حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاه نزدیک به کارت لجندی رم رایدر (Ram Rider) کلش رویال

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | بازی، تماشا کنید

با هم در ترنجی دیدیم که کارت لجندری جدید Ram Rider کلش رویال معرفی شد. این کارت که به دلیل تلفیقی بودن آن می تواند حسابی شما درگیر کند و معادلات را برهم زد، می تواند یک کارت محبوب در بازی شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاه نزدیک به کارت لجندی رم رایدر (Ram Rider) کلش رویال داشته باشیم و ببینیم این کارت در بازی چطور عمل می کند؟

همانطور که در ویدیوی نگاه نزدیک به کارت لجندی رم رایدر (Ram Rider) کلش رویال می بینید، الگوریتم گیج کردن رایدر حسابی می تواند چالشی باشد. کارت هایی که شما برای کنترل این بز وحشی می اندازید توسط سوارکار گیج می شوند و این کنترل کردن دوری از آسیب ۴۴۰ واحدی ضربه اول را سخت می کند. از آن جا که این کارت با ساختمان ها یا همان بیلدینگ ها قابل کنترل تر است، احتمالا با حضور آن در دک‌ها شما مجبور شوید که برای کنترل این کارت هم که شده، یک بیلدینگ در ترکیب خود قرار دهید و این به کلی تجربه بازی را تغییر خواهد داد.

البته که این کارت بدون نقظه ضعف هم نیست اما بهترین راه برای کنترل کردن آن فایربال یا راکت می تواند باشد هر چند که دلیل هیت‌پوینت بالای کارت، با راکت از بین نمی رود. مهم ترین توانایی کارت لجندری رم رایدر همین گیج کردن کارت های دیگر است تا بز حشی داستان ما سر به برج بساید!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید از این کارت جدید استقبال کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

آقای عطایی فعلأ که کلش رویال فیلتره
مردم با فیلترشکن میرن بازی میکنن
علت مششخص نیست چیه
شاید دکمه فیلتر زیر یکی از این صندلی‌های آقایون باشه

siavash-t

یه لحظه فکر کردم نوشته رم ریدر!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)