حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رکوردهای بازی PUBG Mobile که شاید هرگز شکسته نشوند!

پابجی موبایل، یکی از بازی‌های هیجان انگیز و پر از چالش است. در هنگام انجام بازی PUBG Mobile، ابتکارات بسیاری را برای پیروزی و بازی کردن می‌توان به کار برد. اما برخی از بازیکنان، روش‌های خود را برای بازی کردن دارند. برخی از بازیکنان، از هوش و خلاقیت خود برای بازی کردن، استفاده می‌کنند و به همین ترتیب، رکوردهایی را نیز ثبت می‌کنند. در این مطلب، به چند رکورد برتر در بازی PUBG Mobile خواهیم پرداخت. رکوردهایی که به نظر می‌رسد شکستن آن‌ها، غیرممکن و سخت باشند. ببینیم این جزئیات این رکوردهای حیرت انگیز چیست.

پابجی موبایل، سرگرم کننده مانند زندگی

پابجی موبایل

زندگی ما، سرشار از هیجانات و چالش‌ها است. ما هر روزه، با چالش‌ها و ماجراهای جدیدی مواجه می‌شویم و باید در برابر آن‌ها، ایستادگی کنیم. پابجی موبایل نیز به شکل زندگی ما است. شما باید برای هر دست بازی، یک استراتژی هوشمندانه را پیش بگیرید. شما باید بتوانید سریع‌تر از حریف‌های خود باشید و یک قدم جلوتر از آن‌ها حرکت کنید. بسیاری از بازیکنان، به دلیل همین هیجانات و چالش‌ها، پس از مدت‌ها همچنان پابجی موبایل را یک بازی دوست داشتنی می‌دانند. حتی برخی از بازیکنان، آن قدر به هیجان و آدرنالین پابجی اعتیاد پیدا کرده‌اند که زندگی خود را برای انجام این بازی نیز فراموش کرده‌اند!

پیش‌تر، آموزش‌هایی را در مورد روش‌های برنده شدن در بازی PUBG Mobile را با شما به اشتراک گذاشته بودیم. ما در این آموزش، به چند راهبرد برتر در انجام بازی به صورت هوشمندانه اشاره کردیم. بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم که اگر می‌خواهید از این راهکارها مطلع شوید، مطلب مورد اشاره را از دست ندهید!

 

روش های برنده شدن در PUBG Mobile: با استراتژی بازی کنید!

 

رکوردهای چالش برانگیز در بازی PUBG Mobile

اما پابجی موبایل، نکات جالبی را در خود دارد. جدا از این که علاقه مند به این بازی هستید یا خیر، این نکات واقعاً جذاب و عجیب هستند. بازیکنان، در برخی مواقع رکوردهایی را ثبت می‌کنند که خودشان هم باور نمی‌کنند! البته، شرایط گیم پلی بازیکن نیز مهم است. با این حال، می‌خواهیم به چند رکورد برتر و جالب در مورد پابجی موبایل بپردازیم که قطعاً شکستن آن‌ها، کاری بحث برانگیز و سخت است. این روش‌ها، به نقل از GamingF هستند. در ادامه، به این رکوردها می‌پردازیم.

١- بيشترين امتیاز Kill در یک بازی: ٩٢ امتیاز Kill!

چطور ممکن است!؟ 😐 رکورد کشتن ٩٢ بازیکن توسط یک بازیکن آن هم تنها در یک دست! در نقشه گسترده منطقه Erangel، بازیکنان می‌تواند در نقاط پراکنده‌ای فرود بیایند. به همین شکل، ممکن است در یک دست کامل و در شلوغ‌ترین منطقه، شما کم‌تر از ۵٠ بازیکن را مشاهده کنید. مشخص نیست که چطور این بازیکن، ٩٢ بازیکن را کشته است. باور کردن این رکورد، واقعاً سخت است.

