حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رابرت کیوساکی: به جای ترسیدن و غر زدن، بیت کوین بخرید!

نوشته

2 سال قبل | 7 دیدگاه | رمزارز

رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب محبوب و پرفروش پدر پولدار؛ پدر بی پول که همواره یکی از مشاوران اقتصادی روسای جمهور ایالات متحده نیز بوده است، اکنون که قیمت بیت کوین با سقوط زیادی مواجه شده است، خطاب به تمام سرمایه گذاران می گوید: “بیت کوین بخرید” مخصوصا گروهی از سرمایه گذارانی که قبل از این می گفتند توان خرید این رمزارز را ندارند.

رابرت کیوساکی به آینده بیت کوین امیدوار است

رابرت کیوساکی، نویسنده و سرمایه گذار شناخته شده، بار دیگر سرمایه گذاران را تشویق کرده است اکنون که بازار رمزارزها با یک سقوط تند و تیز مواجه شده است نسبت به خرید بیت کوین اقدام کنند. وی به این افت فاحش قیمت به چشم یک فرصت خرید عالی نگاه می کند.

وی بیان کرده است که اکنون همه می توانند آلت کوین هایی را که عملکردی به مراتب بهتر از بیت کوین داشته اند را با چند دلار خریداری نمایند. وی با بیان این مطلب گفته است که هم اکنون بایدن، فدرال رزرو و خزانه داری آمریکا مشکلات اصلی بر سر راه سرمایه گذاران هستند، نه بیت کوین و ایلان ماسک.

ارزش بازار بیت کوین

به نقل از news.bitcoin، کیوساکی هفته گذشته در توییتی گفته بود:

من اغلب می شنوم که برخی افراد می گویند ما توان خرید بیت کوین را نداریم. یک خبر خوب، قیمت بیت کوین در حال سقوط است و اکنون شما این فرصت را دارید. اطلاعات خودتان را افزایش دهید. با پرداخت چند دلار کوین هایی را بخرید که عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین دارند. دست از غر زدن بردارید و کاری انجام دهید.

به خاطر داشته باشید که ایلان ماسک و بیت کوین مسئله اصلی نیستند. مسئله اصلی فدرال رزرو، خزانه داری و جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا هستند. بیت کوین، طلا و نقره راه حل های این مشکلات هستند.

کیوساکی به طور خاص از هیچ رمزارزی نام نیاورده است. به همین دلیل سرمایه گذاران نیاز خواهند داشت تا پیش از سرمایه گذاری تحقیقات لازم را انجام دهند. کیوساکی در ادامه گفته است:

فدرال رزرو برای این که بدهی های خودش را با دلار ارزان تر پرداخت کند به تورم نیاز دارد. فدرال رزرو نرخ بهره را افزایش خواهد داد و باعث خواهد شد تا سهام، اوراق قرضه، املاک و مستقلات و طلا سقوط کنند. ساختارهای دولتی فدرال رزرو را وادار خواهند کرد تا پول تقلبی بیشتری چاپ کند. بیت کوین، طلا و نقره را رها نکنید.

رابرت کیوساکی بارها از بیت کوین و رمزارزها دفاع کرده است و آینده دلار و پول های فیات را وحشتناک توصیف می کند. نظر شما درباره اظهارات این اقتصاددان برجسته چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

چشم حتما 😂

Mahdi

یه دونه رو ۳۰۰۰۰ دلار خریدم

Mahdi

😂😂😂

AŁɪ

😂

ali_s

مشکل مگه ترسه😂
لامصب مگه مگه شکولاته غر نزنیم بگیریم

چشم جناب فردا صبح ساعت ۶ با چندرغاز پول میگیرمش😂😂

صدرا مخملی

دوستان ولی یه چیزی بیت کوین رو میتونید با 100 هزار تومان هم خریداری کنید بیت کوین ممیز زیاد میخوره

منم میخوام بخرم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی