حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل مصرف باتری iOS 14.6 به همراه مشکل داغی گزارش شده است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | iOS، اپل، اخبار، مشکلات

آیفون‌ها، دستگاه‌های محبوب اپل در بازار گوشی‌های هوشمند هستند. به همین صورت است که شهرت آیفون‌ها، جهانی است و کم‌تر کسی پیدا می‌شود که نداند آیفون چیست! چندی پیش، اپل آپدیت iOS 14.6 را برای آیفون‌های واجد شرایط خود به صورت گسترده منتشر کرد. پس از آن، کاربران زیادی اقدام به نصب آن کردند. اما به تازگی اخباری مبنی بر مصرف انرژی بیش از حد در این نسخه از سیستم عامل iOS به دست‌مان رسیده است. در ادامه، به مشکل مصرف باتری iOS 14.6 می‌پردازیم.

سیستم عامل آی او اس ١۴.۶

مدتی پیش، اپل از iOS 14.5 به عنوان یک میان نسل در سیستم عامل iOS رونمایی کرد. سپس، نوبت به رونمایی از نسخه جدیدتر آن، یعنی iOS 14.6 رسید. این نسخه نیز از Apple Card Family پشتیبانی می‌کند و با دستگاه‌های دیگر این اکوسیستم، قابل جفت سازی است.

 

آپدیت iOS 14.6 اپل با ارائه ویژگی های جدید منتشر شد

 

اما اکنون، در گزارش‌هایی شاهد به وقوع پیوستن مشکلات جدید در iOS 14.6 هستیم. به نقل از Gizchina، اخیراً چند کاربر از مشکل مصرف باتری iOS 14.6 در برخی از سناریوها شکایت داشته‌اند. این شکایات، مربوط به انجام به روزرسانی‌های اخیر است. به هر حال، وارد جزئیات بیشتری از این موضوع می‌شویم.

مشکل مصرف باتری در iOS 14.6 به همراه مشکل داغی

پس از انتشار به روزرسانی سیستم عامل iOS 14.6 بسیاری از کاربران آن را بر روی آیفون خود نصب کردند. اما پس از نصب iOS 14.6، برخی از کاربران متوجه مصرف بیش از حد باتری نسبت به حالت عادی شده بودند. با وجود این مصرف بیش از حد باتری، حالا آیفون آن‌ها کم‌تر از همیشه روشن می‌ماند. با نگاهی به فروم و گروه‌های معتبر اپل، بهتر می‌توان متوجه وقوع گسترده این موضوع شد.

بر اساس گزارش‌های مختلف منتشر شده، دستگاه‌های زیادی دچار این مشکل شده‌اند. به طور مثال، آیفون ١١ پرو و آیفون ١٢ پرو، بیش‌تر از هر دستگاهی از این ایراد رنج می‌برند. شایان ذکر است که طبیعتاً استفاده هر کاربری، بسته به سلیقه شخصی وی متفاوت است. اما این گزارشات، توسط دستگاه‌ها و کاربران مختلفی ارائه شده است. بنابراین، این مشکل هم اکنون برای برخی از کاربران آیفون‌های به روزرسانی شده به iOS 14.6 در حال وقوع است. حل شدن این مشکل، حائز اهمیت ویژه‌ای است.

حتی برخی از کاربران، اظهار داشته‌اند که دستگاه آن‌ها در حالت وب گردی و استفاده از اپلیکیشن Safari، شاهد داغ شدن دستگاه خود بوده‌اند! این مورد، حتی در بازی‌ها بیشتر است. تمامی این کاربران، ادعا می‌کنند که دستگاه هوشمند آن‌ها، پیش از این به خوبی کار می‌کرده است. اما اکنون، آن‌ها با مشکلات داغی و مشکل مصرف باتری iOS 14.6 مواجه هستند. موارد گزارش شده از داغ شدن دستگاه، بیشتر از سوی دارندگان آیفون ١٢ پرو و آیفون ١٢ مینی ارسال شده است.

البته خالی از لطف نیست که در نظر داشته باشیم آیفون‌ها پس از انجام به روزرسانی‌ها، تا حدودی مصرف انرژی بیشتری را طلب می‌کنند. این مورد، در بسیاری از دستگاه‌های اندرویدی نیز وجود دارد. اما هم اکنون، حدود یک هفته از انتشار عمومی این به روزرسانی می‌گذرد. در همین راستا، به نظر نمی‌رسد که این موضوع، خیلی با مصرف باتری بیش‌تر در حالت عادی و پس از انجام آپدیت مرتبط باشد. در هر صورت، اگر این مشکل واقعاً مربوط به سیستم عامل iOS 14.6 باشد، اپل می‌بایست با ارائه یک به روزرسانی رفع مشکل، آن را از بین ببرد. این گزارشات، می‌توانند سبب کم شدن رضایت کلی کاربران از پشتیبانی نرم افزاری اپل شود.

نظر شما در مورد این مشکل در سیستم عامل iOS 14.6 چیست؟ آیا آیفون شما پس از انجام این به روزرسانی، با مشکل مذکور مواجه شده است یا خیر؟ آیا پیش از این با انجام آپدیت‌های نرم افزاری، به مشکلی بر خورده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️