با این حال، شاهد وجود چنین رکوردی در PUBG Mobile هستیم. هر چه بیشتر در مورد این رکورد فکر کنیم، بیش از پیش گیج و متعجب خواهیم شد. اما واقعاً تصور این رکورد، سخت است. البته ممکن است که این رکورد، در لیگ‌های پایین‌تر رخ داده باشد که بسیاری از بازیکنان، در حقیقت ربات هستند. اما همچنان این کار مشقت بار به نظر می‌رسد. به نظر من، عجیب‌ترین رکورد، همین موضوع بود. به همین دلیل، با اطمینان می‌گویم که شکستن این رکورد یک کار تقریباً غیرممکن است. زیرا شما هر چقدر که حرفه‌ای باشید، نمی‌توانید به راحتی بیش از ۵٠ بازیکن را در یک دست کامل مشاهده کنید. البته، شانس در به وجود آمدن این رکورد، بی تأثیر نبوده است. نام بازیکنی که این رکورد را به ثبت رسانده است، “بشار خلیل” می‌باشد.

چگونه این رکورد عجیب شکل گرفت؟ 

این رکورد، نه به دلیل حرفه‌ای بودن این بازیکن، بلکه به دلیل خوش شانسی وی ثبت شده است. ظاهراً پس از ورود به بازی، ارتباط بسیاری از بازیکنان با مشکل قطع اتصال از سوی سرور، مواجه شده‌اند. اما در نهایت، فقط چند بازیکن موفق به ادامه بازی شدند. بشار خلیل، یکی از این بازیکنان بود که توانست با یک جا جمع شدن تمام بازیکنان همان دست، آن‌ها را قتل عام کند! اما بشار خلیل در همین موقعیت، متوقف نشد.

او در ادامه موفق به یافتن دیگر بازیکنان باقی مانده شد و در نهایت، توانست رکورد ٩٢ امتیاز Kill را از آن خود کند و به شهرت یک شبه برسد. البته این رکورد، مختص به پابجی نیست. رکورد ثبت شده توسط بشار خلیل، بزرگ‌ترین رکورد در تاریخ مسابقات کلاسیک است. بنابراین، شما برای ثبت چنین رکوردی، باید خوش شانس باشید، نه حرفه‌ای! با گسترش فناوری‌های سرور تنسنت، مشکل قطع شدن سرور در همان دست نیز احتمال بسیار کمی دارد. یار بودن شانس با شما در این موقعیت، همچنان بسیار کم است. پس انجام این کار، همچنان سخت است.

٢- طولانی‌ترین مسافت ثبت شده برای کشتن یک بازیکن: ۶,٧۶۶ متر!

این رکورد، یک رکورد عجیب دیگر است که در پابجی موبایل ثبت شده است. مسافت ثبت شده برای طولانی‌ترین مسافت Kill در بازی پابجی موبایل، در حدود ۶,٧۶۶ متر است. ثبت چنین رقمی، بسیار عجیب و باورنکردنی است. اما باید بدانید که این رقم، همچنان در منبع معتبری به ثبت نرسیده است. آماری که از ثبت یک کشتار از فاصله ۶,٧۶۶ متری، یک آمار غیر معتبر است و احتمال قلابی بودن این آمار، کم نیست.

اما اگر بخواهیم تنها منابع معتبر را برای این رکوردها لحاظ کنیم، طولانی‌ترین فاصله ثبت شده برای ثبت یک Kill، ١,١٢٣ متر است. بازیکنیه این رکورد را ثبت کرده است، در بازی پابجی موبایل با عنوان ProLegendary شناخته می‌شود. این بازیکن، در آمارهای رسمی به عنوان بهترین اسنایپر بازی PUBG Mobile شناخته می‌شود. اما در مورد ثبت کشتار از فاصله ۶,٧۶۶ متری، مدرک رسمی وجود ندارد. بنابراین، ما این رکورد را رد یا تأیید نمی‌کنیم. با این وجود، فاصله ١,١٢٣ متری نیز رقم جالب و عجیبی است. احتمالاً بازیکنی که مورد اصابت گلوله قرار گرفته است، پس از مشاهده بازیکن رکورد دار، متعجب شده است. برای درک این فاصله ۶,٧۶۶ متری، می‌توانید تصویر زیر را مشاهده کنید:

طولانی‌ترین مسافت ثبت شده امتیاز Kill در بازی PUBG Mobile

طولانی‌ترین مسافت ثبت شده امتیاز Kill در بازی PUBG Mobile

٣- رکورد برخورداری از بیشترین بازیکن در استیم به صورت همزمان: ثبت رکورد ٣.٢۴ میلیون نفری توسط پابجی موبایل!

