حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین سلفی زیر نمایشگر گلکسی زد فولد ۳ فقط در قسمت داخلی آن بکار گرفته خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ Galaxy Z Fold 3 که به عنوان پرچمدار جدید گوشی های تاشو این شرکت نیز شناخته می شود، قرار است تا حدود دو ماه دیگر و در مرداد ماه رونمایی شود. پیش از این، شایعه شده بود که گلکسی زد فولد ۳، از یک دوربین سلفی زیر نمایشگر برخوردار خواهد بود. به تازگی اما، جزئیات دوربین های پنجگانه این گوشی به بیرون درز کرده که علاوه بر تعداد و مگاپیکسل دوربین های پشتی، نشان می هد که تنها دوربین سلفی قسمت داخلی آن، از این تکنولوژي بهره می برد.

دوربین سلفی زیر نمایشگر گلکسی زد فولد ۳ در داخل آن

به گزارش افشاگر FrontTron در توییتر، اولین دوربین سلفی زیر نمایشگر سامسونگ که در گوشی زد فولد ۳ این شرکت، بکار گرفته خواهد شد، یک سنسور 16 مگاپیکسلی بوده که صفحه داخلی و بزرگ آن را کاملاً یکدست نشان می دهد. این شرکت اخیراً چنین فناوری را در نمایشگاه Display Week 2021 و در یک ویدئو به نمایش گذاشته است. این مارک تجاری با عنوان “دوربین زیر پنل(UPC) شناخته می شود.

دوربین سلفی دوم که به صورت سوراخ نمایشگر روی قسمت تاشده و صفحه خارجی گوشی وجود دارد، دارای یک سنسور 10 مگاپیکسلی می باشد. هنوز مشخص نیست که چرا سامسونگ فقط از یک دوربین زیر نمایشگر در این گوشی استفاده خواهد کرد.

دوربین سلفی زیر نمایشگر گلکسی زد فولد ۳

دوربین سلفی زیر نمایشگر گلکسی زد فولد ۳

سایر مشخصات گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ

متاسفانه در اینجا اخبار ناخوشایندی نیز وجود دارد. طبق اعلام منبع، گلکسی زد فولد ۳، تنها با لنز تله فوتو با زوم 2 برابری و انتخاب سنسورهای نه چندان بزرگ 12 مگاپیکسلی در هر سه لنز اصلی،‌ تله فوتو و اولترا واید، همراه است؛ که نشان می دهد ترکیب دوربین های این گوشی نسبت به گلکسی زد فولد ۲، هیچ پیشرفتی نخواهد داشت.

طبق آخرین شایعات، این گوشی دارای نمایشگرهای 6.2 اینچی خارجی و 7.5 اینچی داخلی است که هر دو با رفرش ریت 120 هرتز کار می کنند. صفحه نمایش داخلی نیز از قلم S پشتیبانی خواهد کرد، اگرچه ممکن است کاملا جایگزین گلکسی نوتی نباشد که امسال معرفی نخواهد شد، زیرا مانند گلکسی اس ۲۱ اولترا، به احتمال زیاد فاقد اسلات اختصاصی برای جایگیری قلم خواهد بود.

رابط کاربری گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ با حالت جدید “Split UI” معرفی می شود

نظر شما چیست؟ آیا با تصمیم سامسونگ مبنی بر استفاده از تکنولوژي دوربین سلفی زیر نمایشگر، تنها در پنل داخلی گوشی تاشو آینده خود، موافقید؟ به نظر شما چرا این شرکت نباید هر دو نمایشگر داخلی و خارجی گلکسی زد فولد ۳ را به این تکنولوژي مجهز کند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سامسونگ یکم بهتره از هوآوی یاد بگیره.
واسه Mate x2 دوربینای خفن گذاشته اینم به خاطر یه لولا بقیه اجزا رو فدا میکنه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی