حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 12.5 شیائومی می ١١ به صورت جهانی ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | 13 دیدگاه | آپدیت، شیائومی

شیائومی Mi 11 به تازگی توسط شیائومی مورد توجه قرار گرفته است. این گوشی، یکی از پرچمداران سال گذشته شیائومی است. پس از انتشار به‌روزرسانی MIUI 12.5 این گوشی در چین، نوبت به عرضه جهانی آن رسیده است. کاربران اروپایی این گوشی، می‌توانند آپدیت MIUI 12.5 شیائومی می ١١ را دریافت کنند. در ادامه نگاهی به جزئیات این به‌روزرسانی جذاب خواهیم داشت.

شیائومی Mi 11، آخرین گوشی شیائومی در سال ٢٠٢٠

شیائومی به صورت همزمان، برترین و آخرین گوشی خود را در سال ٢٠٢٠ عرضه کرد. این گوشی، شیائومی Mi 11 نام داشت. Mi 11 اولین گوشی بود که از تراشه پرچمدار اسنپدراگون ٨٨٨ هم استفاده می‌کرد.

 

شیائومی می ۱۱ رسما معرفی شد: اسنپدراگون ۸۸۸ و نمایشگر ۱۲۰ هرتز

 

شیائومی Mi 11، برخی باگ‌ها و مشکلاتی در چین داشت. به طور مثال، مشکل Wi-Fi این گوشی، یکی از بحث‌های جنجالی هفته‌های اخیر بود. شیائومی پس از پاسخگویی عجیبش، سرانجام به‌روزرسانی را برای حل این مشکل ارائه کرد. در سطح جهان، کم‌تر شاهد این مشکل‌ها بودیم.

 

مشکل Wi-Fi می ١١ شیائومی: شیائومی کامنت کاربران را حذف می‌کند!

 

مشکل رایج شیائومی Mi 11، داغ کردن و مصرف شارژ کمی بالای آن است. این مشکل نسبتاً رایج است. اما با نصب رابط‌ کاربری MIUI 12.5، بهبودهای قابل توجهی در پرچمدار شیائومی حاصل خواهد شد.

آپدیت MIUI 12.5 شیائومی Mi 11 به صورت پایدار 

شیائومی Mi 11

به نقل از MIUI Download، انتشار آپدیت رابط‌کاربری MIUI 12.5 برای شیائومی Mi 11 آغاز شده است. این به‌روزرسانی‌، به صورت پایدار عرضه شده است. این به‌روزرسانی‌، فعلاً در رام اروپا عرضه شده است. پس از این، به‌روزرسانی MIUI 12.5 برای شیائومی Mi 11 در مناطق دیگری هم منتشر خواهد شد. این گوشی، دومین گوشی است که آپدیت رابط کاربری MIUI 12.5 را به صورت جهانی دریافت می‌کند. پیش‌تر، پوکو F3 آپدیت رابط کاربری MIUI 12.5 به صورت پایدار و جهانی دریافت کرده بود.

 

آپدیت MIUI 12.5 پوکو F3 ارائه شد: اولین دستگاه دریافت کننده MIUI 12.5 در بازار جهانی

 

حجم حدودی به‌روزرسانی جدید شیائومی می ١١، حدود ٣.١ گیگابایت است. این به‌روزرسانی‌، همراه با پچ امنیتی آوریل عرضه می‌شود. همچنین نسخه فریمور آپدیت MIUI 12.5 شیائومی می ١١، “V12.5.1.0.RKBEUXM” می‌باشد. اگر کاربر این دستگاه هستید، به طور حتم تا ١ ماه آینده در تمام رام‌ها می‌توانید این به‌روزرسانی را دانلود و نصب کنید.

با نصب این به‌روزرسانی، بهبودهایی در زمینه کنترل دما، عملکرد بهتر و قابلیت‌های تازه در گوشی شما پدیدار خواهند شد.

