حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جعبه گشایی Poco M3 Pro به همراه مشخصات فنی این گوشی لو رفت

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | اسمارت‌فون، پوکو

پوکو پس از گذشت مدتی از رونمایی اولین گوشی خود، یعنی Poco F1، گوشی‌ها و سری‌های دیگری را معرفی کرد. سری M پوکو، یک سری اقتصادی است که بر روی ارائه امکانات روز با قیمتی کم تمرکز دارد. پوکو M3 Pro، گوشی جدیدی است که به زودی توسط این کمپانی رونمایی خواهد شد. اما به تازگی، جعبه گشایی Poco M3 Pro به همراه مشخصات فنی این گوشی، لو رفته‌اند. در ادامه، این جزئیات را زیر ذره بین قرار خواهیم داد.

جعبه گشایی Poco M3 Pro

دقیقاً پیش از معرفی رسمی Poco M3 Pro، شاهد جعبه گشایی و درز مشخصات فنی این گوشی به طور کامل هستیم. ظاهراً پوکو این اقدام را به صورت رسمی انجام داده است تا توجهات را پیش از رونمایی رسمی گوشی جدید خود، به سوی Poco M3 Pro جلب کند. پیش از این مطلب، در مورد Poco M3 Pro و تاریخ رونمایی آن، صحبت کرده بودیم.

 

تاریخ رونمایی پوکو M3 Pro به همراه رندر رسمی آن منتشرش شد: ٢٩ اردیبهشت ١۴٠٠

 

خب، به نقل از Passionategeekz، این جعبه گشایی از سوی یک یوتوبر منتشر شده است. در ابتدای جعبه گشایی Poco M3 Pro، جعبه زرد رنگ آن نمایش داده می‌شود. این جعبه، زرد رنگ است و این رنگ، تم مخصوص جعبه‌های محصولات پوکو است. بر روی این جعبه، نام Poco M3 Pro درج شده است. نسخه ۶/١٢٨ گیگابایتی این گوشی در جعبه گشایی Poco M3 Pro نمایش داده شده است. یعنی در واقع، ۶ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X و ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.2 در این گوشی قرار گرفته است.

جعبه گشایی Poco M3 Pro

رنگ مشکی Poco M3 Pro در این جعبه گشایی نمایش داده شده است. همان طور که رندرهای این گوشی در سه رنگ منتشر شده بودند، این جعبه گشایی نیز طراحی مورد اشاره را تأیید می‌کند. در قاب پشتی این گوشی، طراحی خاص پوکو دیده می‌شود. این گوشی، در حقیقت طراحی متفاوتی از Redmi Note 10 5G دارد. قاب پشتی این گوشی، بازتاب و جلوه شکست نور زیبایی دارد. حسگر تشخیص اثرانگشت نیز بر روی فریم میانی این گوشی قرار دارد.

جعبه Poco M3 Pro

اما مشخصات فنی که در این جعبه گشایی به آن‌ها اشاره شده است، چه بخش‌هایی هستند؟ خب، در ابتدا از جعبه گشایی این گوشی شروع می‌کنیم. در جعبه این گوشی، قاب ژله‌ای قرار گرفته است. به همراه این قاب، چند برچسب، دفترچه راهنما و سوزن خشاب سیم کارت و کارت حافظه جانبی قرار گرفته است. شارژر ٢٢.۵ واتی این گوشی در درون جعبه آن قرار گرفته است. کابل Type-C نیز در کنار آن جای خوش کرده است.

نمایشگر Poco M3 Pro 5G، قطر ۶.۵ اینچی دارد و از نوع IPS LCD است. وضوح پنل، +FHD است و رفرش ریت نیز برابر با ٩٠ هرتز می‌باشد. همان طور که در تیزرهای رسمی Poco M3 Pro 5G هم تأیید شده بود، این گوشی از تراشه ٧ نانومتری Dimensity 700 استفاده می‌کند. پوکو با استفاده از این تراشه‌، توانسته است پشتیبانی از اینترنت 5G را در این گوشی خود از سری M، به ارمغان بیاورد. جالب است که بدانید Poco M3 Pro 5G، اولین گوشی پوکو از سری M است که از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند.

