حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت هواوی MatePad Pro 2 در پوسترهای جدیدی لو رفت

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تبلت، رندر، شایعات، هواوی

هواوی در نظر دارد تا در تاریخ ٢ ژوئن ٢٠٢١ (١٢ خرداد ١۴٠٠) از محصولات جدید و مهم خود، رونمایی کند. اما پیش از رونمایی رسمی این محصولات، شاهد درز شایعات و تصاویری از آن‌ها به بیرون هستیم. پیش از این، ساعت هوشمند Huawei Watch 3 در تصاویری زنده لو رفته بود. اما این بار، نوبت به دیده شدن تبلت هواوی MatePad Pro 2 پیش از رونمایی رسمی رسیده است. در ادامه، نگاهی به پوسترهای لو رفته از این تبلت پرچمدار خواهیم داشت.

تبلت هواوی میت پد پرو ٢

تبلت MatePad Pro 2، یکی از محصولات جذاب و مهمی است که هواوی به زودی از آن رونمایی خواهد کرد. دلیل اهمیت بالای این تبلت، استفاده از نسخه نهایی HarmonyOS به صورت پیش فرض در آن است. بنابراین، MatePad Pro 2، اولین تبلت مجهز به HarmonyOS است. پیش از این، در مورد رؤیت شدن تبلت هواوی MatePad Pro 2 در بنچمارک گیک بنچ گفته بودیم.

 

تبلت MatePad Pro 2 هواوی با Kirin 9000 در گیک‌ بنچ رؤیت شد

 

حال به بحث اصلی می‌رسیم. در گزارشی از Huawei Central، تبلت Huawei MatePad Pro 2، در پوسترهای جدیدی مشاهده شده است. این پوسترها، اخیراً در شبکه مجازی چینی Weibo انتشار یافته‌اند. در ادامه، به این پوستر می‌پردازیم.

تبلت هواوی MatePad Pro 2 در پوسترهای تبلیغاتی جدید لو رفته است

پوستر تبلیغاتی منتسب به تبلت هواوی میت پد پرو ۲

پوستر تبلیغاتی منتسب به تبلت هواوی میت پد پرو ۲

همان طور که گفته شد، تبلت پرچمدار جدید هواوی، در پوسترهای جدید مشاهده شده است. در این پوسترهای تبلیغاتی، می‌توان رندری از MatePad Pro 2 را به وضوح مشاهده کرد. جزئیات زیادی در این پوستر دیده می‌شوند. از لوازم جانبی این تبلت، می‌توان به وجود قلم استایلس M-Pen هواوی اشاره کرد. همچنین تبلت هواوی MatePad Pro 2 از کیبورد جانبی و حالت Laptop پشتیبانی می‌کند. اما بخش‌های جذابی از این رندرها، باقی مانده‌اند. در قاب جلویی این دستگاه، حاشیه‌های بسیار نازک و کمی مشاهده می‌شود. بر همین اساس، نسبت صفحه نمایش به بدنه در تبلت جدید هواوی، بسیار بالاتر رفته است. حتی ممکن است این تبلت، به کم حاشیه‌ترین تبلت موجود در بازار بدل شود.

در همین پوستر، نمایشگر روشن Huawei MatePad Pro 2 جزئیاتی را به ما نشان می‌دهد. همان طور که مشخص است، محتوای نمایش داده شده مربوط به محیط رابط کاربری HarmonyOS است. بر همین اساس، می‌توانیم این رابط کاربری را بر روی یک تبلت نیز مشاهده کنیم. شکل ویجت‌ها، بیشترین تغییر را در این تبلت تجربه کرده‌اند. اما به قاب پشتی MatePad Pro 2 می‌رسیم. در این پوستر، ظاهراً دو رنگ از Huawei MatePad Pro 2 وجود دارد.

هر چند ممکن است شاهد رونمایی از رنگ بندی‌های متنوع‌تری نیز باشیم. با این حال، در قاب پشتی این تبلت، احتمالاً بدنه‌ای تمام فلزی را شاهد هستیم. به نظر می‌رسم که ماژول مربعی شکل دوربین اصلی نیز پذیرای دو حسگر تصویر باشد. به هر حال، طراحی کلی این تبلت، یک سر و گردن بالاتر از رقبای آن است. به همین ترتیب، فعلاً باید منتظر ماند تا ببینیم که سامسونگ و اپل چه برنامه‌ای برای مقابله خواهند داشت.

نسخه‌های تبلت هواوی میت پد پرو ٢

نسخه‌های تبلت هواوی میت پد پرو ٢

یکی از بلاگرهای معروف ویبو، اشاره کرده است که تبلت هواوی MatePad Pro 2، در دو نسخه ارائه خوهد شد. نسخه اول این تبلت، ورژن Wi-Fi Only است. در این نسخه، خبری از درگاه سیم کارت نیست. تراشه نسخه Wi-Fi Only، همان Kirin 9000E است. اما در نسخه 5G این تبلت، شاهد به کارگیری تراشه پرچمدار Kirin 9000 خواهیم بود. شایعات اخیر، بر استفاده از نمایشگری با قطر ١٢.٢ و ١٢.۶ اینچی در مدل‌های مختلف تبلت پرچمدار جدید هواوی تأکید داشتند. استفاده از شارژر ۴٠ واتی برای این تبلت نیز دور از ذهن نیست.

 

کالبدشکافی پردازنده کایرین ۹۰۰۰ هوآوی؛ اولین پردازنده ۵ نانومتری با مودم 5G در دنیا

 

در نهایت، نظر شما در مورد تبلت پرچمدار Huawei MatePad Pro 2 چیست؟ آیا این تبلت می‌تواند حرفی در برابر رقبای خود داشته باشد؟ عملکرد هواوی در بازار تبلت‌های هوشمند را چطور ارزیابی می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️