حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هندزفری فری بادز ۳ هواوی با قابلیت حذف نویز رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 21 دیدگاه | IFA 2019، هواوی

می دانیم که فری بادز نام هندزفری های کاملا بی سیم هواوی است. هواوی ساعاتی پیش و در طی کنفرانس خود در نمایشگاه IFA 2019 از فری بادز ۳ رونمایی کرد. این ایربادز قابلیت حذف صداهای مزاحم محیط اطراف را ارایه می‌دهد. در ادامه آن ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

هندزفری فری بادز ۳

هندزفری فری بادز ۳

هندزفری فری بادز ۳

هواوی ساعاتی پیش از نسل جدید ایربادهای خود به نام فری بادز ۳ رونمایی کرد. این مدل که ظاهری تقریبا مشابه با ایرپادهای اپل دارد در سومین نسل خود به فناوری لغو نویز مجهز شده است. این سیستم به کاربر کمک می‌کند تا صداهای مزاحم اطراف را حذف نماید.

هواوی در مراسم امروز خود در نمایشگاه IFA 2019 اعلام کرد که نسل سوم فری‌باد از شارژدهی 4 ساعته بهره می‌گیرد. هم‌چنین این هندزفری بلوتوث با یک کیس همراهی می‌شود که می‌تواند میزان شارژدهی فری‌باد 3 را تا 20 ساعت افزایش دهد.

هواوی ادعا می کند که ایرپاد FreeBuds 3 اولین محصول در جهان است که از طراحی open-fit استفاده می‌کند و می‌تواند صداهای مزاحم اطراف را حذف نماید. این بدان معناست که گوشی‌های این ایرباد به گونه‌ای طراحی شده است که هیچ مانع فیزیکی میان کانال گوش شما و محیط اطراف ایجاد نمی‌کند.

این یک طراحی غیر معمول برای ایربادهای مجهز به سیستم لغو نویز است و تاثیر زیادی در نحوه کارکرد FreeBuds 3 دارد. سیستم حذف صدای مزاحم اکتیو می‌تواند صداهای با فرکانس پایین هم‌چون صدای بلند شدن هواپیما و یا ترافیک را از بین ببرد. با این حال تاثیرگذاری آن برای صداهای با فرکانس بالا کمتر است.

هنگامی که از هواوی در رابطه با این موضوع پرسیدم، اعلام کرد که هدف آن‌ها در وهله اول این است که ایرفون‌ها کاملا راحت باشند. هم‌چنین افراد هنگام گوش دادن به موسیقی توجه کمتری به صداهای با فرکانس صوتی بالا دارند. در برخی مواقع نیز شنیدن صداهای با فرکانس بالا هم‌چون بوق اتومبیل‌ها مفید است، زیرا موجب افزایش هوشیاری افراد به محیط پیرامون خود و اتفاقات آن می‌شود.

هواوی هم‌چنین یک چیپست اختصاصی به نام A1 برای فری‌بادز ۳ معرفی کرد. این چیپست قابل مقایسه با نمونه H1 موجود در ایرپادهای اپل است. هواوی می‌گوید که A1 برای نخستین بار از بلوتوث 5.1 پشتیبانی می‌کند که میزان تاخیر کمتر و شارژدهی بهینه‌تری را به دنبال دارد. اگرچه تراشه H1 اپل این امکان را می‌دهد که ایرپادها را با نزدیک کردن به تلفن همراه به صورت خودکار به گوشی متصل کرد، اما در نمونه ساخته شده توسط هواوی این قابلیت دیده نمی‌شود و هنوز باید برای اتصال بلوتوث به صورت دستی اقدام کنید.

متاسفانه محلی که هواوی برای نمایش این محصول در نظر گرفته بود کاملا ساکت بود. از این رو نتوانستم سیستم حذف صدای مزاحم موجود در FreeBuds 3 را به درستی آزمایش کنم. با این حال در طی مدت کوتاه استفاده از این هندزفری، صدایی کاملا واضح و باکیفیت را ارایه داد. هم‌چنین قرارگیری آن در گوش کاملا راحت بود.

