حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری شیائومی Mi 11i مشخص شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | شیائومی، عمر باتری

شیائومی در برخی مواقع، گوشی‌های پر طرفدار خود را تحت برندهای مختلفی عرضه می‌کند. به عنوان مثال، گوشی Redmi K40 Pro Plus، یکی از همین گوشی‌ها است. ردمی این گوشی را با دو نام Mi 11X Pro و Mi 11i، در بازارهای دیگر عرضه کرده است. اما به تازگی، عمر باتری شیائومی Mi 11i مشخص شده است. این عمر باتری، اطلاعاتی در مورد بازدهی باتری و دیگر بخش‌های این گوشی را به ما می‌دهد.

شیائومی Mi 11i

شیائومی، پیش‌تر از گوشی Redmi K40 Pro Plus رونمایی کرده بود. این گوشی، از تراشه اسنپدراگون ٨٨٨ و نمایشگری با پنل Super AMOLED E4 بهره مند بود.

 

ردمی K40 پرو و K40 پرو پلاس با اسنپدراگون ۸۸۸ رسما معرفی شدند

 

پس از این، شیائومی گوشی Redmi K40 Pro Plus را با دو نام دیگر، یعنی Mi 11i و Mi 11X Pro عرضه کرد. در حقیقت، کالبد این گوشی‌ها با یکدیگر یکسان است. اما Gsmarena، در ادامه تست و بررسی‌های خود به سراغ Xiaomi Mi 11i رفته است. در ادامه یین مطلب، ما از این دستگاه با نام Xiaomi Mi 11i نام خواهیم کرد. اما اجازه دهید تا پیش از رسیدن به تست‌های این گوشی، نگاهی به مشخصات مرتبط آن داشته باشیم:

– نمایشگر ۶.۶٧ اینچی از نوع Super AMOLED E4 ساخت سامسونگ با وضوح +FHD

– رفرش ریت ١٢٠ هرتزی

– رابط کاربری MIUI 12 به همراه سیستم عامل اندروید ١١ پایه

– تراشه ۵ نانومتری اسنپدراگون ٨٨٨

– باتری ۴,۵٢٠ میلی آمپر ساعتی

– شارژر ٣٣ واتی

با توجه به چنین مشخصاتی، باتری ۴,۵٢٠ میلی آمپر ساعتی، ظرفیت زیادی به نظر نمی‌رسد. اما باید در ادامه ببینیم که آیا ردمی توانسته از است که از پس این تست بر بیاید یا خیر.

عمر باتری شیائومی Mi 11i

این گوشی، در حالت رفرش ریت ١٢٠ هرتزی تست شده است. اما در روند تست، رفرش ریت این گوشی دچار تغییراتی شده است. اما به آن‌ها نیز اشاره خواهیم کرد.

عمر باتری شیائومی Mi 11i

عمر باتری شیائومی Mi 11i در حالت استفاده ترکیبی، نسبت به برخی از رقبای این گوشی، بیشتر است. این گوشی، بازدهی ٩۶ ساعته را در این حالت از خود به جا گذاشته است. این مقدار، عمر باتری شیائومی Mi 11i را در بازه “خیلی خوب” قرار می‌دهد. شیائومی Mi 11 نیز در این حالت، ٨٩ ساعت دوام آورده است.

تست تماس 3G در Xiaomi Mi 11i، تا حدود ٢۴:٣٠ ساعت به طول انجامیده است. در این بخش، شیائومی Mi 11i یکی از کم‌ترین مقدارهای ثبت شده را نسبت به رقبای خود دارد. اما در تست وب گردی، تا حدودی ورق به سمت این گوشی برگردانده شده است. همان طور که گفتیم، این گوشی از رفرش ریت ١٢٠ هرتزی پشتیبانی می‌کند که خوشبختانه، در بخش وب گردی نیز مشکلی در کارکرد ندارد. رقم ثبت شده از سوی این گوشی در بخش تست وب گردی با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی، دقیقاً برابر با ١٣ ساعت است. اما اگر می‌خواهید که گوشی Mi 11i شما دوام بیشتری را در وب گردی داشته باشد، می‌توانید رفرش ریت آن را بر روی حالت ۶٠ هرتز قرار دهید. این امر در تست Gsmarena، عمر باتری ١۴:۴٧ ساعته را در ثبت کرد. اما این موضوع، برای تمام کاربران تضمین شده نیست.

