حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی گلکسی A22 سامسونگ به زودی صورت خواهد گرفت

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سری گلکسی A2X شامل دستگاه های اقتصادی سامسونگ هستند. بدون شک می توان رگه های ادامه اقتصادی محبوب گلکسی J2 را در آن ها دید. اولین مرتبه یک ماه و نیم پیش بود که به گلکسی A22 سامسونگ سلام کردیم. با انتشار اسناد جدید، مشخص شده که معرفی گلکسی A22 سامسونگ به زودی صورت خواهد گرفت.

معرفی گلکسی A22

سامسونگ به زودی سری Galaxy A را با یک گوشی هوشمند ارزان قیمت به نام Galaxy A22 به روز خواهد کرد. این مدل با مدل های 4G و 5G در دسترس خواهد بود. شواهد جدید تایید می کنند که حداقل مدل 4G به زودی معرفی خواهد شد

صفحات پشتیبانی از Galaxy A22 به تازگی در پورتال روسی سامسونگ فعال شده است. این نشان می دهد که تلفن ارزان قیمت مورد نظر ما به زودی در روسیه و احتمالا سایر کشورهای همسایه در سراسر اروپا و آسیا معرفی می شود.

Galaxy A22

Galaxy A22

هنوز صفحه پشتیبانی Galaxy A22 5G دیده نشده است. این می تواند نشان دهد که مدل 4G ابتدا وارد بازار می شود و بعدا نسخه 5G ارائه می شود. بدیهی است که در دسترس بودن مدل 5G نیز در بازارها متغیر خواهد بود.

مشخصات احتمالی Galaxy A22

در صورت دقیق بودن بنچمارک های اخیر، گلکسی A22 مدل 4G به چیپست Helio G80 مجهز شده است. حداقل یک مدل از Galaxy A22 دارای ۶ گیگابایت رم است و این گوشی با Android 11 و One UI 3.1 پیش فرض عرضه می شود. پیش از این در شایعات خواندیم که مدل 5G گلکسی A22 با تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ ارایه خواهد شد.

گلکسی A22 5G سامسونگ با دایمنسیتی ٧٠٠ در گیک‌بنچ دیده شد

سامسونگ Galaxy A22 4G اساسا با همان چیپست Galaxy A32 گران قیمت تر مجهز می شود. با این حال انتظار می رود که این دستگاه ویژگی های متفاوت دیگری مانند دوربین و نمایشگر متفاوت را نیز ارایه دهد.

با توجه به تمام مشخصات و فهرست اولیه خرده فروشی انتظار می رود سامسونگ، Galaxy A22 را با كمتر از ۲۵۰ یورو به فروش برساند.

نظر شما چیست؟ منتظر این دستگاه اقتصادی جدید سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)