حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سونی اکسپریا Ace 2 در گوگل پلی کنسول دیده شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | سونی، شایعات

به نظر می رسد سونی در تلاش است تا گوشی هوشمند جدید خود را با نام Xperia Ace 2 معرفی کند. این دستگاه جانشین Xperia Ace خواهد شد که در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شد. امروز سونی اکسپریا Ace 2 در گوگل پلی کنسول دیده شده است. به لطف این درز اطلاعات، ما بخشی از مشخصات دستگاه را می دانیم.

سونی اکسپریا Ace 2

در کنار مشخصات، لیست کنسول Google Play طراحی جلوی گوشی را نیز نشان می دهد. اگر نگاهی به این مشخصات لو رفته بیندازیم، Xperia Ace 2 باید نمایشگری با رزولوشن HD + و ناچ قطره طور داشته باشد. در بخش سخت افزار شاهد ۴ گیگابایت رم و چیپست Helio P35 هم هستیم.

سونی Xperia Ace 2 که در لیست گوگل پلی کنسول دیده شده، دارای شماره مدل SO-41B است. اگر نگاهی به رندر فاش شده توسط کنسول Google Play بیندازیم، می توانیم ببینیم که Xperia Ace 2 از یک نمایشگر دارای ناچ قطره ای برخوردار است. چنین انتخابی در محصولات سونی بسیار کم بوده است. به نظر من البته این طراحی پیشرفت خیلی خوبی نسبت به نسل اول Xperia Ace است که اردیبهشت سال گذشته معرفی شد.

این نمایشگر دارای وضوح تصویر HD + یا 720 در 1496 پیکسل و تراکم پیکسلی 300PPI خواهد بود. پردازش گوشی توسط یک چیپست هشت هسته ای مدیاتک Helio P35 خواهد بود. این گوشی با ۴ گیگابایت رم روانه بازار می شود. در حال حاضر میزان حافظه ذخیره سازی به صورت قطعی مشخص شده نیست. با این وجود می توان انتظار داشت که Xperia Ace 2 در گزینه های 64 یا 128 گیگابایت در دسترس باشد. از لحاظ نرم افزاری، این گوشی هوشمند Android 11 را به صورت پیش فرض ارایه می کند.

سایر مشخصات این گوشی مانند اندازه نمایشگر، جزئیات دوربین و اطلاعات مربوط به ظرفیت باتری همچنان یک ناشناخته باقی مانده است. انتظار داریم در روزهای آتی شاهد ارایه دیده شدن آن در بنچمارک‌ ها دیگر باشیم.

نسل اول اکسپریا Ace برای بازار ژاپن بود و انتظار داریم که نسل دوم آن هم همینطور باشد.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صدرا مخملی

سونی اومدی تو بازار میان رده ها اما دیر

امیدوارم تو بازار ایران هم بیای دلتنگ دکمه دوربینت و گوشی هات شدیم

Milad7

این دیگه چیه 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)