حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری ردمی Note 10 5G مشخص شد

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | ردمی، عمر باتری

ردمی گوشی‌های سری Redmi Note 10 را با تمرکز بر بخش‌های مختلفی ارائه می‌کند. یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که در سری ردمی نوت، اهمیت ویژه‌ای به آن داده شده است، بخش بازدهی باتری است. گوشی‌های سری ردمی نوت، معمولاً به باتری‌هایی حجیم نسبت به زمان خود مجهز هستند. به تازگی عمر باتری ردمی Note 10 5G به همراه نتایج تست آن مشخص شده است. بر همین اساس، به جزئیات مربوط به این تست و بررسی می‌پردازیم.

ردمی نوت ١٠ نسخه ۵ جی

اوایل دو ماه گذشته بود که برایتان از رونمایی سری ردمی نوت ١٠ به صورت جهانی نوشتیم. در این مطلب، به رونمایی از گوشی Redmi Note 10 5G نیز اشاره کردیم. تنها عضو مجهز به فناوری 5G این سری، از تراشه دایمنسیتی ٧٠٠ و دوربین اصلی سه گانه ۴٨ مگاپیکسلی برخوردار است.

 

سری گلوبال ردمی نوت ۱۰ معرفی شدند: Redmi Note 10 5G در کنار Redmi Note 10s و ۲ عضو دیگر + قیمت

 

این گوشی نسبتاً جدید، اخیراً به دست Gsmarena رسیده است. به همین دلیل است که هم اکنون شاهد مشخص شدن عمر باتری ردمی Note 10 5G هستیم. در ادامه، قصد داریم تا نگاهی به نتایج کسب شده توسط این گوشی داشته باشیم. اما پیش از آن، اجازه دهید که مروری بر مشخصات فنی Redmi Note 10 5G دا‌شته باشیم:

– نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح +Full HD

– رفرش ریت ٩٠ هرتزی

– رابط کاربری MIUI 12 به همراه سیستم عامل اندروید ١١

– تراشه دایمنسیتی ٧٠٠

– باتري ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی

– شارژر ١٨ واتی

عمر باتری ردمی Note 10 5G

عمر باتری ردمی نوت ١٠ نسخه ۵ جی مشخص شد

عمر باتری ردمی نوت ١٠ نسخه ۵ جی مشخص شد

تست بازدهی باتری ردمی نوت ١٠ ۵ جی، در حالت رفرش ریت ٩٠ هرتزی انجام شده است. اما تفاوت‌هایی در میزان این رفرش ریت در حالت‌های مختلف وجود دارد که به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. اولین چیزی که نظر ما را به خود جلب می‌کند، عمر باتری ١١١ ساعته این گو‌شی در حالت استفاده ترکیبی است. با توجه به کسب این رقم، عملکرد باتری Redmi Note 10 5G در بازه “فوق العاده” قرار می‌گیرد. دوام تقریباً ٣٣ ساعته این گوشی در تست تماس 3‌G نیز ثبت شده است.

نماینده جدید ردمی، ارقام تقریباً ١٩ و ١۶ ساعته را در بخش‌های وب گردی و پخش فیلم ثبت کرده است. در کل، عمر باتری این گوشی رضایت بخش و منا‌سب است. در تصویر زیر، مقایسه‌ای از عمر باتری ردمی Note 10 5G، ریلمی ٨ نسخه ۵ جی، ریلمی ٧ نسخه ۵ جی و ردمی نوت ١٠ موجود است:

مقایسه عمر باتری ردمی نوت ١٠ نسخه ۵ جی با برخی از رقبای این گو‌شی

مقایسه عمر باتری ردمی نوت ١٠ نسخه ۵ جی با برخی از رقبای این گو‌شی

در ادامه، به بخش عملکرد شارژر می‌رسیم.

شارژر ردمی نوت ١٠ نسخه ۵ جی

ردمی در جعبه نسخه 5G ردمی نوت ١٠ خود، یک شارژر ٢٢.۵ واتی را قرار داده است. اما این گوشی، در نهایت از توان شارژ ١٨ واتی پشتیبانی می‌کند. اما ببینیم که این شارژر، در عمل چه حرف‌هایی برای گفتن دارد.

عملکرد شارژر ردمی Note 10 5G

عملکرد شارژر ردمی نوت ١٠ نسخه ۵ جی

در نیم ساعت اول اتصال شارژر به این گوشی، ٣٣ درصد از ظرفیت باتری ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی این گوشی شارژر شده است. نسخه 5G ریلمی ٨ با همین مشخصات، تا ٢٩ درصد شارژ شده است. زمان تکمیل ظرفیت باتری یا به اصطلاح، فول شارژ نیز معادل ١٢۰ دقیقه می‌باشد. این رقم، ٢٠ دقیقه کم‌تر از Realme 8 5G است. در کل، این شارژر برای پر کردن ظرفیت باتری حجیم Redmi Note 10 5G، خیلی سریع نیست. اما در کل، چندان هم بد نیست.

نظر شما راجع به عمر باتری ردمی Note 10 5G چیست؟ آیا عملکرد باتری و شارژر این گوشی مورد توجه شما واقع شده است؟ کدام فاکتور این گوشی برای شما از جذابیت بیشتری برخوردار است؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

خیلی خوبه با ۹۰ هرتز

با توجه به ۹۰ هرتز بودن صفحه نمایش خیلی خوبه.
ولی اگه پنل امولد بود عمر باتریش بیشتر میشد.

نه داش نمیشد

ali_s

خوبه ولی شارژ شدنش زیاد جالب نیست دو ساعت
یه فست شارژ قوی تر داشت بهتر بود

Mahdi

خوبه خوشمان امد از امتیازش
ولی ۲ ساعت واسه شارژ شدن زیاده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️