حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

٢٠ روش برنده شدن در بازی Clash Royale: بخش دوم

کلش رویال، با وجود گذشت چند سال از اولین روز انتشار خود، همچنان بازی پر طرفدار و محبوبی است. بنابراین، بازیکنان این بازی می‌بایست روش برنده شدن در بازی Clash Royale را برای مقابله با رقبای خود بدانند. در این مطلب، بخش دوم روش‌های برنده شدن در کلش رویال را مرور خواهیم کرد.

٢٠ روش برنده شدن در بازی Clash Royale: بخش دوم

اگر یادتان باشد، در مطلب قبلی مربوط به آموزش‌های این بازی، بخش اول ٢٠ روش برنده شدن در بازی Clash Royale را مرور کردیم. این روش‌ها، به شما کمک می‌کنند تا بازیکن بهتری در این بازی استراتژیک آنلاین داشته باشید. بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم تا ابتدا بخش اول این مطلب را مطالعه کنید. اگر این مطلب را مطالعه کرده‌اید، به سراغ بخش دوم و نهایی آن می‌رویم.

 

٢٠ روش برنده شدن در بازی Clash Royale: بخش اول

 

این روش‌ها، توسط Tech Radar جمع آوری شده‌اند. اما مانند دیگر آموزش‌ها، از تجربیات خود نیز برای شما گفته‌ایم تا بتوانید هر استراتژی را بهتر درک کنید. بر همین اساس، اگر شما هم تجربه مهمی دارید، آن را با ما به اشتراک بگذارید! خب، به سراغ بخش دوم ٢٠ روش برنده شدن در بازی Clash Royale می‌رویم.

١- برای برنده شدن، می‌توانید یکی از برج‌های خود را فدا کنید

در برخی مواقع، ممکن است حریف شما بازی را طوفانی شروع کند و به یکی از برج‌های شما، صدمه جدی وارد کند. در ادامه بازی، رقیب شما به صورت معمول، تلاش می‌کند تا برج آسیب دیده شما را از پا در بیاورد. این موضوع آن قدر هم بد نیست. شما می‌توانید از این موضوع، به عنوان یک حواس پرتی استفاده کنید. تا زمانی که برج اصلی شما، یعنی برج پادشاه آسیب نبیند، شما می‌توانید به حمله به برج‌های حریف بپردازید.

دیوار شکن‌ها در بازی Clash Royale

دیوارشکن‌ها در کلش رویال

در نهایت، با رها سازی نیروهای خود در سمت دیگری از میدان نبرد، می‌توان به برج‌های حریف آسیب زد. البته قرار دادن چند نیروی دفاعی ارزان قیمت مانند ارتش اسکلت، می‌تواند تا حدودی خیال خود را از بابت خط دفاعی برج راحت کنید. اما بهتر است که در چنین زمانی، از نیروهایی با سرعت بالا استفاده کنید. دیوار شکن‌ها یا همان Wall Brakers، یکی از بهترین گزینه‌ها برای حمله پر سرعت و ناگهانی به حریف هستند.

٢- حواس خود را به زمان بازی جمع کنید

مدیریت زمان در کلش رویال

زمان بندی در کلش رویال، همه چیز است! زمان نرمال مسابقات، ٣ دقیقه است. اما در یک دقیقه پایانی، تولید الکسیر ها دو برابر می‌شود و شدت درگیری‌ها افزایش می‌یابد. بنابراین باید تمام حواس خود را جمع کنید تا حریف‌تان، شما را غافلگیر نکند. همچنین اگر حریف شما برج ضعیفی دارد، سعی کنید که آن را در واپسین لحظات بازی نابود کنید. این امر را، به وسیله یک طلسم مانند رعد و برق به انجام برسانید. چنین رخدادی، سبب می‌شود تا حریف شما بیشتر تمرکز خود را معطوف به دفاع کند و از حمله کردن به صورت متعدد دست بردارد.

٣- از الکسیر خود به طور بهینه استفاده کنید

صرفه جویی در مصرف الکسیر، یکی از موارد مهم در بازی کلش Clash Royale است. این موضوع مهم، می‌تواند برگ برنده یک بازیکن باشد. هنگامی که حریف شما یک نیروی ارزان قیمت را برای نبرد اعزام می‌کند، شکست آن به وسیله یک کارت گران قیمت، منطقی نیست. بنابراین، سعی کنید همیشه از نیروهای ارزان قیمت برای دفاع کردن استفاده کنید. برای این امر، چند کارت ارزان قیمت دفاعی را در ترکیب خود قرار دهید.

باید بدانید که در تمام سناریوها، باید حواس شما به تولید الکسیر و استفاده از آن باشد. چرا که اگر دسته شما سنگین باشد، ممکن است حریف شما با بهره گیری از یک دسته ارزان قیمت، شما را شکست دهد. بنابراین سعی کنید تا تعادل را در میان میانگین قیمت کارت‌های خود رعایت کنید. هر کارت، استفاده متفاوتی دارد و ممکن است که یک کارت با قیمت بالا، هیچ کارایی در برابر یک کارت ارزان قیمت نداشته باشد.

۴- در بخش تمرین دهنده کلش رویال نیز بازی کنید

تمرین دهنده در clash royale

در کلش رویال، بخشی به نام تمرین دهنده وجود دارد. شما در این بخش، می‌توانید با تمرین دهندگان یا همان ربات‌های کلش رویال مسابقه دهید. اگر راستش را بخواهید، سبک بازی این ربات‌ها افتضاح است! با این وجود، شما می‌توانید دسته‌های کارت جدید خود را در مقابل این تمرین دهندگان استفاده کنید تا از عملکرد مناسب آن، اطمینان حاصل کنید. این موضوع، ریسک تمرین در مسابقات مهم را از بین می‌برد. پیاده سازی استراتژی‌ها شخصی و آزمایش و خطا در این بخش نیز به سادگی قابل انجام است. با مسابقه دادن بین تمرین دهندگان، در صورت باخت نیز هیچ جریمه‌ای شامل شما نخواهد شد. در مقابل، با بردن تمرین دهندگان، هیچ جایزه‌ای به شما تعلق نخواهد گرفت.

۵- در صورتی باخت پشت سر هم، بازی را ترک کنید!

هر بازیکنی، دوران افول خود را دارد. این دوران افول، ممکن است که بازیکن را در برابر رقبای خود ضعیف جلوه دهد. اما این موضوع، طبیعی است. یک کاربر ممکن است در برخی مواقع، چندین بار به صورت مکرر ببازد. اما باید بدانید که در صورت وقوع چنین اتفاقی، باید بازی را ترک کنید و از مسابقه دادن دست بکشید. چرا که ادامه دادن و باخت مجدد، سبب می‌شود تا زحمات طولانی شما برای جمع آوری امتیازات، هدر برود. بنابراین، به دلیل عصبانیت هم دوباره مسابقه ندهید و بازی را تنها برای چند ساعت ترک کنید. پس از این اقدام، مطمئناً شما آرامش بیشتری خواهید داشت و سیستم بازی نیز برای شما بهتر خواهد شد.

۶- حتماً عضو یک کلن در بازی Clash Royale بشوید

کلن‌ها در بازی کلش رویال، عنصری مهم به شمار می‌آیند. شما می‌توانید به سادگی و پس از واجد شرایط شدن، یک کلن را بسازید یا عضو آن بشوید. عضو شدن در یک کلن، مزایای بسیاری دارد. شما می‌توانید با دوستان خود به چت کردن در کلن بپردازید. یا این که می‌توانید به نبردهای دوستانه بپردازید و با دیگر بازیکنان کلن خود، به کسب تجربه بپردازید. جنگ کلن‌ها نیز موضوع مهمی است که با شرکت در آن، می‌توانید صندوقچه‌هایی پر از جایزه را به دست بیاورید.

دریافت و اهدای کارت، یکی دیگر از مزایای مهم کلن‌ها در بازی Clash Royale است. در این بخش از بازی، شما می‌توانید کارت‌های مورد نیاز خود را در کلن درخواست کنید. در ادامه، بازیکنان دیگر، می‌توانند به شما کارت‌های خود را بدهند تا از آن‌ها برای ارتقاء سطح آن کارت استفاده کنید. در مقابل، شما می‌توانید با اهدای کارت‌های بلا استفاده خود به دیگران، سکه کسب کنید! در نتیجه، فراموش نکنید که در یک کلن مناسب عضو شوید و از مزایای بی نظیری بهره ببرید.

