حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژ ۱۰۰ وات سری آنر ۵۰ را در تصویر زنده آن ببینید

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | آنر، شایعات

چند هفته پیش، یک گوشی هوشمند از برند Honor با شماره مدل “RNA-AN00” توسط آژانس مسئول صدور گواهینامه در چین تأییدیه گرفت. مشخصات گواهینامه نشان می داد که این دستگاه از شارژ سریع 100 وات پشتیبانی می کند. اکنون، تصویری از یک شارژ مربوط به آنر و به احتمال زیاد پرچمداران جدید سری آنر ۵۰ این شرکت، با خروجی ۱۰۰ وات در اینترنت ظاهر شده است.

تصویر زنده شارژ ۱۰۰ وات سری آنر ۵۰

به نقل از وب سایت gizmochina، این تصویر توسط افشاگر معروف چینی، Digital Chat Station و در حساب رسمی Weibo وی، ارسال شده است که نشان می دهد آداپتور شارژ به جای درگاه USB-C که در خیلی از شارژر های حال حاضر وجود دارد، دارای یک پورت USB کامل است که رنگ آن نیز سفید می باشد. همانطور که با خروجی زیاد مشاهده کردیم، بسیاری از شارژرها حتی شارژر Baseus 100W GaN نیز دارای پورت USB-C است. با این وجود، آداپتور برق شارژ ۱۰۰ وات فوق سریع آنر، قابل حمل است و در کف دست جای می گیرد.

شارژ ۱۰۰ وات سری آنر ۵۰

شارژ ۱۰۰ وات سری آنر ۵۰

حدس و گمان هایی وجود دارد که این شارژر برای آنر RNA-AN00 است که گمان می رود همان آنر ۵۰ پرو باشد. از آنجا که این دستگاه توسط پردازنده اسنپدراگون ۷۷۸ کوالکام تغذیه خواهد شد، این احتمال وجود دارد که آنر از فناوری Quick Charge 5 شرکت کوالکام نیز استفاده کند.

صرف نظر از اینکه این شارژر به همراه Honor 50 Pro عرضه شود، می توان اطمینان داشت که در آینده ای نه چندان دور، علاوه بر سری آنر ۵۰ این شرکت، احتمالاً گوشی های آنر مجیک ۳ و یا آنر مجیک تاشو که برای اواخر امسال برنامه ریزی شده است را نیز، به همراه شارژ فوق سریع ببینیم.

رنگ زرد آنر ۵٠ با تراشه Snapdragon 778G و پشتیبانی از خدمات گوگل تأیید شد!

نظر شما درباره تصمیم آنر مبنی بر بکارگیری شارژر ۱۰۰ واتی برای گوشی های پرچمدار سری آنر ۵۰ خود چیست؟ به نظر شما این آداپتور برق، به همراه خود گوشی و داخل جعبه آن عرضه خواهد شد یا آنر نیز روند بسیاری دیگر از کمپانی ها را مد نظر قرار داده و شارژر را به صورت جداگانه به فروش می رساند؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

انر که کلا دیگه تو ایران نمیاد به جز پایین رده هاش

صدرا مخملی

دوستان راست میگن امسال آنر میخواد با سرویس های گوگل بیاد ؟!

Mahdi

فعلا رسمی اجازه نگرفته ولی در حال مذاکره هست تا مجوز بگیره مجوز استفاده از اسنپدراگون گرفته احتمال زیاد برای گوگلم میگیره

Sarnevesht

خبر رسمیش اعلام شد که با سرویس های گوگل میاد.. مدیر یکی از بخش های هانر گفت که با سرویس گوگل میاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی