حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز FreeBuds 4 هواوی با قیمت ١۵۵ دلار رسماً معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، گجت‌های پوشیدنی، هواوی

هواوی، یکی از برندهای محبوب چینی در سطح جهان است. ایربادز‌های این برند چینی، معمولاً در سری FreeBuds، روانه بازار می‌شوند. اخیراً هواوی از برگزاری یک مراسم برای رونمایی از سری جدید FreeBuds خود اطلاع داده بود. در نهایت، ایربادز FreeBuds 4 هواوی به صورت رسمی در چین رونمایی شد. در ادامه، نگاهی به مشخصات فنی و قیمت این ایربادز کاملاً بی سیم خواهیم داشت.

ایربادز کاملاً بی سیم FreeBuds 4

هواوی در مراسم IFA 2019 خود، از ایربادز بی‌ سیم FreeBuds 3 پرده برداشته بود. این ایربادز، قابلیت حذف نویز فعال را داشت و به چیپ اختصاصی Kirin A1 هواوی نیز مجهز بود. پس از گذشت مدتی، هواوی رسماً اعلام کرد که قصد رونمایی از FreeBuds 4 را دارد. اگر یادتان باشد، گفته بودیم که این دستگاه، امروز با طراحی مشابه نسل قبل رونمایی می‌شود.

 

هندزفری فری بادز ۳ هواوی با قابلیت حذف نویز رسما معرفی شد

 

اما در نهایت، قصد داریم تا به. این محصول جدید از هواوی بپردازیم. بر اساس گزارش Fonearena، این ایربادز به صورت رسمی توسط هواوی معرفی شده است. حال، بیایید نگاهی به مشخصات فنی FreeBuds 4 داشته باشیم.

مشخصات فنی ایربادز FreeBuds 4 هواوی

این ایربادز، پرچمداری جدید از هواوی است. در ابتدا، باید بگوییم که بلوتوث نسخه ۵.٢ به وسیله استفاده از چیپ کم مصرف Kirin A1 در این ایربادز، استفاده شده است. نسل قبلی FreeBuds، از بلوتوث نسخه ۵.١ استفاده می‌کرد. در نتیجه، شاهد یک ایربادز با ارتباطات به‌روز هستیم. درایورهای ایربادز FreeBuds 4 هواوی، از نوع ١۴.٣ میلی‌متری هستند. همچنین این دستگاه، توانایی اتصال همزمان به دو دستگاه و پخش مجزای فایل صوتی را دارد. تکنولوژی حذف نویز در این ایربادز بی سیم جدید، نسبت به نسل قبل، پیشرفت داشته است. در حالی که FreeBuds 3 می‌توانست نویزهایی با حداکثر بلندی ١۵ دسی بل را حذف کند، FreeBuds 4 با استفاده از دو میکروفون، قابلیت حذف نویزهایی با حداکثر بلندی صدای ٢۵ دسی بلی را دارد. اما در مقابل، رقیب این ایربادز از کمپانی شیائومی، یعنی FlipBuds Pro، قابلیت حذف نویزهایی با حداکثر بلندی ۴٠ دسی بل را دارد!

 

ایربادز شیائومی FlipBuds Pro با قیمت ١٢۴ دلاری رسماً معرفی شد

 

این ایربادز پرچمدار، قابلیتی مخصوص بازی کردن دارد. با استفاده از این قابلیت، تأخیر پاسخگویی ایربادز به ٩٠ میلی ثانیه کاهش پیدا می‌کند. جسچرهای حرکتی نیز توسط FreeBuds 4 پشتیبانی می‌شوند. وزن هر کدام از گوشی‌های این ایرباد، حدود ۴.١ گرم می‌باشد. وزن کیس شارژ نیز به ٣٨ گرم می‌رسد. بنابراین، مجموع وزن این ایربادز و کیس شارژ آن، حدود ۴۶.٢ گرم است.

ایربادز FreeBuds 4 هواوی، موفق به کسب استاندارد IPX4 برای مقاومت در برابر قطرات تعریق بدن دارد. ظرفیت باتری هر کدام از ایربادها، تنها ٢۵ میلی آمپر ساعت است. کیس شارژ نیز از باتری ۴١٠ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. عمر باتری FreeBuds 4 در حالت‌های مختلف، به شرح زیر می‌باشد:

– با حالت لغو نویز فعال: ۲.۵ ساعت

– بدون حالت لغو نویز فعال: ۴ ساعت

– با کیس شارژ و فعال بودن حالت لغو نویز فعال: ١۴ ساعت

– با کیس شارژ: ٢۰ ساعت

هواوی می‌گوید که شما می‌توانید با تنها یک ربع اتصال این ایربادز به شارژ، به مدت ٢.۵ ساعت و به صورت مداوم، به موسیقی گوش فرا دهید. درگاه Type-C در کیس شارژ ایربادز FreeBuds 4 نیز تعبیه شده است. این ایربادز، از شارژ بی سیم هم پشتیبانی می‌کند. شکل ایربادز و کیس شارژ نیز تا حدودی مشابه با نسل قبل است. در انتها، سری به قیمت این محصول تازه وارد نیز می‌زنیم.

قیمت ایربادز FreeBuds 4

رنگ‌ بندی FreeBuds 4

رنگ بندی ایربادز بی سیم FreeBuds 4

ایربادز FreeBuds 4 هواوی، در چین رونمایی و عرضه شده است. برچسب قیمتی نهایی این محصول، برابر با ٩٩٩ یوان چین (معادل با ١۵۵ دلار آمریکا) می‌باشد. ایربادز بی سیم FlipBuds Pro شیائومی نیز از چنین برچسب قیمتی برخوردار بود.

نظر شما در مورد FreeBuds 4 هواوی چیست؟ آیا این محصول توجه شما را جلب کرده است؟ از بین FreeBuds 4 هواوی و FlipBuds Pro شیائومی، کدام ایربادز بی سیم را انتخاب می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️