حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی میت بوک ۱۶ و فری بادز ۴ هواوی مشخص شد: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | هواوی

اوایل امروز، هواوی رسماً اعلام كرد كه كنفرانس معرفی محصولات جدید خود را در اواخر این ماه برگزار خواهد کرد. این شرکت محصولات جدید خود را تحت عنوان “All Scenario Smart Life” نام گذاری کرده که برجسته ترین آن ها، میت بوک ۱۶ و فری بادز ۴ می باشد و قرار است در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ معرفی شوند.

تاریخ معرفی میت بوک ۱۶ و فری بادز ۴

به نقل از gizmochina، هواوی در این کنفرانس، از گجت های الکترونیکی جدید مانند تلویزیون، لپ تاپ و ساعت هوشمند نیز رونمایی خواهد کرد. در حالی که این شرکت هنوز به طور رسمی محصولات در شرف معرفی خود را اعلام نکرده است، ما اخیراً اطلاعاتی را بدست آورده ایم که نشان می دهد چه دستگاه هایی در این رویداد معرفی خواهند شد. به عنوان مثال، ساعت هوشمند جدید این شرکت، نسخه جدید هواوی Children’s Watch 4X می باشد که پیش تر تصاویری از آن به بیرون درز پیدا کرده بود.

تاریخ معرفی میت بوک ۱۶

تاریخ معرفی میت بوک ۱۶

علاوه بر این، هواوی همچنین قرار است تلویزیون های جدیدی را به بازار عرضه کند که بخشی از سری تلویزیون های هوشمند SE این شرکت خواهد بود. سایر محصولات مورد انتظار که ممکن است در اواخر این ماه به بازار عرضه شوند، شامل ایرباد جدید که FreeBuds 4 نامیده می شود، همراه با سری جدید ساعت های هوشمند هواوی Watch 3 می باشد. ما قبلا گزارش داده بودیم که این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه یک لپ تاپ جدید بسیار پیشرفته 16 اینچی از سری میت بوک است. با این حال، در حال حاضر هواوی تنها به ارائه یک تیزر در حساب رسمی Weibo خود برای معرفی محصول سری جدید Mate بسنده کرده که می تواند نوید دهنده رونمایی از تبلت MatePad نیز باشد.

متأسفانه، در حال حاضر جزئیات زیادی از مشخصات این دستگاه ها در دسترس نیست و باید منتظر هرگونه تیزر تبلیغاتی از طرف هواوی که ممکن است طی چند روز آینده منتشر شود، باشیم.

هندزفری هواوی FreeBuds 4i با قابلیت Active Noise Cancelling به قیمت ۷۹ دلار در چین معرفی شد

نظر شما راجع به معرفی میت بوک ۱۶ و فری بادز ۴ هواوی در تاریخ ۲۹ اردیبهشت چیست؟ آیا منتظر عرضه این محصولات هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

منتظر میمونیم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی