

گلکسی بوک ۳ گو

گلکسی بوک ۳ گو

سامسونگ گلکسی بوک 3 گو را به صفحه نمایش 14 اینچی IPS LCD با رزولوشن Full HD و پوشش ضد تابش نور مجهز کرده است. این محصول دارای یک وب کم 720p، صفحه کلید بدون بخش عددی و یک ترک‌پد بزرگ است.

استفاده از تراشه 5G کوالکام Snapdragon 7c+ Gen 3 یعنی در بخش CPU شما دارای چهار هسته Cortex-A78 و چهار هسته Cortex-A55 هستید و در کنار آن یک پردازنده گرافیکی Adreno قرار گرفته است. این چیپست با استفاده از فرآیند 6 نانومتری TSMC ساخته می‌شود.

این لپ تاپ دارای 4 گیگابایت رم LPDRRx و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی eUFS در کنار پشتیبانی از مموری کارت microSD است. سیستم عامل ویندوز 11 هوم در کنار چندین ویژگی اکوسیستم گلکسی از جمله سوئیچ خودکار ایربادها و Multi Control، Second Screen و Quick Share بخش نرم‌افزاری را تشکیل می‌دهد.

این لپتاپ در بخش ارتباطات دارای اتصال 5G به همراه Wi-Fi 6E و بلوتوث 5.1 است. پورت‌های این لپتاپ شامل یک پورت USB Type-A، دو پورت USB Type-C و یک جک ترکیبی هدفون و میکروفون 3.5 میلی متری است.

لپتاپ دانشجویی سامسونگ Galaxy Book 3 Go حدود  15.5 میلی متر ضخامت و تنها 1.43 کیلوگرم وزن دارد. باتری این لپتاپ با استفاده از شارژ سریع 45 واتی می‌تواند پس از 30 دقیقه شارژ تا 8 ساعت دوام بیاورد. این محصول دارای دو بلندگوی 1.5 واتی در حالت استریو است.

در حقیقت تنها چیزی که در مقایسه با Galaxy Book 2 Go جدید به نظر می‌رسد، شارژ سریعتر است.

قیمت گلکسی بوک ۳ گو سامسونگ

لپتاپ سامسونگ Galaxy Book 3 Go در کره جنوبی حدود 430 دلار قیمت دارد. نظر شما درباره این لپتاپ سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)