حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت های میان رده 5G سامسونگ Galaxy Tab S7 FE و Galaxy Tab S7 XL Lite احتمالا به زودی ارایه خواهند

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | تبلت، سامسونگ، شایعات

در حالی که رقبای پرچمدار دسته تبلت سامسونگ هنوز برای رقابت با iPad Proهای اپل، ارایه نشده اند، ما انتظار داریم که تبلت های میان رده 5G این برند به زودی ارایه شوند. گفته می شود تبلت های میان رده 5G سامسونگ Galaxy Tab S7 FE و Galaxy Tab S7 XL Lite احتمالا به زودی ارایه خواهند.

تبلت های میان رده 5G

از آنجایی که Galaxy Tab S6 Lite 2020 مانند Galaxy S10 Lite و Note 10 Lite از پسوند Lite استفاده می کرد، کاملا منطقی است که نسخه ارزان تر و میان رده تر Galaxy Tab S7 و Tab S7 FE 5G از الگوی S20 FE و S20 FE 5G استفاده کنند.

بعید نیست که سامسونگ همراه با گلکسی S21 FE بخواهد تبلت های FE خود را هم معرفی کند تا یک مراسم Unpacked “پُر FE” داشته باشد. البته گفته می شود که همزمان با آن گوشی های تاشو جدید هم معرفی می شوند. برخی منابع تاریخ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ را برای آن محتمل می دانند.

البته که طراحی، مشخصات و ویژگی های Galaxy Tab S7 FE (5G) به مراتب مهمتر از نام بازاریابی آن است و حداقل روی کاغذ به نظر می رسد می تواند رقیبی بیش از حد مناسب برای آیپد ۱۰.۹ اینچی اپل باشد.

به احتمال زیاد این تبلت اقتصادی اندرویدی با تراشه Snapdragon 750 ارایه می شود. بنابراین به هیچ وجه نباید انتظار داشته باشید که از نظر توان پردازشی به iPad Pro که در سال 2021 عرضه شده است، حتی بتواند نگاه کند.

کوالکام اسنپدراگون ۷۵۰ جی / Snpadragon 750G با پشتیبانی از 5G رسما معرفی شد

در حال حاضر اسنپدراگون ۷۵۰ در موبایل های 5G مقرون به صرفه مانند Galaxy A42 و A52 یافت می شود و ما را امیدوار می کند که Galaxy Tab S7 FE قیمت پایه حدود 350 دلاری به تراشه Exynos 9611 مجهز نشود.

گزارش شده که رزلوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ را می توان برای نمایشگر این تبلت اقتصادی انتظار داشت. این به نظر من زیاد است و گلکسی تب S7 FE را از نظر فن آوری صفحه نمایش برابر با نمایشگر ۱۱ اینچی Tab S7 “معمولی” برابر می کند.

تبلت Galaxy Tab S7 XL Lite چیست؟

در حالی که این نام بیش از حد پیچیده (آخر یعنی چه XL و Lite؟) به هر صورت این نام تجاری ثبت شده است و شاید که به زودی روی یکی از محصولات سامسونگ اضافه شود. شاید سوال بهتر این باشد که “آیا به زودی شاهد عرضه Galaxy Tab S7 XL FE (یا Tab S7 + FE) نیز خواهیم بود؟” پاسخ این است که مشخص نیست.

خیلی گیج شدید؟ صادقانه بگویم، ما نیز همین حس را داریم اما با نگاهی به اطلاعات موجود در حال حاضر، ما فکر می کنیم سامسونگ در حال آماده سازی برای رونمایی از یک مدل بزرگ از Galaxy Tab S7 FE (به معنای واقعی کلمه) با اندازه صفحه نمایش ۱۲.۴ اینچ با ۴ گیگابایت حافظه رم، پشتیبانی از S Pen داخلی و قابلیت شارژ سریع 45 وات است.

یعنی ۲ تبلت اقتصادی جدید سامسونگ که قرار است در ۲ اندازه ارایه شوند. حال نام گذاری آن ها هرقدر که می خواهد پیچیده باشد. نظر شما چیست؟ منتظر تبلت های سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صدرا مخملی

این fe میخواد بیاد بترکونه

حالا این بحث ها کنار به نظرم هنوز اپل خیلی خوب داره عمل میکنه و سامسونگ نمیتونه فروشش رو بالاتر از اپل ببره تو دنیای تبلت مردم حاضرن یا لنوو بخرن ( که اکثرا میگن شرکت پدر و مادر دار ولی هر تبلتی که من ازش دیدم خراب شده ) اقتصادی یا اپل البته سامسونگ هم طرفدار های خودش رو داره مخصوصا سری a اقتصادی که جدیدا زده تو فاز a لایت

Milad7

تبلت ها دیگه مثل سابق فروش ندارن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)