حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت iOS 14.6 اپل با ارائه ویژگی های جدید منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | iOS، آپدیت، اپل

امروز اپل آپدیت iOS 14.6 را برای همه مدل های آیفون از جمله گوشی های جدیدتر از آیفون 6s منتشر کرد. این نسخه، اگرچه یک بروزرسانی عمده نیست، با این حال شامل دو ویژگی جدید می باشد که اپل در جریان رویداد Spring Loaded خود معرفی کرده بود.

آپدیت iOS 14.6 اپل

به گزارش gsmarena، یکی از این ویژگی ها، پشتیبانی از Apple Card Family است. این ویژگی خانواده ها را قادر می سازد تا یک گروه اشتراک خانوادگی ایجاد کنند، که به شما امکان می دهد تا دو نفر، یک کارت اعتباری اپل به صورت مشترک داشته باشند، خریدهای خود را سازماندهی کرده، هزینه ها را مدیریت کنند و درآمد خود را با هم بالا ببرند. والدین همچنین می توانند کارت اپل خود را با محدودیت ها و کنترل اختیاری، با فرزندان خود به اشتراک بگذارند. این ویژگی در حال حاضر فقط در ایالات متحده موجود است.

آپدیت کارت اعتباری اپل در iOS 14.6

آپدیت کارت اعتباری اپل در iOS 14.6

اپل پادکست

iOS 14.6 همچنین پشتیبانی از اشتراک های پادکست اپل را اضافه می کند. این ویژگی به شنوندگان پادکست در 170 کشور اجازه می دهد تا توسط اشتراک ویژه این سرویس مربوط به پادکست ها سهیم شوند که شامل مزایای مختلفی مانند گوش دادن بدون تبلیغات، دسترسی به محتوای اضافی و دسترسی زود هنگام یا انحصاری به پادکست های جدید است.

لیست کنونی استودیوها و شرکت های رسانه ای که اشتراک های ممتازی را ارائه می دهند شامل Tenderfoot TV ،Pushkin Industries ،Radiotopia از PRX ،QCODE ،NPR ،Los Angeles Times ،The Athletic ،Sony Music Entertainment و غیره است.

ویژگی های مربوط به پادکست در آپدیت iOS 14.6

ویژگی های مربوط به پادکست در آپدیت iOS 14.6

ایرتگ و Find My

به غیر از این موارد، iOS 14.6 همچنین برخی از تغییرات مربوط به AirTag و Find My را اضافه کرده است، از جمله گزینه Lost Mode برای افزودن آدرس ایمیل به جای شماره تلفن برای ایرتگ و یافتن لوازم جانبی. همچنین می توان از طریق ایرتگ، شماره تلفن مالک اصلی آیفون را به صورت مخفی و بوسیله اسکن کردن آن توسط دستگاه های دارای قابلیت NFC نشان داد.

سرانجام، کاربرانی که از دستیار صوتی استفاده می کنند همچنین می توانند برای اولین بار قفل آیفون خود را پس از راه اندازی مجدد و فقط با استفاده از صدای خود باز کنند.

به غیر از iOS 14.6، اپل آپدیت iPadOS 14.6 ،macOS 11.4 ،watchOS 7.5 ،tvOS 14.6 و HomePod OS 14.6 را نیز منتشر کرد.

ایرتگ اپل از سال ۲۰۱۹ در دسترس بوده اما اپل عرضه آن را تا امروز به تعویق انداخت!

نظر شما راجع به آپدیت جدید نسخه 14.6 از سیستم عامل iOS اپل چیست؟ آیا ویژگی های اضافه شده به این نسخه را می پسندید و برای شما کاربری است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صدرا مخملی

اپل چقدر آپدیت میده 14.1 ـ 14.2 ـ14.3 ـ14.5 ـ14.6 !!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی