حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ١١ ردمی Note 9S در ایران ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | 18 دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۱، ردمی

ردمی زیرمجموعه‌ای محبوب از شیائومی است. گوشی‌های سری نوت ردمی، رکوردهای زیادی را در فروش جهانی به جای گذاشته‌اند. ردمی نوت ٩ اس، یکی از چند گوشی محبوب سری ردمی نوت است. محبوبیت این دستگاه، در بازار کشورمان، ایران، ادامه دار بوده است و کاربران زیادی این گوشی را خریداری کرده‌اند. اخیراً آپدیت اندروید ١١ ردمی Note 9S به صورت پایدار برای کاربران ایرانی این گوشی نیز ارائه شده است. در ادامه نگاهی به جزئیات این به‌روزرسانی اساسی خواهیم داشت.

ردمی نوت ٩ اس، گوشی با ارزش و محبوب ردمی

ردمی نوت ٩ اس، طی سال گذشته به صورت جهانی معرفی شد. عرضه گسترده، ارزش خرید بالا و بازاریابی مناسب، همگی سبب شدند تا ردمی Note 9S به یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های ردمی در بازارهای مختلف بدل شود. این گوشی محبوب، از تراشه ٨ نانومتری اسنپدراگون ٧٢٠جی و باتری ۵,٠٢٠ میلی آمپر ساعتی بهره مند شده بود.

 

ردمی نوت ۹ اس با عنوان نسخه جهانی ردمی نوت ۹ پرو رسما معرفی شد

 

پیش‌تر در مورد عرضه آپدیت رابط کاربری MIUI 12 برای این گوشی، صحبت کرده بودیم. اما در ماه‌های گذشته، ردمی به صورت رسمی خبر انتشار آپدیت اندروید ١١ ردمی Note 9S را به تأیید رسانده بود. اما عرضه این به‌روزرسانی بزرگ در مناطق مختلف جهان، به کندی پیش می‌رفت. سرانجام، انتشار این به‌روزرسانی برای گوشی کاربران ایرانی این گوشی نیز آغاز شده است. در ادامه به جزئیات عرضه این به‌روزرسانی می‌پردازیم.

 

آپدیت MIUI 12 ردمی Note 9S رسما ارایه شد

 

آپدیت اندروید ١١ ردمی نوت 9S به صورت پایدار در ایران

یکی از کاربران ترنجی، با نام محسن، از دستگاه ردمی Note 9S استفاده می‌کند. وی می‌گوید که آپدیت اندروید ١١ را دو روز پیش به صورت پایدار دریافت کرده است. این به‌روزرسانی‌، کم کم برای تمام کاربران این گوشی در ایران، منتشر می‌شود. بنابراین، اگر همچنان اعلام دسترسی به آپدیت اندروید ١١ برای شما ظاهر نشده است، نگران نباشید. شیائومی این به‌روزرسانی‌ها را به صورت سری به سری ارائه می‌کند و ممکن است یک کاربر زودتر آن را دریافت کند و یک کاربر، دیرتر!

آپدیت اندروید ١١ ردمی Note 9S

آپدیت اندروید ١١ ردمی نوت ٩ اس در ایران

در توضیحات این آپدیت، نصب به‌روزرسانی سیستم عامل اندروید ١١ گزارش شده است. این نسخه، به صورت پایدار و به همراه رابط کاربری MIUI 12 بر روی گوشی شما، نصب می‌شود. به‌روزرسانی‌ جدید نوت ٩ اس در ایران، همراه با وصله امنیتی ماه آوریل ٢٠٢١ ارائه شده است. این وصله، یکی از به‌روزترین وصله‌های امنیتی برای مقابله با خطرات و تهدیدات امنیتی در اندروید است. با نصب به‌روزرسانی سیستم‌ عامل اندروید ١١، اکنون ردمی Note 9S عملکرد بهینه‌تری دارد و سرعت کلی دستگاه، بهبود یافته است. بنابراین، نصب این به‌روزرسانی فعلاً پیشنهاد می‌شود. برخی از باگ‌ها نیز در آپدیت جدید ردمی نوت ٩ اس در ایران، رفع شده‌اند.

