حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل از کارت اعتباری Apple Card Family رونمایی کرد

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

امروز اپل در رویداد ویژه “Spring Loaded” ویژگی جدیدی به نام “Apple Card Family” را معرفی کرد که به کاربران این امکان را می دهد که از طریق iCloud Family Sharing کارت اعتباری اپل را با سایر اعضای خانواده به اشتراک بگذارند.

کارت اعتباری Apple Card Family

مالک کارت اعتباری خانوادگی اپل می تواند افراد دیگر را به اشتراک گذاری کارت خود و پیگیری هزینه های همه افراد در برنامه Wallet دعوت کند. این روش نشان می دهد که پرداخت روزانه نیز برای اعضای خانواده در دسترس خواهد بود.

مالک کارت همچنین می تواند برای هر کاربر دعوت شده محدودیت هزینه ای تعیین کند. پس از دسترسی به این ویژگی، Apple Card می تواند با اعضای خانواده ای که 13 سال به بالا سن دارند، به اشتراک گذاشته شود و گزینه های اختصاصی برای والدین نیز به منظور کنترل هزینه های فرزندان وجود خواهد داشت.

کارت اعتباری Apple Card Family

کارت اعتباری Apple Card Family

کاربران اپل کارت جدید می توانند از بین دو نوع مختلف اشتراک گذاری یکی را انتخاب کنند. با استفاده از “فقط هزینه صرف شود” ، کاربران مهمان به کل موجودی، تنظیمات و سابقه معاملات دسترسی نخواهند داشت. برای فعال کردن این ویژگی ها برای اعضای مهمان، مالک کارت باید گزینه “Become Co-Owners” را انتخاب کند.

بیلی، نایب رئیس اپل در بخش Apple Pay در وصف کارت اعتباری جدید این شرکت می گوید:

“ما Apple Card Family را به این دلیل طراحی کردیم که فرصتی باشد تا همسران، شرکا و افرادی که بیشتر به آنها اعتماد دارید، کارت اعتباری را با یکدیگر به اشتراک گذاشته و با هم اعتبار ایجاد کنند. پیش از این، عدم وجود شفافیت و درک صحیح مصرف کننده در نحوه محاسبه امتیازات اعتباری خود در صورت استفاده همزمان دو کاربر از کارت اعتباری یکسان، از آنجا که دارنده اصلی حساب از مزیت ساختن یک سابقه اعتباری قوی بهره می برد در حالی که دیگری این کار را نمی کرد، یک معضل اساسی بود. اکنون کارت اعتباری خانوادگی اپل این اجازه را به مردم می دهد تا نیاز های اعتباری خود را به صورت همزمان و با هماهنگی بر طرف کنند.”

اپل کارت (Apple Card) قدم بعدی اپل برای نفوذ و بهبود در پرداخت های روزانه، این‌بار کارت‌های اعتباری هدف هستند

دیدگاه شما راجع به Apple Card Family و فلسفه جدید استفاده از آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی