حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هواوی Watch 4X با ۲ دوربین رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 44 دیدگاه | گجت‌های پوشیدنی، هواوی

دقایقی پیش در ترنجی خواندیم که هواوی TalkBand B6 با بلوتوث ۵.۲ و Kirin A1 به قیمت ۱۴۳ دلار رسما معرفی شد. در کنار این گجت خاص، یک گجت خاص دیگر هم در دسترس قرار گرفته است. می بینیم که ساعت هواوی Watch 4X با ۲ دوربین رسما معرفی شده و نگاه خاص شرکت به طراحی آن قابل توجه است.

ساعت هواوی Watch 4X

امروز هواوی مجموعه ای از محصولات بسیار جالب از قبیل TalkBand B6 و تبلت جدید MatePad 10.8 را ارائه کرده است، اما همچنین محصولی که به طور خاص برای کودکان طراحی شده است هم معرفی شده است. این محصول با نام Watch 4X مجهز به دوربین و نسخه های مختلف فنی بسیار مناسب برای قیمتی مناسب است.

چه چیزی ساعت هوشمند را برای کودکان هواوی Watch 4X مناسب می کند؟ همانند مدل های قبلی، مدل ارائه شده دارای چندین نکته جالب فنی است: مهمتر از همه، دوربین دوتایی در هر دو طرف دستگاه که یکی برای گرفتن عکس از دوربین ۸ مگاپیکسلی و دیگری در رزلوشن ۵ مگاپیکسلی برای مکالمه تصویری ارائه می دهد

هواوی Watch 4X

هواوی Watch 4X

علاوه بر این، این ساعت دارای یک پشتیبانی GPS از پنج حالت بسیار پیشرفته با فرکانس مضاعف با ۱۱ ری-لوکیشن است. برای حافظه مجهز به ۱ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه است که آن را بسیار بالاتر از برخی از ساعت های پرچمدار Huawei Watch GT قرار داده است.

در صفحه نمایش، ما یک پنل AMOLED در اندازه 1.41 اینچ با رزلوشن 320 در 360 پیکسل داریم. همانطور که مشخص است این نمایشگر طراحی مربعی دارد. ابعاد آن 53 در 45.7 در 14.7 میلی متر و در بخش وزن دستگاه سبک 67.7 گرمی است.

این دستگاه از بلوتوث، Wi-Fi ، NFC (برای پرداخت با AliPay) و اتصال داده 4G پشتیبانی ارایه کرده است که به محفظه سیم مجهز شده است. ساعت هوشمند هواوی Watch 4X ضد آب تا عمق 50 متر و دارای مانیتور جلسات شنا بسیار پیشرفته است.

ساعت هوشمند جدید مخصوص کودکان هواوی Watch 4X در چین با قیمتی حدود ۱۷۰ یورو ارایه می شود. نظر شما درباره ماهیت چنین دستگاهی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
44 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mb.Pcr

دستگاه خوبیه
ولی با طراحیش حال نکردم همین طور یه ذره گرونه

نیما عرفانی

جالبه فقط اگه رنگ بندیش برای کودکان متنوع باشه بازخوردهای بهتری میگیره.
بدنه ی مقاومی هم باید داشته باشه.

Mahdi

هیچوقت با ساعت هوشمند ارتباط برقرار نکردم 🙂

نیما عرفانی

راستی آقا سینا یه سؤال داشتم البته عذرمیخوام که شمارو وارد این بحث بی فایده میکنم(بی فایده برای من وگرنه یه عده ازش سود میبرن) ؛
نام گذاری “۱۲۵” وات اوپو و رلمی(ریلمی) برای شارژر جدیدشون آیا حربه ی تبلیغاتی محسوب میشه و جنبه ی بازارگرمی داره؟؟
ممنون میشم اگه اطلاعی در این خصوص داری یه توضیحی بدی .

نیما عرفانی

“نه هیچ سوالی بی فایده نیست قطعا (همونطور که هیچ حرکتی از ما بی فایده نیست)”
اون که بله به هرحال سؤال به خودیه خود پایه و اساس رسیدن به جوابه ولی بحثی که مطرح شده شاید از چارچوب و قالب یادگیری و بهره وری خارج بشه و جنبه ی حاشیه سازی داشته باشه…
بله در جریان هستم که جریان ورودیش ۲۰V 6.25A و جریان خروجیش 10V 12.5A هست
✓https://toranji.ir/?p=1077679/#comment-225529
اما ابهامی که به وجود اومده این نیست… برای ادامه ی گفتگو ؛ به نظر شما آیا جایی قاعده، اصول و قانونی تعیین شده که باید میانگین توان ها و پالس های مختلف در مدار آداپتورهای شارژر به عنوان نام گذاری استفاده بشه نه ماکزیمم توانش؟؟
آیا اوپو نمی‌تونست بیاد عیناً همون شارژر ۱۲۰ وات ویوو(iQOO) رو منتها با نام تجاری دیگه معرفی کنه؟
آیا چون ۱۲۵ وات اوپو و رلمی(ریلمی) در مدت زمان بیشتری نسبت به شارژر ۱۲۰ و ۱۰۰ وات ویوو و شیائومی ، باتری رو فول شارژ می‌کنه میشه به این دلیل اعتبار مهندسی و تصمیم کارشناس های این دو برند مبنی بر نام گذاری ۱۲۵ وات رو زیرسؤال برد؟؟
راستش من میخواستم راجع به همین موضوع دیشب با ذکر یه مثالی که به خودرو مربوط میشد یه کامنتی بفرستم اما دیدم در اون صورت خوندنش خارج از حوصله باشه و بازم درست مفهوم رو انتقال ندم دیگه مجبور شدم از شما که بی طرفی کمک بگیرم 🙂 شرمنده

Finch

نیما به نظرت چرا من اصلا شارژر برام مهم نیست؟😂
فقط یه چیزی باشه که گوشیم رو تو نیم ساعت ۵۰ درصد شارژ کنه برام کافیه

نیما عرفانی

آره برای منم موضوع چندان با اهمیتی نیست اما به علت پافشاری یه نفر که اومده ادعایی کرده و چون می‌خوام این بحث بی فایده قبل از اینکه تا مدت ها ادامه دار بشه و از روی عادت اون یه نفر مجدداً فضای سایت متشنج نشه(جنگ اول به از صبح آخر) پروندشو ببندم چرا که می‌خوام به خودم ثابت بشه آیا میشه بر حسب ذهنیت و ادعای نشأت گرفته از توهمات و تخیلاته فردی بیایم مهندسی و تفکرات دو برند که باهم مرتبط هستن رو مخدوش کنیم یا نه؟؟

Finch

بیخیال این مسئله ها زیاد پیش میاد زیاد بهش فکر نکن
.
یه نظر سنجی دارم
نیما خودت جواب بده ( با دلیل و اینا)
بچه ها شمام اگه میخواید ج بدید خوشحال میشم.
LG velvet 4G با اسنپ ۸۴۵
یا
Xiaomi mi note 10 lite با اسنپ ۷۳۰جی
.
.
پ.ن: قیمت اصلا و ابدا مهم نیست

The Destroyer

@طرفین صحبت
اول ببخشید که وسط بحث میپرم
من یه چیزی در خصوص این شارژر اوپو بگم

این شارژر تا ۴۰ درجه دمارو بیشتر بالا نمیبره و محدودیت داره از طرف نرم‌افزار برای بالا نبردن دمای باتری تا بیشتر از ۴۰ (البته فک میکنم در حال حاضر همه شارژرها تا حدودی همینطور هستن و همون حدود ۴۰ درجه نهایت دمایی هست که باتری رو میرسونن) ولی اگر این محدودیت برداشته بشه دقیقا مدت زمان شارژ شدن از صفر تا صد برابر میشه با ۱۴ دقیقه که همون زمانی هست که شارژر ۱۲۰ واتی ویوو شارژ میکنه یه باتری ۴۰۰۰ رو

ولی حقیقتش با شرایط فعلی و این که ۱۷ دقیقه بدون برداشتن محدودیت گرمایی طول میکشه من هم فک میکنم این که ۱۲۵ وات تلقی بشه شاید چندان جالب نباشه چون اون توان حداکثری که ۱۲۵ وات هست تو اون حالتی کاملا استفاده میشه که محدودیت گرمایی برداشته بشه و اثرش رو هم میذاره

The Destroyer

@Finch
من موقع خرید به ۵ تا معیار فک میکنم
۱- باتری
۲- دوربین
۳- پردازنده
۴- نرم‌افزار
۵- نمایشگر
۵.۵- اسپیکر

ولوت تو دو تای اینا بهتره و می نوت ۱۰ لایت تو ۳ تاش (برتری پردازنده رو با توجه به بهینگی بیشتر به می نوت ۱۰ لایت دادم و در واقع به شخصه بهینگی بیشتر ۷۳۰جی رو به قدرت ۸۴۵ ترجیح میدم چون اصولا با موبایل گیم نمیزنم)
ولوت تو نمایشگر و نرم‌افزار به نظرم بهتره و می تو اون سه تای دیگه
ولی از طرفی اسپیکر استریو ولوت یه ذره آدمو به شک میندازه
خیلی انتخاب سختیه به خصوص این که اسپیکر می نوت ۱۰ لایت واقعا خوب نیست
مورد دیگه هم اینه که می نوت ۱۰ لایت پشتیبانی دولوپری بیشتری داره
که این گزینه آخر من رو به سمت می نوت ۱۰ لایت جذب میکنه هرچند این گوشی نسبت به بقیه گوشیای شیائومی از این نظر ضعیفتره کاملا… حداقل فعلا که اینطوره

Finch

@شهداد
اتفاقا منم که در جریانی دنبال قدرت هستم و از سری ۷۰۰ بدم میاد ، ۷۳۰جی رو بهتر از ۸۴۵ ندونم ، بدتر هم نمی‌دونم
فکر نکنم واقعا گیمی باشه که ۷۳۰گیمینگ (جی) نتونه اونو با همون گرافیک و همون فریم ریت ۸۴۵ ران کنه

نیما عرفانی

همه اینارو می‌دونم سینا جان چراکه من آغاز گره این بحث نبودم و از اون جایی که سعی میکنم همواره در لحظه ی حال زندگی کنم بنابراین با تمام وجود می‌خوام از فناوری و زندگی لذت ببرم و علاقه ای و عادتی ندارم که بخوام رو موضوعات این چنینی و بیهوده هایپ بشم اما وقتی یه نفر هِی میخواد از سکوتت سوءاستفاده کنه و انگولکت کنه و ه‍ِی نیشو کنایه بزنه دیگه از یه جایی به بعد بالاخره مجبور میشی علی رغم میل باطنیت واکنش نشون بدی که طرف هوا برش نداره.
جوابی هم که باید میدادم با بیان اون سؤالات از سوی بنده انجام شد اما من پاسخی مرتبط با مضمون سؤالاتم از طرف شما نگرفتم که این غائله خاتمه پیدا کنه.
اما در خصوص کلیت قضیه بله حق با شماست پس مِن بعد رویکرد دیگه ای پیش میگیرم و دیگه در قبال افرادی که به دفعات سعی در نفهمیدن دارن بحث نمیکنم فقط یه خواهشی از شما به عنوان مدیر و نویسنده ی سایت دارم اونم اینه که بیشتر به اکانت ها علی الخصوص فضا و جو حاکم بر کامنت ها نظارت داشته باشی و اگه تو هر پستی دیدی هر فردی داره بی جهت و با هر ترفندی به اینو اون گیر میده و احساس میکنی سعی در ایجاد آشوب و جاروجنجال داره بی معطلی باهاش برخورد کنی و بهش تذکر بدی و گوشزد کنی.
یه وقت جسارت نشه اینو برای اعتبار خودت و سایتت و درعین حال حفظ آرامش و احترام سایر کاربران و بازدیدکنندگان گفتم .
تشکر ببخش طولانی شد

AŁɪ

«افکار داشته باشید و بقیش رو بسپرید به کائنات که به ثمر برسونه»
فکر کردم معلم داره صحبت می‌کنه🙁😬

نیما عرفانی

@متین
در مورد نظرسنجیت ؛ حجت رو تموم کنم ؟؟ نظر شخصیم رو ولوته… الجی اگه رو این بخش بیشتر سرمایه گذاری کنه می‌تونه رقبارو به چالش بکشه .
ولوت از شارژ بیسیم پشتیبانی می‌کنه، کیفیت صدای بهتری داره و از شخصی سازی های اختصاصی صوتی الجی بهره می‌بره و اینکه اسلات کارت حافظه ی میکرو اس دی هم داره.
با رابط کاربری الجی هم بهتر میتونم ارتباط برقرار کنم. دوربین سلفی ولوت هم احتمالاً بهتر باشه . ضد آبه و گواهی نظامی داره …
با اینکه نمایشگر بزرگتری داره اما ارگونومیش به دلیل وزن و ضخامت کمتر بهتره . طراحی و رنگ بندیش هم من بیشتر دوست دارم .

نیما عرفانی

@شهداد
همین اوپو همزمان با معرفی شارژر ۱۲۵ واتش , یه شارژر ۱۱۰ وات با ابعاد کوچکتر هم معرفی کرد و باید دید اون چه عملکردی داره و تفاوتش با این ۱۲۵ وات چیه و إلا قطعاً برای اوپو کاری نداشته بیاد عیناً همون راهکار و مکانیزم ۱۴ دقیقهٔ ویوو یا ۱۷ دقیقه ی شیائومی رو به کار ببره .
با اینکه تو اون کامنت خودم که لینکشو فرستادم سازو کارشو توضیح دادم و آخرشم گفتم تفاوتش با شارژر ویوو چه چیز می‌تونه باشه اما بازم دارم میگم بی جهت نبوده که اوپو و رلمی(ریلمی) هردو اسمشو گذاشتن ۱۲۵ وات و قاعدتاً باید پشت این تصمیم تدبیر و تفکری بوده باشه .

