حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 12.5 شیائومی Mi 11 Lite 5G ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، شیائومی

شیائومی حدود ٢ ماه پیش، از محصولات جدید خود در مناطق مختلفی رونمایی کرد. یکی از این محصولات، شیائومی Mi 11 Lite 5G بود. این گوشی، هم اکنون به روزرسانی رابط کاربری اختصاصی MIUI 12.5 را دریافت کرده است. در ادامه، به جزئیات آپدیت MIUI 12.5 شیائومی Mi 11 Lite 5G خواهیم پرداخت.

شیائومی می ١١ لایت ۵ جی

شیائومی در سری Mi X Lite خود، معمولاً گوشی‌هایی را تولید می‌کند که یک ویژگی بسیار مهم دارند. به عنوان مثال، شیائومی Mi 11 Lite 5G، دارای مشخصات برجسته‌ای از جمله تراشه قدرتمند اسنپدراگون ٧٨٠ جی و طراحی بسیار مناسب اشاره کرد. طراحی این دستگاه، به گونه‌ای است که ضخامت Mi 11 Lite 5G، برابر با ۶.٨ میلی متر است. وزن می ١١ لایت ۵ جی با وجود باتری ۴,٢۵٠ میلی آمپر ساعتی و بدنه شیشه‌ای، تنها ١۵٩ گرم است که رقم جذابی است.

 

شیائومی می ۱۱ لایت باریک ترین گوشی مجهز به 5G رسما معرفی شد

 

شیائومی می ١١ لایت ۵ جی، در ابتدا با سیستم عامل اندروید ١١ به همراه رابط کاربری MIUI 12 پیش فرض رونمایی شده بود. بر خلاف تصورات، این گوشی از نسخه ١٢.۵ رابط کاربری MIUI بهره مند نبوده است. اما بر اساس گزارشی از سوی MIUI Download، به روزرسانی رابط کاربری MIUI 12.5 هم اکنون در اختیار دستگاه مذکور قرار گرفته است. در ادامه، به جزئیات بیشتری می‌پردازیم.

آپدیت MIUI 12.5 شیائومی Mi 11 Lite 5G به صورت جهانی و پایدار

اخیراً برخی از کاربران تایوانی شیائومی می ١١ لایت ۵ جی، خبر از دریافت به روزرسانی MIUI 12.5 در گوشی‌های خود داده‌اند. به همین دلیل، متوجه آغاز عرضه به روزرسانی رابط کاربری MIUI 12.5 برای این گوشی توسط شیائومی هستیم. همان طور که گفتیم، این به روزرسانی فعلاً در دسترس کاربران تایوانی این دستگاه قرار گرفته است. اما تا فرا رسیدن هفته‌های آینده، شاهد عرضه این آپدیت مهم در مناطق دیگری نیز خواهیم بود. حجم به روزرسانی رابط کاربری MIUI 12.5 برای نسخه ۵ جی شیائومی می ١١ لایت، حدود ٢.٩۴ گیگابایت است. در این به روزرسانی وصله امنیتی ماه مه سال ٢٠٢١ میلادی ارائه می‌شود. با دانلود و اعمال به روزرسانی مورد اشاره در این گوشی، نسخه فریمور آن به “V12.5.1.0.RKITWXM” تغییر خواهد یافت. اسم رمز شیائومی می ١١ لایت ۵ جی، Renoir است. نصب این به روزرسانی در گوشی شما، سبب بهبود عملکرد کلی و اضافه شدن امکانات و انیمیشن‌های جدیدی می‌شود.

شیائومی می ١١ لایت نسخه ۵ جی

شیائومی می ١١ لایت نسخه ۵ جی

نظر شما در مورد ارائه به روزرسانی‌های گسترده رابط کاربری MIUI 12.5 توسط شیائومی چیست؟ آیا شیائومی می ١١ لایت ۵ جی برای شما دستگاه جذابی است؟ کدام ویژگی این دستگاه را بیشتر می‌پسندید؟ از نظر شما، چه قابلیتی سبب پیشرفت هر چه بیشتر رابط کاربری اختصاصی MIUI 13 می‌شود و شیائومی چه اقدامی را باید به عنوان هدف اصلی خود در این رابط کاربری قرار دهد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

یکی از خوش دست ترین گوشی هاست😊😊
ولی ۵جی تو ایران ندیدم من از این گوشی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️