حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی iQOO Neo 5 Vitality Edition به همراه جزئیات و بنچمارک این گوشی منتشر شدند

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | IQOO، رندر، کوالکام

برند iQOO، زیر مجموعه‌ای محبوب و پر فروش از ویوو است. ویوو با راه اندازی این زیر مجموعه، توانست گوشی‌های اقتصادی و متمرکز بر عملکرد خود را ارائه دهد. به همین صورت، آیکو توانست به یک برند محبوب تبدیل شود. گوشی هوشمند جدیدی که از این کمپانی به زودی رونمایی می‌شود، به تازگی دیده شده است. تاریخ معرفی iQOO Neo 5 Vitality Edition به همراه برخی تیزرها و بنچمارک این گوشی، منتشر شده‌اند.

تاریخ معرفی iQOO Neo 5 Vitality Edition: ٣ خرداد ١۴٠٠

آیکو حدود ٢ ماه پیش از گوشی iQOO Neo 5 در چین رونمایی کرد. این گوشی، پس از آن با نام iQOO 7 نیز در هند عرضه شد. از مشخصات بارز این گوشی می‌توان به تراشه‌ اسنپدراگون ٨٧٠ و نرخ حساسیت لمسی ١,٠٠٠ هرتزی اشاره کرد.

 

گوشی ویوو iQOO Neo5 با اسنپدراگون ۸۷۰ و تاچ سمپل ریت ۱۰۰۰ هرتز رسما معرفی شد

 

اما آیکو برای این گوشی، یک نسخه Vitality نیز در نظر گرفته است. به گزارش Gizmochina، تیزرها، رندرها و تاریخ معرفی iQOO Neo 5 Vitality Edition به همراه بنچمارک آن منتشر شده‌اند. بنابراین، شاهد درز جزئیات زیادی از این گوشی هستیم.

تیزرهای رسمی و رندر iQOO Neo 5 Vitality Edition

آیکو مدتی قبل، از رونمایی گوشی جدید خود با نام iQOO Neo 5 Vitality Edition خبر داد. پوستر منتشر شده از این گوشی، به طراحی قاب جلویی و تاریخ معرفی iQOO Neo 5 Vitality Edition اشاره داشت.

تاریخ رونمایی آیکو نئو ۵ Vitality

تاریخ معرفی iQOO Neo 5 Vitality Edition: ٣ خرداد ١۴٠٠

در این تیزر، تاریخ ٣ خرداد برای رونمایی این دستگاه جدید آیکو مقرر شده است. همچنین طراحی قاب جلویی با حفره نمایشگر سمت راست نیز دیده می‌شود. در این حفره نمایشگر، دوربین سلفی تکی تعبیه شده است. تیزر دیگری از این گوشی منتشر شده است که به قرارگیری جک ٣.۵ میلی‌متری هدفون در جدیدترین دستگاه iQOO اشاره دارد. همچنین اسپیکر استریو در این گوشی تازه وارد به کار گرفته خواهد شد.

تیزر iQOO Neo 5 Vitality Edition

مشخصات فنی این گوشی، در TENAA نیز لیست شده‌اند. نمایشگر iQOO Neo 5 Vitality Edition، قطر ۶.۵٧ اینچی و پنلی از نوع OLED با وضوح +FHD دارد. این پنل، دارای رفرش ریت ١۴۴ هرتزی می‌باشد. به همین صورت، نمایشگر این گوشی‌، یکی از بخش‌های جذاب آن است. دوربین اصلی سه گانه این گوشی، متشکل از سنسورهای ٢+٨+۴٨ مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی فوق عریض و ماکرو است. دوربین سلفی نیز وضوح ١۶ مگاپیکسلی دارد. آیکو برای پردازش اطلاعات در این گوشی، از تراشه Snapdragon 870 بهره گرفته است.

 

اسنپدراگون 870 رسما معرفی شد

 

در ادامه، سیستم عامل اندروید ١١ پیش فرض در این گوشی نصب شده است. این دستگاه، از باتری با ظرفیت ۴,۴٣٠ میلی آمپر ساعت بهره مند است. باتری iQOO Neo 5 Vitality Edition به وسیله شارژر ۴۴ واتی آن شارژ می‌شود. ٨ یا ١٢ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR5 برای این گوشی در نظر گرفته شده است. همچنین این گوشی، دارای دو نسخه حافظه داخلی ١٢٨ یا ٢۵۶ گیگابایتی از نوع UFS 3.1 است. در نهایت، به رندرهای رسمی این گوشی می‌رسیم.

رندر رسمی آیکو نئو ۵ Vitality

آیکو تصاویر تبلیغاتی از رندر قاب پشتی گوشی جدید خود منتشر کرده است. این تصاویر، رندر iQOO Neo 5 Vitality Edition را در دو رنگ مشکی و سفید نمایش می‌دهند. رندر مذکور، نشان می‌دهد که آیکو ماژول دوربین این گوشی را به شکل مستطیل طراحی کرده است. حسگر تشخیص اثرانگشت نیز با دکمه پاور ادغام شده و بر روی فریم قرار گرفته است. جنس فریم میانی این گوشی احتمالاً از پلاستیک است. در انتها، به نتیجه گیک بنچ iQOO Neo 5 Vitality Edition می‌پردازیم.

آیکو Neo 5 Vitality Edition در گیک‌ بنچ

در مورد تاریخ معرفی iQOO Neo 5 Vitality Edition و جزئیات آن مطلع شدیم. حال، نوبت به نتیجه بنچمارک این گوشی در گیک‌ بنچ می‌رسد.

گیک بنچ iQOO Neo 5 Vitality Edition

نتیجه iQOO Neo 5 Vitality Edition در گیک‌ بنچ ۵.۴.١

این گوشی، به تازگی در نسخه ۵.۴.١ گیک بنچ با مدل نامبر V2118A تست شده است. در نتایج این بنچمارک، به ترتیب امتیازهای ١,٠٢١ و ٣,۴٢٧ برای بخش‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای ثبت شده‌اند. جزئیات قرار گرفته در این بنچمارک، استفاده از تراشه Snapdragon 870 را باری دیگر تأیید می‌کند. این نسخه تست شده، از ٨ گیگابایت حافظه رم و سیستم عامل اندروید ١١ پیش فرض نیز بهره مند بوده است. بنابراین، آیکو قصد دارد تا از یک قاتل پرچمدار یا به اصطلاح، فلگشیپ کیلر رونمایی کند.

رندر آیکو نئو ۵ Vitality

نظر شما در مورد iQOO Neo 5 Vitality Edition چیست؟ آیا این گوشی می‌تواند با گوشی Redmi K40 Game Enhanced Edition به رقابت بپردازد؟ در صورت یکسان بودن قیمت، کدام گوشی را انتخاب می‌کنید؟ فکر می‌کنید که جذاب‌ترین بخش iQOO Neo 5 Vitality Edition، کدام بخش این گوشی است؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، خب بیشتر بر میگرده به قیمت، ولی خب من باشم همین گوشیو انتحاب میکنم ولی خب ردمی کا40 گوشی خوبی هم هست، اابتهذباید وارد بازار بشن تا ببینیم کار کدوم گوشی بهتره، دریک کلام هردوتاش عالین

Mahdi

خوبه😅😅
خوشمان امد

صدرا مخملی

عجب چیزیه مهدی کاربر جدید هستش ؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️