نیما عرفانی

@سینا
“به صورت کلی مهندسی خوبی صورت گرفته، ریسک های بزرگی پذیرفته شده ولی اینکه میگید در مدت بیشتری شارژ می شه رو باید صبر کنیم تا نمونه های تجاری بیان بازار و در عمل ببینیم چطوره”
بله قطعاً همینطوره و منطق همینو میگه که باید صبر کرد و نمونه های تجاری رو دید. مثلاً این احتمال وجود داره شارژر ۱۲۵ وات اوپو یا رلمی(ریلمی) رو گوشی مورد استفاده قرار بگیره که ظرفیت باتریش ۴۰۰۰ میلی آمپر باشه(مثل ۴۰۰۰ میلی آمپره اوپو رینو ایس با شارژر ۶۵ وات که اولین ۶۵ وات اوپو بود) و برای ویوو(iQOO) و شیائومی رو گوشی مورد استفاده قرار بگیره که ظرفیت باتریشون ۴۵۰۰ یا ۵۰۰۰ باشه و همینطور بالعکس … .

_V_

تاحالا مقایسه نکردم ولی به خاطر نمایشگر و طراحی ولوت 😍

البته شاید اگر بیشتر فکر کنم نظرم عوض شه، و اینکه اصلا چقدر هست قیمت ولوت من تاحالا ندیدم تو ایران

Finch

اسمش منو یاد اولین گوشی آنرم انداخت
Honor 4x

Amir galaxy

چ تفاهمی پسر !
اولین و تنها گوشی هواوی/انر منم همین گوشی بود

Finch

من رنگ گلد داشتم 😂
بزار کلا گوشی هام رو بگم ببین کدومش تفاهم بوده ( از اول لیست تا همین الان )
S2
S3
Honor 4x
Galaxy note 3
Note 4
Note 5
LG g4
Sony XA
S8 plus
Note 8
A70
Redmi note 8 pro
Galaxy note 10 plus
Mi 9t pro
A80
یه ۲ هفته دیگه هم آیفون ۱۱ پرو مکس
این لیست کل گوشی های من از اول عمرم تا همین الان بوده

persepolis

پس این هم گوشی های من بوده
آنر 3c لایت
میت 10 20 30 پرو
پی 10 20 30 پرو
و میت xs
و بزودی میت چهل
خخخ

Finch

تو توی عمرت کف دستت متریال ماژول دوربین میت 30پرو رو لمس کرده؟

Mahdi

نوکیا نداشتی؟

persepolis

خخخ
کاری نکن عکس بفرسم حسرت بدل بمونی ها!.

persepolis

نوکیا 108 بعد از چند سال که همیشه میخورد زمین
وهیچیش نمیشد پارسال یه دفعه هر از گاهی روشن خاموش میشد
و نوکیا 108 دیگه ای هم دو ماه پیش گرفتم
و یه نوکیا کشویی هم است که دیگه ازش استفاده نمیکنم
چون یه ذره سنگینه
و یه تاشو ساده قدیمی سامی

Finch

بفرست 🙃
یه برگ برنده دارم در مقابلش که هنوز تو سایت رونمایی نکردم فقط چند نفر که ت.ل باهاشون در ارتباطم دیدن
#گنگ_استایل

Milad7

ظاهرش یکم بچه گونه اس 😐

نیما عرفانی

اصلاً متنو خوندی؟؟

AŁɪ

مرسی که بر اعمال این نوب واقفی⁦☺️⁩

Milad7

اوسکول باز گوه خوری کردی تو فیک پلشت اوب بچه ؟

Finch

عععععع میلاد هم بلده دعوا کنه 😀😀😀😀⁦❤️⁩😂😂😂😂

AŁɪ

من عین تو بی شخصیت نوب نیستم فحاشی کنم دیگه قبل اینکه کامنت چرت برا ترنج بزاری یکم فکر کن نوب خدا زده😉🙆

Taha

آقای عرفانی فقط میخواست یه چیز بگه(بخاطر ترنج😂🙄🤨)

Milad7

درست میفرمایی! قسمت آخرش را نخوندم!

Mohammadr

170 یورو
تو چین
برای خرید ساعت
اونم برای کودکان؟😐برای اونا اونقدرم زیاد نیس…
ما هیچ ما نگاه

baran

اگه به سهامداران هواوی برنمیخوره، طراحیش شبیه اسباب بازیه 😐
مگر اینکه تو واقعیت با کیفیت تر باشه

AŁɪ

لامصب مگه تو متریال و کیفیت شو دیدی 😵😂

Amir galaxy

طراحی ساعت کودکان باید مناسب کودکان باشه دیگه برار🙂

Taha

دما گرم برا رشتی؟

baran

بعضی وقتا یه محصول انقد خوش ساخته که حتی از عکسشم معلومه! ولی این خیلی حس بدی بهم داد. شاید اشتباه میکنم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)