آپدیت MIUI 12.5 شیائومی می ١١

به نظرتان شیائومی توانسته است کاربران خود را در ارائه به‌روزرسانی‌های نرم افزاری راضی نگه دارد؟ شما کدام گوشی شیائومی را استفاده کرده‌اید؟ به نظرتان شیائومی می‌تواند سرعت انتشار به‌روزرسانی‌هایش را بیشتر کند؟ اگر کاربر این گوشی هستید، آپدیت MIUI 12.5 شیائومی می ١١ را دریافت کرده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کاربران: Xiaomi Mi Mix4 و به پماد سوختگی سلام کنید نیستید بیاین کامنت بنویسید😂😂😂😂

Nmnm

من که خودم شیایومی می مکس ۳ دارم آپدیت شیایومی الآن نزدیک یکساله اصلأ خوب نیست
اگر کمی پول دستم برسد صددرصد میرم طرف سامسونگ

xiaomi mi mix4

ولی من حاضرم فقط یه آپدیت اندروید شیائومی بده ولی گوریلاگلس گوشی گرون قیمتم حداقل ورژن ۵ باشه نه مثل سامسونگ که گوشیهای بالاردشون گوریلا گلس۳ استفاده میکن و اسپیکر استریو و فست شارژ سریعتر بالای ۲۵ وات ندارن و پردازنده نسل سوخته p22 رو تو چند تا گوشی و تبلت استفاده می‌کنه و یا حالا اومده پردازنده ۸۵۵ را با قیمت بالاتر از k40 پرو قالب میخواد بکنه پس خودتون نتیجه بگیرید k40 گیمینگ با شارژر ۶۷ وات بلندگوهای استریو jbl و ۱۲۰ هرتز بهتره با قیمت ۷ میلیون یا m51 سامسونگ بدون رفرش ریت و بدون استریو و بدون شارژ توربو و فقط باطری ۷۰۰۰ با قیمت ۱۰ میلیون خودتون قضاوت کنید .

فک کنم از دستگاهای سامسونگ فقط M51 رو بلدی😂😂😂😂😂😂
ببین سامسونگ هرچی باز محصولشم بد باشه فروشش از شیای شماهم بیشتره چون خدمات بیشتری نسبت به شیای شما داره.🤫😏😎

یادمه یکی از کاربرا که نوت ۹ اس داشت اسکرین شات گذاشت و نشون داد گوشی باتری رو صفر درصد نشون میده و داره کار میکنه و نشون دهنده لگیه که تو اون بود پس چرا اونموقع نبودی الان سامسونگ تو همه جا موفقه دارید ازش بد میگید.

Poco F2 pro بود

iTroll 2nd Gen

منم دو تا دوست دارم یکیش آ۵۰ و دیگری آ۰۱ سامسونگ داره ، و گوشی هاشون در صفر درصد خاموش نمیشه
من واقعیت رو میگم
در حالی که گوشی من که شیائومی ردمی ۸ هست هرگز چنین اتفاقی نیافتاده
و کار کردن در صفر درصد واقعا باگ مهمی نیست برادر 🕷️💕

Auroro

چ ربطی به اپدیت دهی داشت؟

صدرا مخملی

می میکس 4 فکر کنم دارید بیش از حد ترول بازی در میارین

Mahdi

کانال یوتیوب frankie tech مقایسه می۱۱آی ، پوکو اف۳ و کی۴۰گیمینگ رو گذاشته ببینید حالشو ببرید ، مصرف باتری هم عشقه

Taha

واو پوکو اف ۳ دلبری میکند🤩😍

Mahdi

آره واقعا قشنگ جلوی گوشی گیمینگ ایستاد ، با اینکه گیمینگ نیست ولی هم افت امتیازش کمتر بود هم با باتری ۴۵۰۰ مصرف کمتری از گوشی گیمینگ داشت ، فقط یه جای تست عجیب بود اونم اینکه ردمی گیمینگ هر بار انتوتو امتیازش کمتر میشد ولی تو آخری یه دفعه ۸۴ کا امتیازش بیشتر شد دما که بالا بود چطوری؟ بنظرم باز قضیه مدیاتکه

Milad7

بسیار عالی 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️