حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگرهای تاشو، رول شونده و UDC (دوربین زیر نمایشگر) جدید سامسونگ رونمایی شدند

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ

بدون شک سامسونگ یکی از پیشروترین تولیدکننده ها در زمینه پنل های نمایشگر است. امروز این شرکت از جدیدترین پنل های خود رونمایی کرده است. نمایشگرهای تاشو، رول شونده و UDC (دوربین زیر نمایشگر) جدید سامسونگ خبر از آینده بسیار هیجان انگیز دارند.

سامسونگ دست پر به Display Week 2021 آمد

سامسونگ دیسپلی امروز از طیف وسیعی از پنل های OLED رونمایی کرد. این رونمایی یک نگاه اجمالی به نوع دستگاه هایی است که می توانیم از شرکت در آینده انتظار داشته باشیم. محصولات جدید علاوه بر دوربین زیر نمایشگر یا (Under Display Camera)، دارای نمونه های تاشو و رول شونده هستند.

پنل های نمایشگر جدید به عنوان بخشی از نمایشگاه Display Week 2021 رونمایی شد. همانطور که انتظار دارید، این یک نمایشگاه آنلاین است که سامسونگ به طور مجازی در آن شرکت می کند.

Display Week 2021

Display Week 2021

نمایشگرهای تاشو و دیگر نمونه های پیشرفته سامسونگ

نمایشگر سامسونگ با ۲ لولا

نمایشگر سامسونگ با ۲ لولا

مدت هاست که شایعه شده بود سامسونگ قصد دارد یک گوشی گلکسی با ۲ لولا را معرفی کند. پانل OLED جدید S-Foldable سامسونگ دیسپلی چنین دستگاهی را ممکن می کند. این صفحه می تواند بخشی از یک دستگاه جمع شونده یا تاشو باشد. در صورت تاشدن، می توان از دستگاه مانند تلفن هوشمند استفاده کرد و وقتی باز می شود، حداکثر اندازه آن ۷.۲ اینچ است.

نمایشگر رول شونده سامسونگ

نمایشگر رول شونده سامسونگ

نمایشگرهای کشویی یا رول شونده سامسونگ مدت هاست که مورد شک و گمان های زیادی قرار گرفته اند. این شرکت دارای تعدادی حق ثبت اختراع در زمینه فناوری نیز هست. نمونه اولیه نمایشگر OLED با قابلیت رول شدن اکنون به صورت رسمی رونمایی شده است. این فناوری امکان افزایش افقی صفحه بدون نیاز به چین خوردگی را فراهم می کند.

نمایشگر تاشو بزرگ سامسونگ

نمایشگر تاشو بزرگ سامسونگ

با توجه به آنچه که در تصویر بالا می بینید، می توان حدس زد که تبلت های تاشو سامسونگ در توسعه هستند. سامسونگ دیسپلی امروز یک نمایشگر تاشو ۱۷ اینچی را به نمایش گذاشته است. صفحه نمایش هنگام باز شدن، نمایشگری با نسبت ابعاد 4:3 را فراهم می کند. یک تبلت با این صفحه نمایش مطمئنا بسیار کاربردی تر از هر چیزی است که امروز در بازار موجود است.

دوربین زیر نمایشگر سامسونگ

دوربین زیر نمایشگر سامسونگ

سرانجام ، این شرکت از دوربین زیر نمایشگر خود رونمایی کرده است. راه حلی که امروز به نمایش گذاشته است برای نوت بوک ها است، چیزی که قبلاً نیز شاهد آن بوده ایم. دوربین جلو در زیر پنل نصب شده است تا یک پنل لبه به لبه واقعی فراهم شود.

سامسونگ UPC یا دوربین زیر پنل این شرکت رونمایی شد اما نه برای موبایل

با این حال، انتظار می رود که در آینده نزدیک این فناوری را روی تلفن های سامسونگ ببینیم. گفته می شود که Galaxy Z Fold 3 به احتمال زیاد از یک دوربین تحت نمایشگر بهره می برد.

متاسفانه هیچ گونه اطلاعات فنی درباره این پنل ها در دسترس نیست. نظر شما درباره محصولات جدید سامسونگ دیسپلی چیست؟ کدام یک برای شما جذاب تر بود؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صدرا مخملی

وای این عالیه یعنی گلکسی زد فولد 3 و زد فیلپ 3 با دوربین زیر نمایشگر میان ؟!😮

Milad7

مهم اینه کیفیت دوربین سلفی در چه حدی باشه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)