از آن‌جا که ایرباد FreeBuds 3 از نظر ظاهری مشابه با ایرپاد اپل بوده، هیچ وقت نتوانست در مقام یک رقیب جدی برای محصول اپل ظاهر شود. با این حال رونمایی از سیستم لغو نویز در نسل سوم این ایرباد می‌تواند یک مزیت رقابتی را برای محصول هواوی حداقل طی یکسال آتی به ارمغان بیاورد.

نظر شما درباره فری بادز ۳ هواوی چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
21 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

https://www.gsmarena.com/xiaomi_100_million_sales_india_disable_ads_manually-news-39068.php
شیائومی 100 میلیون گوشی در هند فروخته جناب عطایی…

m.b

همچنین خبر mi charge turbo از gsmarena

afsoon

توی یک سال ؟

The Destroyer

نه از سال ۲۰۱۴ که فعالیتش رو تو بازار هند شروع کرد. که این خودش یه رکورد محسوب میشه. تابه حال هیچ برندی موفق نشده تو ۵ سال به رکورد فروش ۱۰۰ میلیون گوشی در هند برسه

m.b

تو یکسال فقط در هند 100 میلیون بفروشه که در سطح جهانی میرسه به فروش سامسونگ…😂

ahmad

یعنی از نظر کیفیت صدا میتونه با نمونه bose و سانهایزر رقابت کنه؟کیفیت صدا و پایداری ارتباط بلوتوثی خیلی مهمه

mostafa3

قیمت چند

ahmad

زیر ۳ تومن

mohammad

سلام دوستان یه سوال دارم
بنظرتون honor band 5 یا Mi Band 4؟؟؟

m.b

اگر زبان فارسی داشتن برات مهمه هانر و اگر نه می‌بند بهتره…

mohammad

ممنونم

m.b

😅❤

david2arc

می بند دارم و ازش راضیم به جز عدم ساپورت فونت فارسی

afsoon

میخاستم می بند۴ رو بخرم اما بخاطر نداشتن فارسی بیخیال شدم .هر دو تقریبا مشابه هم دیگه هستن و انر بند۵ سنسور اکسیژن خون داره و فارسی پشتیبانی می‌کنه .می بند۴ هم قابلیت کنترل موسیقی رو داره

m.b

یه سری قابلیت هم می‌بند داره که اون نداره…
تازه می‌بند تو ایران ارزونتر هم هست…
همچنین پشتیبانی بیشتری میشه و تم های خیلی خیلی بیشتری هم داره(در حدی که براش تم ایرانی محرم هم هست😅(تو امیزفیت دوستم اینو دیدم))

m.b

http://www.slashleaks.com/wp-content/uploads/huawei-dev-phone-kirin-990-specs-and-ai-performance.png
امتیاز هوشمندی کایرین 990 هم منتشر شد و باز از همین الان به عنوان اولین نفری که دیده و گفته، بگم که برای من نه این سایت و نه طریقه بنچمارک گیری‌ای که درش تعداد محدودی ازشون بنچمارک گرفته بشه معتبر نیست…
حالا چه برسه به اینکه اون گوشی هارو خود شرکت سازنده برای همین هدف داده باشه دست آزمایشگر ها و دونسته باشه که این گوشی ها قراره برای تست استفاده بشن…
اونم هوآوی که در تولیدات عمومی هم قبلاً سابقه ساخت برنامک برای تقلب داشته، چه برسه به الان که خودش با آگاهی این گوشی رو داده برای تست به این سایت ناشناس که قبل بالا نشون دادن هوآوی اصلاً هیچ سایتی ازش منبع نمیزد و بهش استناد نمیکرد…
این 3 عامل همیشه شروع تقلب در بنچمارک ها بوده و الانم هرچند ممکنه در واقعیت کایرین 990 هوشمندترین توسط مسترلو شناخته بشه امسال برخلاف پارسال که با اونهمه ادعا سوم شد، اما من این نتیجه‌ای که این سایت میده رو اصلاً قبول ندارم به همون دلایلی که گفتم تا مسترلو و یا آنتوتو تستش کنن…

علی شیخ زاده

قاتل جک هدفون همه برند ها😐

Sheikh-e-tarigh

خب با این شرایط قیمتی یک هندزفری بیسیم فیک خوب معرفی کنید بی زحمت.😐😅

Milad7

🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)