حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل نسخه دوم بتا سیستم عامل iOS ۱۴.۶ خود را منتشر کرد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | iOS، آپدیت، اپل

امروز، اپل نسخه دوم بتا سیستم عامل های iOS ۱۴.۶ و iPadOS ۱۴.۶ را برای توسعه دهندگان منتشر کرد. نسخه دوم تنها یک هفته پس از انتشار اولین نسخه بتا ارائه شده است. توسعه دهندگان از هم اکنون می توانند iOS و iPadOS خود را از تنطیمات دستگاه خود بارگیری کنند. با این حال، به نظر نمی رسد که اپل در این نسخه از سیستم عامل های مخصوص گوشی هوشمند و تبلت خود، تغییرات زیادی را اعمال کرده باشد و به طور عمده به رفع اشکالات و بهبود عملکرد آن ها بسنده کرده است.

نسخه دوم بتا سیستم عامل iOS ۱۴.۶

به نقل از gizchina، اپل پیش نمایش دوم جدیدترین نسخه سیستم عامل خود را عرضه کرده است. نسخه اول بتا iOS ۱۴.۶ با هیچ گونه تغییر و ارتقا قابل توجهی در این سیستم عامل ارائه شد. علاوه بر iOS ۱۴.۶، اپل پیش نمایش توسعه دهنده Beta 2 را نیز برای watchOS 7.5 و tvOS 14.6 ارائه کرده است.

در حال حاضر، کارشناسان هنوز در حال بررسی کامل نسخه های بتا عمومی iOS ۱۴.۶ ،iPad OS 14.6 و watchOS 7.5 هستند. با این حال، یافته های اولیه نشان می دهد که برنامه پادکست iOS ۱۴.۶ طراحی جدیدی دارد. این برنامه اکنون دارای ویژگی هایی است که اجرای اشتراک های پولی را تسهیل می کند. یک نوآوری جالب، انتقال ساده از نسخه های آزمایشی سیستم عامل به نسخه های پایدار از طریق مورد “Software Update” در تنظیمات iOS است. به طور کلی، سیستم عامل تازه عملاً همان iOS 14.5 است، اما فرض بر این است که با انتشار نسخه های بعدی بتا، ویژگی های جدیدی به آن اضافه شود.

نسخه بتا iOS ۱۴.۶

نسخه بتا iOS ۱۴.۶

همچنین اپل قرار است قوانین جدید حریم خصوصی خود را در آن اعمال کند. در نسخه پایدار جدید iOS 14.5، امکان تغییر صدای Siri و تعداد دیگری از تغییرات در مقیاس کوچکتر وجود دارد.

ویژگی های احتمالی iOS ۱۵

طبق اعلام اپل، زمان برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان این شرکت، WWDC 2021، به طور رسمی اعلام شده است که می توانیم انتظار معرفی سیستم عامل iOS ۱۵ را در آن داشته باشیم. هنوز فاصله زیادی تا برگزاری رسمی این رویداد باقی مانده؛ با این وجود، هم اکنون شایعات و گمانه زنی هایی در مورد این سیستم جدید وجود دارد. طبق شایعات، این سیستم عامل ممکن است با یک طراحی جدید کنترل سنتر عرضه شود. در این تغییر طراحی ظاهری، از آخرین نسخه سیستم عامل macOS Big Sur این کمپانی الگو برداری شده است. از دیگر تغییرات عمده دیگر،‌ می توان به نمایش اعلان ها و صفحه هوم جدید آیپد اشاره کرد.

علت منتشر نشدن iMessage برای اندروید چیست؟

نظر شما راجع به نسخه دوم بتا سیستم عامل iOS ۱۴.۶ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صدرا مخملی

ا اپل جان 14.5 همین دو روز پیش دادی بعد انقدر سری 14.6 ؟

Milad7

کلا نصب نسخه های بتا برای کاربران عادی اصلا توصیه نمیشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی