حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش پرچمدارهای خانواده شیائومی می ۱۱ از ۳ میلیون دستگاه عبور کرد

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | شیائومی

معمولا برندهای اقتصادی چینی نمی توانند فروش خوبی در رده پرچمدار داشته باشند. جایی که صحیح یا غلط، کاربران زیادی با توجه به قیمت محصولات، ترجیح به خرید از برندهای شناخته شده تر دارند. شیائومی مدت زیادی است که روی بخش پرچمدار خود قویا کار می کند. این را می توان با صدرنشینی دوربین شیائومی می ۱۱ اولترا در DxO به راحتی متوجه شد. امروز این شرکت اعلام می کند که فروش پرچمدارهای خانواده شیائومی می ۱۱ از ۳ میلیون دستگاه عبور کرده است. رکورد نه چندان طلایی نسبت به رقبای بزرگ اما قابل تامل برای این برند چینی.

فروش پرچمدارهای خانواده شیائومی می ۱۱

توجه داشته باشید که اینجا درباره فروش اعضای پرچمدار خانواده Mi 11 صحبت می کنیم دستگاه های مشتق شده ارزان تر این خانواده را در نظر نمی گیریم.

شیائومی با افتخار اعلام می کند که Mi 11 ، Mi 11 Pro و Mi 11 Ultra مجموعا به فروش جهانی بیش از ۳ میلیون دستگاه رسیده اند. بدون شک، اگر سایر اعضای خانواده Mi 11 را نیز اضافه کنیم، تعداد آنها حتی بیشتر خواهد بود.

می ١١ اولترا

علاوه بر این، شیائومی افتخار می کند که این ۳ تفنگدار در بازار رده قیمتی ۶۲۰ تا ۹۳۰ (شما بخوانید رده پریمیوم بین ۶۰۰ تا ۹۰۰ دلار) بیشترین سهم بازار تلفن های اندرویدی چین به خود اختصاص داده اند. گفته می شود این آمار از نمایندگی های شخص ثالث ارائه می شود و برای سه ماهه اول سال معتبر است.

اگرچه شیائومی این را نمی گوید اما فرض می کنیم که تاکنون تعداد زیادی از این ۳ میلیون دستگاه، در چین فروخته شده است. با این وجود اما با افزایش در دسترس بودن اعضای خانواده Mi 11 (و رشد مداوم تعداد تلفن های موجود تحت این چتر)، این اعداد ممکن است در آینده تغییر کند، جایی که فروش بین المللی تأثیر بیشتری خواهد داشت.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که خانواده Mi 11 برای خرید جذاب هستند؟ در صورت تفاوت قیمت کم، شما در رده پرچمدار و این اعداد قیمتی، یک پرچمدار از اپل، سامسونگ یا دیگر برندهای اندرویدی انتخاب خواهید کرد؟ چرا؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
xiaomi mi mix4

فعلا صبر کردیم mi mix 4 رو با پردازنده جدید ۴ نانومتری معرفی کنی با دوربین ۲۰۰ مگا ببینیم چند میشه خرید . فعلا تا حالا زیاد از اسنپ ۸۸۸ خوشمان نیومده .

m.b

در مقایسه با رقبا رقم بالایی نیست… اما همینکه تونسته برچسب اقتصادی بودن رو تا حدی کمرنگ کنه و بالارده‌تر شه خوبه…

الان نسخه هایی که واسه سری Mi11 معرفی شده:
Mi 11
Mi 11 Pro
Mi 11 Ultra
Mi 11 i
Mi 11 X
Mi 11 X Pro.
ماشالله شیا از ریبرند کردن دست برنمیداره.

MI 11 X ( K40 PRO) همون نسخه ی بعدی پوکو اف دو پرو ( K30 PRO ) در یکی از بازار ها اگر شتباه نکنم هند هستش هستش .
انقدر این ریبرند اون ریبرند کرده خودمم قاطی کردم

M H

مردم چین خسته نشدن اینقدر اشغال خریدن ؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)