٧- پول خود را به صورت هوشمندانه در بازی خرج کنید

برخی از بازیکنان کلش رویال، تصور می‌کنند که پول‌های بازی، تنها برای کسب تجربه یا به اصطلاح XP برای بالا رفتن سطح یا همان Level بازی است. اما باید توجه داشته باشیم که ارتقاء بی هدف کارت‌ها برای کسب XP، نمی‌تواند منطقی باشد. ممکن است شما در آینده‌ای نزدیک امتیازات لازم را برای ارتقاء کارت خود به دست بیاورید. اما به دلیل خرج بی دلیل پول، نتوانید تا مدت‌ها چنین اقدامی را انجام دهید. به همین ترتیب، دقت داشته باشید که تمام پول‌های خود را نباید خرج کنید. پیشنهادات کارت و صندوق‌ها نیز با پول در دسترس قرار می‌گیرد. در این قسمت نیز باید مراقب باشید تا انتخاب و تصمیم درستی داشته باشید. در غیر این صورت، ممکن است با هزینه کردن بودجه خود، هیچ مورد قابل توجه و کاربردی را به دست نیاورید.

٨- جایگاه‌های صندوق خود را پر کنید

در بازی Clash Royale، صندوق‌های متعدد و متفاوتی وجود دارد. شما می‌توانید با انجام کارهای مختلفی، به جمع آوری صندوق بپردازید. به عنوان مثال، جمع آوری تاج از طریق نابود کردن برج‌های حریف، به بازگشایی صندوق‌های تاج کمک می‌کند. اما به صورت عادی، شما با انجام هر نبرد عادی و خالی بودن جایگاه صندوق‌های خود، یک صندوق را دریافت خواهید کرد. نوع صندوق، بستگی به الگوریتم‌های موجود در کلش رویال دارد. در این جایگاه، ۴ صندوق جای می‌گیرد. این صندوق‌ها، زمان بازگشایی متفاوتی دارند. اما با پرداخت الماس، می‌توانید این صندوق‌ها را فوراً باز کنید. البته انجام چنین کاری را پیشنهاد نمی‌کنیم. صبر کردن، بسیار به صرفه‌تر از این عمل است.

٩- بازپخش نبردهای خود را مشاهده کنید

مشاهده بازپخش بازی‌های خودتان، می‌تواند ایده خوبی باشد. شما با مشاهده نبردهای قبلی خود، می‌توانید علت‌های برنده شدن یا باخت خود را بیابید. انجام این کار، می‌تواند به برطرف شدن نقاط ضعف شما در حین نبرد، کمک شایانی بکند. بنابراین، انجام این کار را فراموش نکنید.

١٠- نبردهای TV Royale یا یوتوبرها را ببینید

معمولاً بازیکنان معروف‌تر، سبک بازی و استراتژی جذاب و جالبی دارند. جدا از این که این نبردها، اغلب سرگرم کننده و حساس هستند، می‌توانید از آن‌ها درس بگیرید. به عنوان مثال، شما توانایی این را دارید که ببینید بازیکن مورد اشاره، چه اقدامی را برای مقابله با حریف خود انجام داده است. با الگو برداری از این مورد، می‌توانید حریف خود را به سبک بازیکن‌های معروف‌ تر شکست دهید.

اموجی بازی Clash Royale

یک روش فرعی در این روش‌ها، فرستادن اموجی‌های کلش رویال است! فرستادن ممتد این اموجی‌ها، می‌تواند حواس حریف را پرت کند یا وی را عصبانی کند. شاید این روش خیلی جوانمردانه و شایسته نباشد. اما باز هم روش جالبی است! خب، به پایان آموزش ٢٠ روش برنده شدن در بازی Clash Royale می‌رسیم. امیدوار هستیم تا شما این موضوعات را به خوبی یاد گرفته باشید.

نظر شما در مورد این روش‌ها چیست؟ شما کدام روش را بیشتر پیشنهاد می‌دهید؟ آیا تجربه‌ای در ارتباط با این موارد داشته‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

هنوز رویال بازی میکنید 😐

M H

سلطان فقط یک کلام
کلش الیهم والسلام 😐

Mahdi

من ۲ سال پیش تا ۵۰۰۰هزار رفتم گذاشتم کنار

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️