حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کارت لجندری جدید Ram Rider کلش رویال معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | بازی، تماشا کنید

کلش رویال از جمله بازی هایی است که به شدت به روز می شود و شما را بدون قابلیت جدید رها نمی کند. کارت های جدید از جمله مهم ترین جذابیت های بازی است. امروز کارت لجندری جدید Ram Rider کلش رویال معرفی شده و در ادامه با هم آن را می بینیم، با ترنجی همراه باشید.

کارت لجندری جدید Ram Rider کلش رویال یک شخصیت تلفیقی دارد. خانم زیبارویی که احتمالا پارتنر هوگ رایدر باشد (!) سوار یک بز است. هر کدام از این دو یک وظیفه را دارند. در حقیقت این کارت ترکیبی از هوگ رایدر و بتل رم است. بز مانند بتل رم شتاب می گیرد و آسیب بیشتر برای برخورد با سرعت (Charge Damage) دارد و سوارکار یا رایدر کار گیج کردن کارت ها را انجام می دهد! بله، گیج کردن!

سوارکار با پرتاب کردن یک طناب که دو سر آن سنگ است، کارت های دشمن را گیج می کند و آن ها کاملا متوقف می شوند. البته بستگی دارد به اینکه کارت شما چه کارتی باشد اما رایدر می تواند کارت های هوایی و زمینی را با هم بزند. در همین حین بز است که به سمت ساختما ها می رود.

هزینه کارت لجندری جدید Ram Rider کلش رویال ۵ اکسیر است و سرعت ضربه زدن آن هر ۱.۸ ثانیه است. به صورت کلی کارتی است که معادلات را کاملا برهم خواهد زد. نظر شا درباره این کارت چیست؟‌ به زودی یک نگاه نزدیک به کارت رم رایدر کلش رویال خواهیم داشت.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)