تیم توسعه دهندگان پابجی موبایل، در ماه سپتامبر سال ٢٠١٧ میلادی، رویدادی را برای ثبت رکورد بیشترین بازیکن در پلتفرم استیم، در نظر گرفتند. در آن زمان، بازی Dota 2، با داشتن رکورد ١.٢٩ میلیون نفره، در رتبه اول این بخش ایستاده بود. اما پابجی موبایل، پای خود را فراتر از Dota 2 گذاشت و به رکورد ١.٣۵ میلیون نفره دست پیدا کرد. رکوردی که حیرت بسیاری از کاربران و رقبا را به دنبال داشت.

در ادامه، پابجی موبایل به روند پیشرفت خود ادامه داد. این پیشرفت، به جایی رسید که پابجی رتبه خود را حفظ کرد. در نهایت، سال ٢٠١٨ میلادی، بهترین سال PUBG Mobile بود. در این سال، پابجی رکورد بیشترین کاربر همزمان در استیم را با رقم ٣.٢ میلیون نفری جابه‌جا کرد. این بازی، بیش‌تر از همیشه قدرتمند شده بود. اما در ادامه، تعداد کاربران همزمان افت کرد و این رکورد دیگر توسط همین بازی، شکسته نشد. با این وجود، پابجی موبایل جزوی از سه بازی محبوب استیم در این حوزه است. محبوبیت کم نظیر پابجی موبایل، پتانسیل بسیار زیادی را در این بازی سبک بتل رویال قرار داده است. احتمال شکسته شدن این رکورد در آینده‌ای نزدیک، وجود دارد. اما توسط خود پابجی موبایل!

۴- رکورد بیشترین بازدید کننده از پخش زنده مسابقات: بیش از ٣٨۵ هزار بیننده

پابجی

در روز ٧ اسفند ١٣٩٨، دو یوتوبر و اینفلوئنسر محبوب هندی، یکدیگر را برای انجام یک مسابقه در PUBG Mobile، به چالش کشیدند. این موضوع، سر و صدای زیادی در بین انجمن‌های بازی هندی و طرفداران هندی PUBG Mobile ایجاد کرد. در نتیجه، پس از گذشت ٢٠ روز، این مسابقه شکل گرفت. چالش مذکور، دارای یک پخش زنده در یوتوب بود. این چالش، در مود TDM پابجی موبایل به صورت تک نفره شکل گرفت. بنابراین، حتماً می‌دانید که این چالش در چه حدی حساس بوده است! یک چالش در حالت TDM، آن هم به صورت تک نفره، حساسیت و هیجان بسیار بالایی دارد. بر همین اساس، ثبت چنین رکوردی بی دلیل هم نبوده است.

در آخر، روز مسابقه این دو یوتوبر فرا رسید. بسیاری از کاربران و طرفداران هندی این یوتوبرها، به سوی پخش زنده این مسابقه سرازیر شدند. در پخش زنده یوتوبر اول، ١٧٨ هزار نفر و در پخش زنده یوتوبر دوم، ٢٠٧ هزار نفر حضور داشتند. در نتیجه، می‌توان گفت که بیش از ٣٨۵ هزار بیننده برای تماشای این مسابقه، حضور پیدا کرده‌اند. به همین شکل، بزرگ‌ترین رکورد پخش زنده در تاریخ مسابقات پابجی موبایل شکل گرفت. قطعاً این پخش زنده، یک تبلیغ بسیار بزرگ برای این بازی بوده است.

۵- طولانی‌ترین دست بازی با مدت زمان ٣۵ دقیقه و ۵۵ ثانیه

بگذارید بگویم که یک موضوع در پابجی، بسیار بد است. وقت گیر بودن این بازی، در برخی از مواقع واقعاً آزار دهنده است. در مقابل، هنگامی که شما چنین زمانی را صرف می‌کنید و ناگهان می‌بازید، بدترین موضوع است. این اتفاق، می‌تواند حرص شما را حسابی در بیاورد! اما خوشبختانه، در پابجی حالت‌های مختلف بازی نیز افزوده شده‌اند تا وقت کم‌تری را از شما بگیرند.

