حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی پوکو M3 Pro به همراه رندر رسمی آن منتشرش شد: ٢٩ اردیبهشت ١۴٠٠

نوشته

2 سال قبل | 16 دیدگاه | پوکو، رندر

پوکو یکی از زیرمجموعه‌های اصلی شیائومی است. این برند، به عرضه گوشی‌های ارزان قیمت با مشخصاتی جذاب مشهور است. پیش از این، پوکو از گوشی‌های زیادی در رده‌های مختلف رونمایی کرده بود. این بار، تاریخ رونمایی پوکو M3 Pro به همراه رندرهای رسمی آن منتشر شده است. به همین صورت، به زودی شاهد رونمایی از یک گوشی اقتصادی با پشتیبانی از اینترنت 5G خواهیم بود. در ادامه، با ما همراه باشید.

پوکو M3

پوکو اولین گوشی سری M3 را با نام پوکو M3 رونمایی کرد. این گوشی، از مشخصات فنی جالبی نسبت به قیمت خود بهره می‌برد. باتری غول پیکر ۶,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی و تراشه اسنپدراگون ۶۶٢، از جمله مشخصات بارز این گوشی بودند.

 

پوکو M3 با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری و شارژر معکوس رسما معرفی شد

 

پس از گذشت ماه‌ها از معرفی این گوشی، اخباری رسمی از سوی مدیران پوکو در مورد رونمایی از یک گوشی جدید سری Poco M3 مطرح شد. نام این گوشی، پوکو M3 Pro 5G است. طی مدت کوتاهی، پوسترهای رسمی این گوشی نیز منتشر شدند. در ادامه مطلب، به تاریخ رونمایی پوکو M3 Pro و رندرهای رسمی آن می‌پردازیم.

تاریخ رونمایی پوکو M3 Pro

بر اساس گزارشی از Gizmochina، پوکو پوستر تبلیغاتی جدید خود را به تازگی منتشر کرده است. این پوستر، به رونمایی از یک گوشی جدید از سری M پوکو اشاره دارد. نام دقیق این گوشی، پوکو M3 Pro است. این دستگاه، به عنوان نسخه‌ای پیشرفته‌تر از پوکو M3 ارائه خواهد شد.

تاریخ رونمایی پوکو M3 Pro به صورت جهانی

تاریخ رونمایی از Poco M3 Pro به صورت جهانی

اطلاعات درج شده در این پوستر، تاریخ رونمایی رسمی گوشی مذکور را نشان می‌دهند. این تاریخ، ١٩ مه ٢٠٢١ یا همان ٢٩ اردیبهشت ١۴٠٠ می‌باشد. بنابراین، یک هفته دیگر این گوشی به صورت رسمی رونمایی می‌شود. خبر خوب، این است که پوکو به صورت جهانی از این گوشی اقتصادی رونمایی می‌کند. پس می‌توانیم شاهد عرضه احتمالی این گوشی در بازار کشورمان نیز باشیم. شعار “More Speed, More Everything” در این پوستر تبلیغاتی مشاهده می‌شود. در نتیجه می‌توانیم انتظار داشته باشیم که پوکو تغییراتی را در سخت‌افزار این گوشی نیز به کار ببرد.

امروز نیز مصاحبه‌ای از یکی از مدیران بلند پایه پوکو منتشر شد. شخص مورد اشاره در این مصاحبه، از رابط کاربری اختصاصی PocoUI نام برد. وی معتقد است که این رابط کاربری، در آینده‌ای نزدیک با امکانات خاص و جدیدی ارائه می‌شود. رابط کاربری PocoUI، در حقیقت بر پایه MIUI است. به همین صورت، پوکو در حال توسعه شاخه‌های جدید خود است. اما این گوشی چه شکلی است؟ طراحی آن چگونه است؟ خب، در پاراگراف بعدی، در مورد رندرهای رسمی Poco M3 Pro 5G صحبت خواهیم کرد!

رندرهای رسمی Poco M3 Pro 5G

پوکو M3، با طراحی جالبی روانه بازار شده بود. این طراحی، بسیاری از کاربران را مجذوب این پایین رده کرده بود. اما پوکو M3 Pro چگونه طراحی شده است؟

رندر رسمی Poco M3 Pro

رندر رسمی Poco M3 Pro 5G در سه رنگ مختلف

خب، در اینجا می‌توانید برای اولین بار با رندر رسمی Poco M3 Pro 5G دیدار کنید! به نظرم، طراحی جذابی در این گوشی به کار رفته است. بیایید شروع کنیم. پوکو برای قاب پشتی این گوشی، سه رنگ بندی متفاوت در نظر گرفته است. در پایین این قاب، علامت 5G دیده می‌شود. علامت 5G به کارگیری فناوری 5G را در این گوشی هوشمند تأیید می‌کند.