در انتهای بخش عمر باتری، به بخش پخش ویدئو می‌رسیم. جایی که شیائومی Mi 11i، با رفرش ریت ۶٠ هرتزی به پخش ویدئوها می‌پردازد. این بخش نیز، یکی از قسمت‌های امیدوار کننده Xiaomi Mi 11i است. در حالی شیائومی Mi 11 و وان پلاس ٩، به ترتیب ارقام تقریباً ١۴ و ١۵ ساعته را ثبت کرده‌اند، Mi 11i موفق به ثبت دوام ١۶:٣٠ ساعتی شده است. در کل، عملکرد و بازدهی باتری این گوشی، در سطح خوبی قرار دارد و می‌توان تا حدودی بر روی آن حساب باز کرد. در بخش بعدی، به عملکرد شارژر این دستگاه می‌پردازیم.

شارژر شیائومی Mi 11i

در حالی که شیائومی می ١١ از شارژر ۵۵ واتی برخوردار است، شیائومی Mi 11i از یک شارژر ٣٣ واتی درون جعبه استفاده می‌برد. اما ببینیم که عملکرد این شارژر دقیقاً چگونه است.

میزان ظرفیت شارژ شده باتری شیائومی Mi 11i در نیم ساعت

میزان ظرفیت شارژ شده باتری شیائومی Mi 11i در نیم ساعت

در میزان ظرفیت شارژ شده باتری در نیم ساعت، شیائومی Mi 11i عملکرد فوق العاده‌ای را از خود نشان می‌دهد! به عنوان مثال، ویوو ایکس ۶٠ پرو با باتری ۴,٢٠٠ میلی آمپر ساعتی و شارژر ۵۵ واتی، تنها ۶٨ درصد شارژ شده است. اما شیائومی Mi 11i با باتری ۴,۵٢٠ میلی آمپر ساعتی و شارژر ٣٣ واتی، تا ۶٩ درصد شارژ شده است.

زمان تکمیل ظرفیت شارژ باتری شیائومی Mi 11i

زمان تکمیل ظرفیت شارژ باتری شیائومی Mi 11i

در تست بعدی، با زمان تکمیل ظرفیت شارژ باتری شیائومی Mi 11i مواجه هستیم. در این بخش نیز، شیائومی Mi 11i عملکرد بسیار خوب و رضایت بخشی را به نمایش می‌گذارد. شیائومی Mi 11i با شارژر توانمند ۵۵ واتی و باتری ۴,۶٠٠ میلی آمپر ساعتی در ۵٠ دقیقه به اصطلاح فول شارژ شده است. اما شیائومی Mi 11i با چنین سیستم شارژری، تنها دو دقیقه دیرتر فول شارژ می‌شود. گوشی ویوو X60 Pro نیز همچنان از Mi 11i جا مانده است و زمان ۵٨ دقیقه‌ای را ثبت کرده است. می‌توان گفت که شیائومی Mi 11i نسبت به رده قیمتی خود و رقبایش، عملکرد قابل توجهی دارد.

در نهایت، نظر شما نسبت به عمر باتری شیائومی Mi 11i و عملکرد شارژر آن چیست؟ آیا این گوشی می‌تواند پاسخ نیاز‌های شما را بدهد؟ کدام بخش Xiaomi Mi 11i برای شما، از بیشترین جذابیت برخوردار است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

سرعت شارژش فوق العادست با ۳۳ وات از خیلی ها جلوتره
عمر باتریشم راضی کنندست

javad19056

F3 یا همون k40 با اسنپ ۸۷۰ ۷ نانومتری عملکرد بهتری داشته نسبت به ۸۸۸ ۵ نانومتری

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️