به نظر می‌رسد که طولانی‌ترین دست بازی، به مدت ٣۵ دقیقه و ۵۵ ثانیه به طول انجامیده است. چنین مدت زمانی، در حالت کلاسیک و منطقه Erangel ثبت شده است. همان طور که می‌دانید، نقشه Erangel بسیار گسترده است و بازیکنان می‌تواند به سادگی در آن پراکنده شوند. اما در نهایت، با محدود شدن منطقه امن در بازی، خبری از امکان پنهان شدن نخواهد بود. در نهایت، یکی از دست‌های بازی PUBG Mobile، در حدود ٣۵ دقیقه و ۵۵ ثانیه طول کشیده است. گویا بازیکنان آن دست، تا پای جان برای بقا جنگیده‌اند!

همان طور که می‌دانید، بازی پابجی موبایل و نقشه آن، بر اساس الگوریتم‌های مشخصی پایه گذاری شده‌اند. در واقع، این بازیکنان هستند که نقشه کلیدی را در مدت زمان انجام بازی ایفا می‌کنند. بر همین اساس، هرچه بیشتر مقاومت کنید، اتمام بازی مدت زمان بیشتری را از شما خواهد گرفت. اما ببینیم جزئیات دقیق این دست چه بوده است؟

روند ثبت رکورد طولانی‌ترین دست در بازی پابجی موبایل

خب، در حقیقت، در هر دست از بازی پابجی موبایل در مناطق Erangel یا Miramar تا حدود ٣٢ دقیقه و ۵٠ ثانیه طول می‌کشد تا فاز آخر محدود شدن مناطق امن فرا برسد. این زمان در حدود منطقه Sanhok، برابر با ٢۴ دقیقه و ٢٠ ثانیه است. در آخر، ١٨٠ ثانیه طول می‌کشد تا هیچ منطقه امنی در بازی وجود نداشته باشد. به همین ترتیب، زمان محدود شدن کامل نقشه بازی، ٣۵ دقیقه و ۵٠ ثانیه است. یک بازیکن هندی با نام کاربری INDO143، به مدت ٣۵ دقیقه و ۵۵ ثانیه به صورت مداوم در یک دست از بازی PUBG Mobile دوام آورده است. این رکورد از این بازیکن مورد اشاره، به صورت رسمی ثبت شد و کاملاً معتبر است. هر چند، حدس می‌زنم که خودم این رکورد را پیش‌تر شکسته باشم! 🤔

بازی PUBG Mobile

۶- کوتاه‌ترین دست بازی با مدت زمان ١۴ دقیقه

در پاراگراف قبل، در مورد طولانی‌ترین دست انجام شده در بازی پابجی موبایل صحبت کردیم. اما اکنون، نوبت به یین یانگ آن، یعنی کوتاه‌ترین دست بازی در پابجی موبایل می‌رسد. بازیکنی با نام G Guruji، این رکورد را به ثبت رسانده است. G Guruji، یک استریمر و بازیکن معروف هندی است. (واقعاً چرا تمام رکوردها متعلق به هندی‌ها است؟ 🤐)

این بازیکن، توانسته است عبارت معروف “Winner Winner Chicken Dinner” را زودتر از هر بازیکنی بر روی دستگاه خود مشاهده کند. این استریمر و بازیکن هندی، در حال بازی کردن در مود کلاسیک و منطقه Erangel بوده است. وی در نهایت، با سرعت عمل بالا، دشمنان خود را از مقابل خود برداشته است. البته درگیری‌های بین دیگر دشمنان نیز بی تأثیر نبوده است. بسیاری از بازیکنان فکر می‌کردند که با ثبت زمان ١۶ یا ١۵ دقیقه‌ای، رکورد دار این زمینه هستند. اما باید گفت که G Guruji، رکورد دار حقیقی این بخش است.

٧- بيشترين سرعت عمل در کشتار: ١٨ امتیاز Kill در ۶ دقیقه!