در این رندرها، قاب پشتی پوکو M3 Pro با یک حالت دوگانگی دیده می‌شود. این حالت، ماژول دوربین و بخشی از گوشی را از بقیه قاب پشتی مجزا نشان می‌دهد. ماژول دوربین مستطیلی این گوشی، ظاهراً از چهار سنسور تشکیل می‌شود. همچنین در این ماژول مستطیلی شکل، فلش LED چندگانه نیز مشاهده می‌شود. سنسور اصلی دوربین این گوشی، وضوح ۴٨ مگاپیکسلی دارد. احتمال این که سنسور ۴٨ مگاپیکسلی دوربین اصلی این گوشی، ساخت سامسونگ باشد، زیاد است.

در زیر ماژول دوربین اصلی، لوگوی بزرگ POCO با یک سری نوشته نامشخص درج شده‌اند. احتمالاً جنس قاب پشتی این گوشی از جنس شیشه است. استفاده از محافظ نمایشگر گوریلا گلس همچنان در قاب پشتی این گوشی، قطعی نیست. به سراغ فریم میانی این گوشی می‌رویم. روی این فریم، هیچ خط آنتن جانبی دیده نمی‌شود، پس می‌توان حدس زد که جنس این فریم، از نوع پلاستیک است. بر روی سمت راست این فریم، حسگر تشخیص اثرانگشت و کلیدهای تنظیم صدا دیده می‌شود. مشخصاً، دکمه پاور با حسگر تشخیص اثرانگشت این گوشی، ادغام شده است.

در نهایت، زمان بررسی قاب جلویی و نمایشگر Poco M3 Pro 5G فرا می‌رسد. قاب جلویی این گوشی، ظاهر آشنایی دارد. طراحی مشابه با برخی از گوشی‌های قبلی پوکو، از جمله Poco X3 که قبلاً رونمایی شده بود. حاشیه‌های اطراف نمایشگر این گوشی، نسبتاً کم هستند. دوربین سلفی این گوشی نیز تنها یک سنسور دارد. این سنسور، در حفره نمایشگر مرکزی تعبیه شده است. استفاده از اسپیکر استریو در گوشی Poco M3 Pro، تأیید نشده است. برخی از افشاگران اظهار دارند که این گوشی، همان نسخه ری‌ برند شده ردمی نوت ١٠ فایوجی با یک سری تفاوت کلیدی است!

 

سری گلوبال ردمی نوت ۱۰ معرفی شدند: Redmi Note 10 5G در کنار Redmi Note 10s و ۲ عضو دیگر + قیمت

 

نظر شما در مورد Poco M3 Pro چیست؟ آیا منتظر فرا رسیدن تاریخ رونمایی پوکو M3 Pro هستید؟ طراحی این گوشی میان رده را می‌پسندید؟ کدام ویژگی این گوشی برای شما جالب‌تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صدرا مخملی

اگه قیمتش تو ایران هم خوب باشه واقعا چیز خوبی میشه و طرفدار های زیادی پیدا میکنه

امیدوارم هرچه زودتر مشکل می یو آی 12 هم حل بشه تا مردم وقتی یه همچین گوشی رو میخرن بجای لذت بردن از کار با این گوشی ناراحت و کلافه از رابط کاربری پر باگش نشن

صدرا مخملی

از اونجایی که فقط یک تیرز ازش منتشر شده پس قطعا نمیشه گفت که پشتش از شیشست اما اگه پشتش از شیشه باشه واقعا عالی میشه البته قیمت هم مهمه

صدرا مخملی

فقط نیمدونم چرا منفی میدید خداییش اعضای سایت خیلی باحالن 🤣

همیشه دیسلایک کردن به معنای نفرت و بیزاری نیست😂

Amir galaxy

روز تولدم🪐

ali_s

پیشاپیش مبارک
همه کاربرای سایت روز تولدشون یه رو نمایی داشتن😂😂

Amir galaxy

❤️😅

TheFreeCritic

مال من گنگش بالا بود افتاد روز ایفون 12 :))

5G

پس فعلا رکورد دست من و شما هست منم s21 ultra😁😂

ali_s

داش منم می ۱۱ بود😂

TheFreeCritic

پیشاپیش مبارک

اگه ریبرند شده اون باشه پس به احتمال قوی چیپستش هم مدیاتک میشه.

یکی هم با توجه به 5G بودنش ممکنه باتری فدای سخت افزار بشه.

Babak

جالبه روز ۲۹ اردیبهشت رونمایی میشه منم همین روز رونمایی شدم😅
پیشاپیش تولد همه ادریبهشتی ها مبارک

Milad7

چقدر سمی شده 😅

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️