حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 12.5 پوکو X3 Pro و ردمی K20 Pro ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | آپدیت، پوکو، ردمی

در بحث انتشار به روزرسانی‌های نرم افزاری، همیشه کاربران سعی می‌کنند تا دستگاهی را تهیه کننده که به روزرسانی بیشتری را دریافت کند. چرا که دریافت به روزرسانی بیشتر، می‌تواند به عمر بیشتر دستگاه کمک کند. شیائومی این بار به سوی دو زیر مجموعه خود، یعنی پوکو و ردمی رفته است. به همین ترتیب، شاهد انتشار آپدیت MIUI 12.5 پوکو X3 Pro در کنار ردمی K20 Pro هستیم.

آپدیت MIUI 12.5 پوکو X3 Pro به صورت پایدار و جهانی

پوکو ایکس ٣ پرو، نسخه قدرتمندتری از گوشی محبوب Poco X3 NFC است. این دستگاه، مجهز به دوربین اصلی چهار گانه ۴٨ مگاپیکسلی و تراشه Snapdragon 860 است.

 

پوکو X3 Pro با اسنپدراگون ۸۶۰ و صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی رسما معرفی شد

 

این دستگاه، در ابتدا با سیستم عامل اندروید ١١ پیش فرض عرضه شده بود. رابط کاربری MIUI 12 به همراه این نسخه به کاربران ارائه می‌شد. اما به گزارش MIUI Download، اکنون نوبت به انتشار به روزرسانی مهم برای این گوشی رسیده است. آپدیت MIUI 12.5 پوکو X3 Pro، یک به روزرسانی مهم است که به تازگی در دسترس کاربران این گوشی قرار گرفته است. پیش از این، پوکو به روزرسانی رابط کاربری MIUI 12.5 را برای Poco F3 منتشر کرده بود.

پوکو ایکس ٣ پرو

پوکو ایکس ٣ پرو

طبق گفته کاربران، این به روزرسانی در حال انتشار در رام اروپا می‌باشد. اگر همچنان آپدیت MIUI 12.5 پوکو X3 Pro را دریافت نکرده‌اید، جای نگرانی نیست. زیرا این به روزرسانی‌ها به صورت همزمان ارائه نمی‌شود و برخی کاربران ممکن است آن را دیرتر دریافت کنند. اسم رمز این دستگاه، Vayu است. با نصب این به روزرسانی در پوکو ایکس ٣ پرو، نسخه فریمور دستگاه به “V12.5.1.0.RJDEUXM” تغییر می‌کند. وصله امنیتی ماه آوریل ٢٠٢١، همچنان در این به روزرسانی‌ها موجود است. حجم دقیق آپدیت MIUI 12.5 پوکو X3 Pro، برابر با ٢.٧٢ گیگابایت می‌باشد. اگر آپدیت MIUI 12.5 برای Poco X3 Pro شما هم منتشر شد، از نصب کردن آن دریغ نکنید. چرا که بهبودهای تأثیر گذاری در مدیریت دما و عملکرد رم گوشی شما حاصل خواهد شد.

آپدیت اندروید ١١ و MIUI 12.5 ردمی K20 Pro به صورت پایدار در چین

ردمی K20 Pro، دیگر دستگاهی است که به روزرسانی رابط کاربری MIUI 12.5 را به تازگی دریافت کرده است. دستگاه مورد اشاره، یکی از قاتل پرچمداران بسیار محبوب سال ٢٠١٩ میلادی است. این گوشی، با تراشه‌ اسنپدراگون ۸۵۵ و طراحی خاصی ارائه شده بود.

 

ردمی کی ۲۰ پرو (Redmi K20 Pro) با اسنپدراگون ۸۵۵ و قیمت ۳۷۱ دلار رسما معرفی شد

 

در ابتدای کار، ردمی K20 Pro از سیستم عامل اندروید ۹ به همراه رابط کاربری MIUI 10 رونمایی شده بود. پس از گذر زمان و ارائه به روزرسانی‌های مختلف، این گوشی به روزرسانی رابط کاربری MIUI 12 و سیستم عامل اندروید ١٠ را نیز دریافت کرد. جدیدترین به روزرسانی اساسی این گوشی، اخیراً ارائه شده است. آپدیت اندروید ١١ ردمی K20 Pro به همراه رابط کاربری MIUI 12.5، جدیداً توسط ردمی برای کاربران چینی عرضه شده است.

به نظر می‌رسد که حجم دانلود آپدیت اندروید ١١ و رابط کاربری MIUI 12.5 برای ردمی K20 Pro، حدود ٢.۵٨ گیگابایت باشد. وصله امنیتی ماه آوریل ٢٠٢١ مانند روال قبل در این به روزرسانی موجود است. نسخه فریمور گوشی Redmi K20 Pro با انجام این به روزرسانی، به “V12.5.4.0.RFKCNXM” تغییر خواهد کرد. آپدیت جدید Redmi K20 Pro فعلاً در چین عرضه شده است. این موضوع، با وجود Redmi K20 در کشورهای دیگری مانند هند، رخ داده است. اسم رمز ردمی K20 پرو، Raphael است.

ردمی K20 Pro

ردمی K20 Pro

به نظر شما شیائومی تا اینجای کار توانسته است مشتریان خود را راضی نگه دارد؟ شما برای بهره مندی از پشتیبانی نرم افزاری مناسب، کدام کمپانی را انتخاب می‌کنید؟ آیا ارائه به روزرسانی‌های نرم افزاری برای شما حائز اهمیت است؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

ردمیk20proدو سال گذشت از معرفیش چی زود گذشت

xiaomi mi mix4

Mi9tpro همون k20pro هست الان توی ایران mi9tpro هم وجود داره کسی خبر داره که mi9t pro این آپدیت رو گرفته یا نه .

mostafa3

چرا برای f2 pro نمیاد

Iman.Tiktak

یه سوال دارم ممنون میشم جواب بدین دوستان…
چرا کنترل سنتر جدید گوشی من کند عمل میکنه…
کنترل سنتر قدیمی سرعتش بهتره…
گوشیم poco x3 pro

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️