رکورد بیشترین میزان امتیاز Kill در کم‌ترین زمان، متعلق به بازیکنی با نام کاربری Levinho است. این بازیکن، با ثبت رکورد شگفت آور ١٨ کشتار در ۶ دقیقه، شهرت زیادی را در بین بازیکنان جهان به دست آورد. به طور میانگین، این بازیکن در هر دقیقه، ٣ تن از رقبای خود را از پا در آورده است.

این بازیکن، به صورت عادی در حال انجام بازی PUBG Mobile بوده است. وی برای فرود آمدن، منطقه شلوغ georgopol را در نظر گرفت. فرود آمدن به موقع بازیکن مذکور، سبب شد تا این فرد بتواند اقلام مورد نیاز خود را جمع کند. در نهایت، این بازیکن به سوی گروه‌هایی که تازه فرود آمده بودند، حمله ور شد و آن‌ها را به سرعت از پا در آورد. به همین ترتیب، یک رکورد بی نظیر و تقریباً غیرممکن از سوی Levinho ثبت شد. بسیاری از بازیکنان سعی در شکستن این رکورد دارند. اما همچنان، انجام این کار دشوار است.

٨- شکستن رکورد بيشترين میزان پیش فروش در ٧٩ روز توسط PUBG Mobile

در روز ٢٠ خرداد سال ١٣٩۶، پابجی رکورد بیشترین میزان پیش فروش را در طی ٧٩ روز شکست. با نهایی شدن حضور پابجی در چند پلتفرم، بسیاری از کاربران مشتاق تجربه این بازی بودند. بسیاری از بازیکنان مشتاق، مبالغی را برای دسترسی زود هنگام به بازی PUBG Mobile، پرداخت کردند. در نهایت، پابجی توانست رقم فروش ١٠٠ میلیون دلاری را در طی ٧٩ روز ثبت کند. یعنی Tencent از پیش فروش پابجی، مبلغ بیش از ١٠٠ میلیون دلاری را از آن خود کرده است. این رقم، در کم‌تر از ٣ ماه کسب شده است.

محبوبیت پابجی تا جایی ادامه یافت که مجموع دانلودهای این بازی در سطح جهان، به بیش از ١ میلیارد نسخه رسید. همچنین به طور میانگین، کاربران فعال در این بازی، به حدود ۵٠ میلیون نفر می‌رسد.

٩‌- بيشترين تعداد بازی در یک فصل از پابجی موبایل: بیش از ٣,٠٠٠ دست بازی در یک فصل!

رکورد بیشترین تعداد بازی انجام شده در یک فصل، متعلق به بازیکنی با نام Keluminati می‌باشد. این بازیکن، تنها در یک فصل، بیش از ٣,٠٠٠ دست در بازی پابجی موبایل بازی کرده است. رکوردی که وقت زیادی برای آن صرف شده است. پیدا شدن یک کاربر دیگر که وقت خود را صرف انجام چنین کاری کند، تقریباً غیرممکن است. با این وجود، ثبت این رکورد نیازمند صرف شدن زمان بسیاری بوده است. او مجموعاً در بیش از ٣,٠٠٠ دست در حالت‌های مختلف بازی، وقت گذرانده است. بیشتر این وقت، در حالت Classic و TPP یا همان سوم شخص صرف شده است. Keluminati، توانسته است در تنها یک فصل، ٢,۵۶۴ دست بازی در حالت TPP را به سرانجام برساند. او این کار را در سرورهای مختلفی از جمله اروپا و آسیا انجام داده است. به همین صورت، وی به اسطوره وقت گذراندن در پابجی بدل شد!

١٠- بيشترين میزان کشتار در برابر مرگ:٢۵.۹٩ امتیاز Kill به ازای هر مرگ

آخرین رکورد، مربوط به بازیکنی است که رکورد ٢۶ کشتار را در هر مرگ خود ثبت کرده است. رکوردی اعجاب آور و باورنکردنی! اگر شما میزان کشتار به مرگ یا همان KD خود را، در بین ۵ تا ١٠ نگه دارید، یک بازیکن حرفه‌ای محسوب خواهید شد. حال، حساب کنید که چگونه یک بازیکن توانسته است به طور میانگین، ٢۶ امتیاز Kill را در هر بار باختن خود در بازی، به دست بیاورد. حتی تصور این موضوع بسیار سخت است و بهتر است فکر زدن این رکورد را از سرمان بیرون کنیم!