حجم دانلود آپدیت اندروید ١١ ردمی Note 9S در ایران، حدود ٢.٣ گیگابایت است. نسخه فریمور این به‌روزرسانی، “V12.0.2.0.RJ2MIXM” می‌باشد. در نهایت، شما می‌توانید به‌روزرسانی اندروید ١١ ردمی نوت ٩ اس را با مراجعه به بخش به‌روزرسانی گوشی، دریافت کنید. اگر همچنان این به‌روزرسانی در دسترس شما قرار نگرفته است، نگران نباشید. همان طور که گفتیم، به زودی این آپدیت در دسترس تمامی کاربران قرار خواهد گرفت.

اندروید ١١ در نوت ٩ اس

نظر شما در مورد آپدیت اندروید ١١ ردمی Note 9S چیست؟ آیا سرعت شیائومی در عرضه به‌روزرسانی گوشی‌هایش، مناسب بوده است؟ اگر کاربر ردمی نوت ٩ اس هستید، بگویید که آپدیت اندروید ١١ را دریافت کرده‌اید یا خیر؟

اشتراک در
اطلاع از
18 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

نیومده هنوز
ما الان می یو آی ۱۲.۰.۶ هستیم تازه امنیتی جدید داده

Darth Vader

هوووووووووورررررررررررراااااااااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!

ali_s

به‌روزرسانی گوشی‌هایش، مناسب بوده است؟
.
نه.
معلوم نیست به گوشیا میانرده ۲۰۱۹ هم یازدهو بده یا نه، همین آپدیت می یو آی ۱۲.۵ برا سری ردمی نوت هشت دبه کرده

ali_s

آیا سرعت شیائومی در عرضه به‌روزرسانی گوشی‌هایش، مناسب بوده است؟ *

samouelkarter

این خبر اشتباهه یا شاید کاربر نسخه هند گوشی را داشته چون نسخه جهانی گوشی به ورژن 12.0.6 آپدیت شده و ورژن جدید حتما بیلدنامبر بالاتری خواهد داشت!
اصلا امکان نداره به این زودی ها بیاد چون تازه یک ماهه نسخه 12.0.6 را شیائومی داده هنوز خیلی مانده تا بیاد

ali_s

دقیقا منم منظورم همین بود جدیدا یه آپدیت داده

ATOOR

من آپدیت کردم گوشیمو
قبل آپدیت نسخه MIUI 12.0.6 بود آپدیت ک کردم 12.0.2 شد

چه عجب😂
تبریک به اونایی که آپدیتشو دریافت کردن.

صدرا مخملی

چه عجب شیائومی جان چه خبرا !

الان a30 سامسونگ هم اندروید 11 رو گرفته عجب سرعتی در عرضه اندروید 11 داشتی ! واقعا دمت گرم ایول داری

ali_s

همین الان اومد زدم دانلود شه

ali_s

دانلود شد من فقط فرقی ندیدم فرقش با ده چیه؟

afsoon

😂سلطان باگ .

Milad7

خیلی هم خوب. گوشی بسیار پر فروش و محبوبی داخل ایران هستش 🙂

Abolfazl77

سلام دوستان،گوشیم Redmi Note9 proهستش امروز اعلان آپدیت به اندروید 11 روی گوشیم اومد ،چون کار داشتم گفتم شب میزنم آپدیت میشه اما الان که اومدم دیدم نوتیفیکیشن رفته🥴
نمیدونم چرا اینطوری شد خیلی ناراحت شدم
اسکرین‌شات ش هست میزارم براتون
به نظرتون چرا همچین شد؟

Abolfazl77

سلام دوستان،گوشیم Redmi Note9 proهستش امروز اعلان آپدیت به اندروید 11 روی گوشیم اومد ،چون کار داشتم گفتم شب میزنم آپدیت میشه اما الان که اومدم دیدم نوتیفیکیشن رفته
نمیدونم چرا اینطوری شد خیلی ناراحت شدم
اسکرین‌شات ش هست میزارم براتون
به نظرتون چرا همچین شد؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️