حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Poco M3 Pro 5G با مدیاتک Dimensity 700 رسما معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | 7 دیدگاه | پوکو

پس از مدت ها شایعه درباره پوکو M3 Pro 5G حالا این دستگاه رسما معرفی شده است. گوشی Poco M3 Pro 5G با مدیاتک Dimensity 700 رسما معرفی شده و این دستگاه می تواند با قیمت ۱۷۹ یورویی جذاب باشد.

گوشی Poco M3 Pro 5G

تلفن هوشمند ارزان قیمت 5G از POCO کم و بیش یک Redmi Note 10 5G با برند جدید است. این محصول با یک تراشه مدیاتک Dimensity 700 ارائه می شود. دستگاه با حداکثر ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می شود. در قسمت پشتی از یک دوربین سه گانه استفاده می کند. این دستگاه دارای یک سنسور دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است. همچنین یک سلول باتری بی نظیر ۵۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ وات بسته بندی می شود.

Poco M3 Pro 5G

Poco M3 Pro 5G

مشخصات POCO M3 Pro 5G

این تلفن هوشمند از پنل LCD در اندازه 6.5 اینچی FHD+ با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ برخوردار است. این صفحه نمایش دارای رفرش ریت Dynamic Switch 90Hz با حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت است. این نمایشگر دارای یک سوراخ نمایشگر برای دوربین جلو است.

در زیر کاپوت ، این گوشی از پردازنده مدیاتک Dimensity 700 نیرو می گیرد. با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی. تلفن هوشمند 5G دارای یک باتری 5000 میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ وات است.

در پشت دوربین سه گانه قرار دارد. این تلفن دارای یک سنسور دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.79 است. همچنین از یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی بهره می برد. برای سلفی ها یک دوربین جلو ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 وجود دارد.

این دستگاه با MIUI 12 مبتنی بر اندروید ۱۱ ارایه می شود. گزینه های اتصال شامل 5G ، 4G VoLTE ، Wi-Fi ، بلوتوث ، NFC ، GPS / A-GPS و غیره است. تلفن دارای جک هدفون 3.5 میلی متری و پورت USB Type-C است. وزن آن 190 گرم و ضخامت آن 8.92 میلی متر است.

قیمت پوکو M3 Pro 5G

پوکو M3 Pro 5G

پوکو M3 Pro 5G

این تلفن هوشمند در دو گزینه ذخیره سازی وجود دارد:

  1. ۱- ۴ گیگابایت + ۶۴ گیگابایت به قیمت ۱۷۹ یورو
  2. ۲- ۶ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت به قیمت ۱۹۹ یورو

این دستگاه در رنگ های سیاه، آبی سرد و زرد POCO موجود است.  نظر شما درباره این دستگاه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
S AH

خوبی ها
+ وزن کمتر
+ طراحی بروزتر و بهتر
+ فایوجی
+ قیمت
+ صفحه نمایش با روشنایی خوب
بدی ها
– باتری کوچک تر
-دوربین

M.Y

قیمتش جذابه!

Milad7

@سینا عطایی
داخل پست گوگل پیکسل هم سوال کردم کامنا تایید شد ولی جوابی ندادی‌.
لیست قیمتی که گذاشتم توسط کدوم ادمین و به چه دلیل پاک شده؟

Milad7

حداقل ۵۰ درصد نظرات داخل سایت بی ربط به موضوعات خبر هست بعد قیمت دقیق و بروز خودرو که حتی از یک سری اخبار خود سایت هم برای کاربران و بازدید کنندگان مهمان میتونه مفید تر باشه بی ربط حساب میشه؟

مشخصات عالی ولی حیف به خاطر 5G باتری فدا شده….

ali_s

قیمتش خوبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)