این بازیکن، ٧٨۶ دست در حالت Classic بازی کرده است. از این رقم، او ۵٨٧ بار در بین ١٠ بازیکن برتر همان دست قرار گرفته است. این بازیکن، در آن فصل امتیاز KD خود را به ٢۵.٩٩ رسانده بود. شاید شما برخی از بازیکنان را دیده باشید که امتیاز KD بیش از ١,٠٠٠ عدد را به دست آورده‌اند. اما این آمارها، رسمی نیستند و این بازیکن‌ها، با اعمال غیر قانونی مانند هک کردن مکانیزم‌های بازی، به چنین رکوردی رسیده‌اند.

نظر شما نسبت به این رکوردها چیست؟ کدام رکورد برای شما جالب‌تر بوده و جذابیت بیشتری داشته است؟ آیا می‌توانید رکورد بازیکنان را بشکنید؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

واقعاً چرا تمام رکوردها متعلق به هندی‌ها است؟ 🤐)

چون هندین 😂

من اون 92 کیل باورم نمیشه😐

2 هم کلا باورم نمیشه

6 هم کلا نمیشه من تو لیویک بیشتر این زمان طول میکشه تا تموم شه

یه رکورد دیگه هم اضاف کنم بیشترین میزارن کمپری دست ترکاس😑

Mahdi

یک که خیلی سخته باورش ، حتی اگه کل بازیکنه نتشون قطع شده باشه باز همه بات ها که کنار اون بازیکن نمی افتن خودشون همدیگه رو تو مکان های مختلف میزنن و کم میشن شاید اگه ۸۰ تا بود باز میشد باور کرد ، دومی هم که احتمالاً یه فوق چیت فعال کرده ، ۵ هم امکان داره اگه همه بازیکنا ترک باشن و تو مپ میرامار باشن ، ۶ هم باورش سخته مگه اینکه روم باشه و همه قرار گذاشته باشن یه جا پیاده شن ، ۱۰ هم معلومه یارو چیتر بوده وگرنه حتی کیدی ۱۰ هم زیاده

ali_s

نه مهدی ده میشه
اول سیزن که همه کیدیا صفره یه مچ بری 25 تا کیل بگیری میشه این چیز معمولیی هست

Mahdi

مگه نخوندی چندبازی رفته؟

ali_s

زیاد به متن دقت نکردم پس چیتره

AŁɪ

والا ارانگل که بیش تر از ۳۵ دقیقه طول می‌کشه خیلی بیشتر پس این واقعا مزخرف بود…
_این که چرا هندی زیاد رکورد داره هم با اینکه پابجی توی هند فیلتر شد ارتباط مستقیم داره( خواستید بیشتر میتونم راجبش توضیح بدم ) .
_بعدش اینکه بگم ۹۲ کیل هم واقعا سس شعر به تمام معنا بود ، چون حتی اگه بازیکنا از سرور پرت بشن بیرون بازم فرصت نمیکنی همشونو (۹۲ کیل تقریبا همشون هست ) رو پیدا کنی و بکشی .
و اینکه لوینهو رو هم زیاد گندش نکنید یه نوب سگ بیش نیست ، فقط پینگ داره و دیوایس خوب ،
_فینیش 🙂

ali_s

منم میخواستم بگم لیونهو رو زیاد قبول ندارن 😂
خودم گیم پلیاشو نمیبینم ولی دیدم یکی ری اکت زده بود دیدم همه کیلاش نوب بودن

Mahdi

سرور مختل شده همه بازیکنا آخر خط پیاده شدن ولی باز جور در نمیاد کم کم ۱۵ تا ۲۰ نفر تو یه بازی باتن و اصلا از هواپیما پیاده نمیشن و یه جورایی تو کل مپ پخش میشن که احتمال اینکه قبل رسیدن اون نفر همدیگه رو بکشن زیاده ، لوینهو هم آره پینگش خوبه ولی خوب هم بازی میکنه خب ولی بنظرم اترو از همشون بهتره

Milad7

هندی ها سلاطین قوای تخیل در دنیا =))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️