حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپتاپ سامسونگ Galaxy Book Pro 360 5G و Galaxy Book Pro با نمایشگر OLED رسما معرفی شدند

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، لپ‌تاپ

بیاید به سراغ ۲ لپتاپ پرچمدار معرفی شده در مراسم آنپکد امروز سامسونگ برویم. پیش از این با عضو پایه خانواده Galaxy Book 2021 و نمونه گیمینگ آن به نام Galaxy Book Odyssey آشنا شدیم. با این حال نمونه های پرچمدار لپتاپ های سامسونگ این دو دستگاه هستند: Galaxy Book Pro 360 5G و Galaxy Book Pro با نمایشگر OLED و تراشه نسل ۱۱ اینتل.

Galaxy Book Pro 360 5G

یکی از اصلی ترین ویژگی های مدل پرو را می توان قابل حمل بودنش دانست. وزن مدل ۱۳.۳ اینچی کمتر از یک کیلوگرم است، حتی مدل 15.6 اینچی نیز به سختی بیش از این است. هر دو نیز بسیار نازک هستند. بخش عمده ای از جذابیت این لپ تاپ ها نمایشگرهای AMOLED آنهاست.

رزولوشن هر دو اندازه پنل یکسان و برابر 1920 در 1080 پیکسل است. آنها دارای گواهینامه های DisplayHDR 500 هستند، به این معنی که دارای طیف گسترده ای از رنگ و روشنایی تا روشنایی ۵۰۰ نیت هستند. همچنین، دارای 120٪ پوشش دامنه رنگی DCI-P3 و زمان پاسخ سریع 0.2 میلی ثانیه است. بسته به شرایط می توانید حالت های sRGB و Adobe RGB را نیز تغییر دهید. همچنین این نمایشگر از قلم هم پشتیبانی می کند.

Galaxy Book Pro 360 5G

Galaxy Book Pro 360 5G

هر دو لپ تاپ از پردازنده های نسل یازدهم Intel Core تغذیه می کنند، شما می توانید آنها را با پردازنده های i3 ، i5 و i7 و همچنین 8/16/32 گیگابایت رم LPPDR4X سفارش دهید. فضای ذخیره سازی به صورت NVMe SSD بوده و حداکثر ۱ ترابایت قابل سفارش است. مدل های i5 و i7 با گرافیک Iris Xe ارائه می شوند، اما یک GPU اختیاری GeForce MX450 وجود دارد (توجه داشته باشید که این به وزن و ضخامت اضافه می کند). بد نیست بدانید که چندین حالت عملکرد وجود دارد، از جمله حالت بی صدا و حتی “بدون فن”.

انتخاب پورت کاملاً مناسب و حتی در مدل 15.6 اینچی نیز خوب است. این لپتاپ ها دارای یک تاندربولت 4 ، یک USB-C ، یک USB-A 3.2 ، پورت HDMI ، هدفون / میکروفون ترکیبی 3.5 میلی متری و یک اسلات microSD است. مدل 13.3 اینچی درگاه HDMI را از دست می دهد، اما یک اسلات نانو سیم کارت اختیاری پیدا می کند.

وزن مدل 15.6 اینچ 1.05 کیلوگرم است و 11.7 میلی متر ضخامت دارد. باتری آن کمی بزرگتر از 68 وات ساعت است. هر دو لپتاپ از طریق USB-C با آداپتور کوچک ۶۵ وات شارژ می شوند (وزن آن 167 گرم است).

سامسونگ ایالات متحده پیش سفارش Galaxy Book Pro را می پذیرد. مدل 13.3 اینچ با قیمت 1000 دلار و مدل 15.6 دلار با قیمت 1100 دلار آغاز می شود. در صورت پیش سفارش، ۱۰۰ دلار پس خواهید گرفت.

نظر شما درباره لپتاپ های پرچمدار Galaxy Book Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

احتمالا استقبال خوبی ازش بشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)