حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر iMac Pro اپل را ببینید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، رندر

طبق برخی از رندرهای ارائه شده توسط یک منبع خبری، iMac Pro مجهز به تراشه ساخت اپل می تواند طرحی شبیه به iMac رنگارنگ جدید را داشته باشد. احتمالا تولیدکنندگان محتوا با این نسخه از iMac خیلی خوشحال تر باشند چون احتمالا پورت های آن بهتر و بیشتر از iMac باشد.

رندر iMac Pro اپل

این منبع خبری ادعا می کند که قیمت iMac Pro به اندازه نسل قبلی آن گران نخواهد شد.

رندر iMac Pro اپل

رندر iMac Pro اپل

شباهت هایی که انتظار می رود iMac Pro جدید با iMac امسال داشته باشد، جدا از طراحی صنعتی و جذاب، طراحی جعبه ای طور و حاشیه ها کمتر شده است. طبق گفته LeaksApplePro، که با ld_vova همکاری کرده است تا این رندرها را ارائه دهد، ادعا می شود که حاشیه پایین اندکی کاهش یافته است و در جلو هیچ لوگویی از اپل وجود ندارد. این منبع خبری همچنین بیان می کند که کل دستگاه از یک رنگ گرافیتی یا رنگ خاکستری فضایی استفاده خواهد کرد.

متأسفانه، او اشاره ای نکرده است که آیا iMac Pro در رنگ های بیشتری مانند iMac جدید در دسترس خواهد بود یا نه. در بخش پورت ها یک انتخاب معمول از اپل را شاهد خواهیم بود. LeaksApplePro ادعا می کند که چهار ورودی Thunderbolt وجود دارد که به همراه یک جک RJ45 اترنت کامل می شود. او همچنین ادعا می کند که اپل در حال کار بر روی اضافه کردن یک SD Card Reader در سمت راست است که خبر خوبی برای تولیدکنندگان محتوا خواهد بود اما این تصمیم نهایی نشده است.

همچنین، برای کسانی که نمی خواهند قیمت گران نسل قبلی را بپردازند، ادعا می شود که قیمت iMac Pro مجهز به تراشه M1 ارزان تر است، اما وی جزئیات کامل را به اشتراک نگذاشت. تمام این اطلاعات احتمالاً توسط منبعی بدون نام ارائه شده است. در نظر داشته باشید که شاید تا قبل از ارایه این محصول شاهد تغییراتی در تصمیمات باشیم و شاید حتی بخش هایی از این گزارش صحیح نباشد.

رندر iMac Pro 2021

رندر iMac Pro 2021

به هر صورت رنگ مشکی این دستگاه باعث می شود که حاشیه های دور نمایشگر هم مشکی باشد. من این انتخاب را نسبت به حاشیه های سفید iMac 2021 بیشتر می پسندم هر چند آن هم برای تعداد زیادی از کاربران جذاب بود.

نظر شما چیست؟ این All in One جدید اپل برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)