 

مدیاتک دایمنسیتی ۷۰۰ / Dimensity 700 با پشتیبانی از 5G رسما معرفی شد

 

سیستم دوربین این گوشی، از سه سنسور در قاب پشتی و یک سنسور در قاب پشتی تشکیل شده است. ماژول مستطیلی دوربین اصلی این گوشی، از سنسور ٢+٢+۴٨ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. درست مانند ردمی نوت ١٠ نسخه فایوجی، این گوشی نیز از لنز فوق عریض در سیستم دوربین خود، برخوردار نیست. به همین صورت، دوربین سلفی Poco M3 Pro 5G نیز وضوح ٨ مگاپیکسلی دارد. این دوربین، در حفره نمایشگر مرکزی قرار گرفته است. اما به یک بخش مهم در این گوشی می‌رسیم.

رابط کاربری پوکو ام ٣ پرو

در گوشی Poco M3 Pro، خبری از رابط کاربری اختصاصی PocoUI نیست.

ظاهراً خبری از رابط کاربری PocoUI در این اقتصادی نیست. پوکو قصد دارد تا رابط کاربری اختصاصی خود را در یک گوشی دیگر به کار بگیرد. بر همین اساس، Poco M3 Pro 5G از سیستم عامل اندروید ١١ به همراه رابط کاربری MIUI 12 بهره گرفته است. خب، تا به اینجا، هیچ تغییر کلیدی به جز تغییر طراحی، در بین دو گوشی Redmi Note 10 5G و پوکو M3 Pro مشاهده نشده است. به همین دلیل، شایعه ری برند شدن ردمی نوت ١٠ نسخه ۵جی، تاکنون بیشتر از همیشه به واقعیت نزدیک شده است. اما قیمت گذاری پوکو در این گوشی چطور است؟

قیمت پوکو M3 Pro 5

قاب پشتی گوشی پوکو ام ٣ پرو

به نظر می‌رسد که با وجود اشتراک بیش از حد دو گوشی Poco M3 Pro 5G و Redmi Note 10 5G، نماینده پوکو از قیمت کم‌تری برخوردار باشد. این موضوع، می‌تواند به فروش پوکو در بازارهای مختلف، کمک کند. در حالی که نسخه پایه ردمی نوت ١٠ نسخه ۵جی، قیمت ٢٢٩.٩ یورویی داشت، قیمت قوی‌ترین نسخه نماينده پوکو تنها معادل ١٩٩.٩ یورو است. به همین ترتیب، پوکو M3 Pro با اختلاف قیمت احتمالاً زیادی نسبت به Redmi Note 10 5G، روانه بازار اروپا خواهد شد. قیمت نسخه ۴/۶۴ گیگابایتی این گوشی نیز برابر با تنها ١٧٩.٩ یورو خواهد بود!

نظر شما در مورد این جعبه گشایی Poco M3 Pro و مشخصات فنی احتمالی آن چیست؟ آیا این گوشی برچسب قیمتی مناسبی دارد؟ در این قیمت، خریداری چه گوشی را ترجیح می‌دهید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

طراحیشو دوست دارم ایول .

صدرا مخملی

من از رنگ زردش خیلی خوشم اومد با این طراحی خداکنه تو ایران با قیمت خوبی بیاد ( البته معمولا اوایل که گوشی ها میان گرونتر هستند مثل زد فولد 2 اما بعد چند سال تورم باعث میشه قیمتشون خیلی بره بالا مثلا یک نفر رو میشناختم که گلکسی نوت 2 7 سال پیش خرید ( نسبت به اون سال دارم میگم وگرنه الان نوت 2 9 سال قدمت داره ) و با قیمت 1 میلیون و 250 هزار تومان فروخت تازه دست دوم استفاده شده

خدایی طراحیش خیییییییلی خوشگله❤😍🤩

تو نمایشگرش هم کاش اولد میذاشت اونوقت میشد شاهکار پوکو.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️