حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل کارت (Apple Card) قدم بعدی اپل برای نفوذ و بهبود در پرداخت های روزانه، این‌بار کارت‌های اعتباری هدف هستند

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

پس از این که سرویس اپل نیوز پلاس (Apple News Plus) با دسترسی به ۳۰۰ مجله و قیمت ماهانه ۱۰ دلار رسما معرفی شد، شاهد صحبت هایی درباره سرویس پرداخت اپل یا همان اپل پی (Apple Pay) بودیم. مهم ترین تحول در این بخش را می توان اپل کارت (Apple Card) دانست. اپل کارت (Apple Card) قدم بعدی اپل برای نفوذ و بهبود در پرداخت های روزانه، این‌بار کارت‌های اعتباری هدف هستند و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

مدیریت هزینه ها در اپل کارت

مدیریت هزینه ها در اپل کارت

طی کنفرانس اپل این کمپانی از سرویس «اپل کارت» رونمایی کرد. قرار است این سرویس خدماتی مانند کاهش نرخ بهره، افزایش کارایی و در نهایت پاداش‌های بیشتر برای کاربران را ارائه دهد.

برای دسترسی به اپل کارت، کاربران باید شماره تلفن خود را در اپلیکیشن کیف پول اپل ثبت کرده و کارت دیجیتالی خود را دریافت کنند. در ادامه، با استفاده از این سرویس مشتریان می‌توانند خرید‌های خود را بررسی کرده و وضعیت حساب خود را با استفاده اپلیکیشن تحت کنترل داشته باشند.

همچنین اپل اعلام کرده که سرویس اپل کارت از نقشه اپل و یادگیری ماشین برای نمایش محل‌هایی که کاربران می‌توانند از این سرویس بهره ببرند، استفاده خواهد کرد. در ضمن، سفارش کاربران بین دسته‌های مختلفی مانند«خرید» یا «غذا و نوشیدنی» دسته‌بندی خواهد شد.

جدا از این موارد، به جای یک برنامه پاداش مبتنی بر امتیاز، اپل پاداش نقدی خود را به صورت پرداخت روزانه به کاربران خواهد داد که به صورت مستقیم به اپل کارت آن‌ها باز خواهد گشت. هنگام خرید، ۲ درصد پول به حساب کاربر باز خواهد گشت. این میزان هنگام خرید محصولات اپل ۳ درصد خواهد بود.

اپل کارت فیزیکی

اپل کارت فیزیکی

اگرچه هنوز اطلاعات رسمی در این خصوص منتشر نشده اما برخی رسانه‌ها از جمله سایت «ورج» نوشته‌اند که اپل برای راه‌اندازی این سرویس از خدمات کمپانی‌های گلدمن ساکس و مسترکات استفاده خواهد کرد. در حال حاضر، اپل وعده داده است که هنگام استفاده از این سرویس با مواردی مانند هزینه‌های بین المللی، هزینه‌های بیش از حد مجاز، نرخ‌های بهره پایین و در نهایت جریمه برای دیرکرد پرداخت‌ها روبرو نخواهید بود.

به گفته جنیفر بیلی، نایب رییس بخش Apple Pay، مانند بسیاری از محصولات این کمپانی، امنیت کاربر در اپل کارت هم از اهمیت بالایی برخوردار است: «اپل نمی‌داند که شما چه محصولی را خریداری کرده‌اید، از کجا آن را تهیه خواهید کرد و چقدر از هزینه آن را پرداخت کرده‌اید. تمام اطلاعات مرتبط با پرداخت‌ها نیز نه روی سرورهای اپل بلکه به صورت مستقیم روی دستگاه ذخیره خواهند شد.»

نظر شما برای این پیشرفت در اپل پی چیست؟ لازم به ذکر نیست که مشخصا این سرویس را ما تا مدت ها تجربه نخواهیم کرد، دقیقا مانند تمام مواردی که امشب رونمایی شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)