حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک GeekBench دایمنسیتی ۹۰۰ منتشر شد: شاید حدود اسنپدراگون ۸۵۵

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | بنچمارک، تست، مدیاتک

دیروز تراشه دایمسنیتی ۹۰۰ مدیاتک رسما معرفی شد. شاید برای شما جالب باشد که بنچمارک Dimensity 900 چطور است؟ باید بگویم که بنچمارک GeekBench دایمنسیتی ۹۰۰ منتشر شده و عملکردی شاید حدود اسنپدراگون ۸۵۵ را نشان می دهد. چرا شاید؟ چون این بنچمارک بر بستر Geekbench 4 است.

بنچمارک GeekBench دایمنسیتی ۹۰۰

مدیاتک در مورد اولین ارایه گوشی با تراشه جدیدش سکوت اختیار کرد، اما ممکن است که برند چینی Vivo خیلی سریع یک محصول مجهز به این تراشه ارایه کند.

دایمنسیتی ۹۰۰ در بنچمارک Geekbench

دایمنسیتی ۹۰۰ در بنچمارک Geekbench

دستگاهی با شماره مدل vivo V2123A در Geekbench 4 دیده شده است. این چرا مهم است؟ چون دستگاه مذکور مجهز به چیپستی با اسم رمز MT6877 است. ما این چیپست را با نام تجاری Dimensity 900 می شناسیم. نتایج در تست تک هسته ای 3467 و برای چندین هسته 8852 است.

توجه داشته باشید که این اعداد با امتیارهای GeekBench 5 قابل مقایسه نیستند. به همین دلیل و بر مبنای این بنچمارک قدیمی، مقایسه عملکرد Dimensity 900 با سایر تراشه های جدید مدرن بسیار دشوار است. با این حال نتایج در حدود چیپست های پرچمدار ۷ نانومتری مانند Snapdragon 855 و کایرین ۹۸۰ است.

تراشه Dimensity 900 توسط TSMC بر روی فرآیند فناوری 6 نانومتری ساخته شده است. این تراشه دارای یک پردازنده مرکزی (CPU) هشت هسته ای با دو واحد قدرتمند Cortex-A78 در فرکانس 2.4 گیگاهرتز و شش واحد Cortex-A55 در فرکانس ۲ گیگاهرتز است. این تراشه یک نسخه به روز شده از سری Dimensity 800 است، به این معنی که تلفن جدید vivo ممکن است جانشین آینده iQOO U3 باشد.

نظر شما درباره عملکرد تراشه جدید مدیاتک چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خوبه که اندازه اسنپ ۷۶۸ نیست

AŁɪ

عالیه روی گوشی ها با قیمت اقتصادی میترکونه🤍

ali karimi

سلام، معلومه که چیپست خیلی خوبیه، آفرین به مدیاتک، نمیدونم چرا مدیاتک هنوز چیپ 5نانو متری نساخته، واقعا حای تعحبه

Milad7

انصافا برای استفاده روی میانرده ها خیلی عالیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)