حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هندزفری هواوی FreeBuds 4i با قابلیت Active Noise Cancelling به قیمت ۷۹ دلار در چین معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | لوازم جانبی، هواوی

هواوی خیلی بی سر و صدا هندزفری FreeBuds 4i را در چین معرفی کرده است. این محصول در حال حاضر در وب سایت رسمی هواوی رونمایی شده و در فروشگاه آنلاین این شرکت یعنی Vmall، قابل پیش خرید است. هندزفری هواوی FreeBuds 4i با قابلیت Active Noise Cancelling به قیمت ۷۹ دلار در چین برای خرید در دسترس است که به نظر گزینه بسیار وسوسه کننده ای می رسد.

هندزفری هواوی FreeBuds 4i

هندزفری هواوی FreeBuds 4i

هندزفری هواوی FreeBuds 4i

به گزارش Gizmochina، هندزفری هواوی FreeBuds 4i جانشین FreeBuds 3i است که اولین بار در حدود اردیبهشت ماه معرفی شد. این مدل با برخی از پیشرفت ها ارائه می شود که یکی از آنها پشتیبانی از پخش مداوم موسیقی تا ۱۰ ساعت است. این هدفون های بی سیم با لغو نویز فعال یا Active Noise Cancelling نیز همراه هستند، چیزی که در FreeBuds 3i نیز وجود داشت. حذف صدا می تواند باعث کاهش صدای محیط در مکان هایی مانند فضای پر سر و صدا، یک مرکز خرید شلوغ یا یک مترو شود.

این هدفون ها طراحی مشابهی را با مدل قبلی خود اتخاذ می کنند. هواوی Freebuds 4i دارای یک طراحی داخل گوش همراه با یک ساقه بلند است که درست مانند Airpod به نظر می رسد اما تفاوت هایی هم وجود دارد. هر هدفون دارای یک طراحی با میکروفون دوگانه است که به هندزفری کمک می کند تا صدای شما را با دقت ثبت و از صدای محیط جدا کند، این در مکالمه اهمیت بالایی دارد. طراحی خاص ضد باد می تواند توانایی هندزفری را در کاهش صدای باد بهبود بخشد.

بدنه هندزفری فری بادز جدید هواوی سبک است و اطمینان می دهد که فشار زیادی روی گوش وارد نمی شود، بنابراین تجربه راحتی را به کاربر می بخشد. این گوشی های جمع و جور با یک سیم پیچ ۱۰ میلی متری داخلی ساخته شده و دارای دیافراگم کامپوزیت پلیمری برای ارائه صدای جذاب است.

هواوی Freebuds 4i

هواوی Freebuds 4i

قابلیت شارژ سریع کیس هواوی Freebuds 4i

برای هواوی فری بادز 4i یک کیس نگهدارنده قابل حمل و گرد (بیشتری بیضوی) وجود دارد که به عنوان جعبه شارژ نیز عمل می کند. به لطف قابلیت شارژ سریع قاب آن با یک شارژ ۱۰ دقیقه ای می توانید حداکثر ۴ ساعت پخش کنید.

علاوه بر این، FreeBuds 4i یک روش اتصال سریع را ارائه می دهد که به موجب آن شما فقط کیس را باز می کنید و پس از اولین جفت شدن، به طور خودکار با تلفن هوشمند جفت می شود.

همچنین امکان کنترل لمسی را فراهم می کند که به وسیله آن می توانید با یک تپ به ساده پخش آهنگ را کنترل کنید یا تماس ها را مدیریت کنید.

هدفون ها در رنگ های قرمز ، سیاه و سفید موجود است. هنوز در مورد زمان عرضه این محصول در خارج از چین خبری نیست.

نظر شما چیست؟ هندزفری جدید هواوی را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mr.veyani

خوبه ولی حیف هواوی هست

Milad7

فقط ایرپاد پرو 🤓

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)