حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 12 ردمی Note 9S رسما ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 12 دیدگاه | آپدیت

رابط کاربری MIUI 12 جدیدترین نسخه رابط کاربری اختصاصی شده اندرویدی شیائومی است. این محصول نرم افزاری در دهمین سالگرد این شرکت ارائه است. امروز آپدیت آن به یک گوشی اقتصادی دیگر ارایه شده است. آپدیت MIUI 12 ردمی Note 9S به مدل های جهانی آن رسیده است.

آپدیت MIUI 12 ردمی Note 9S

سازنده گوشی های هوشمند چینی اواخر آوریل از رابط کاربری جدید رونمایی کرد و از آن زمان، دستگاه های خود را به جدیدترین نسخه رابط کاربری گوشی های اندرویدی خود به روز می کند. ردمی Note 9S جدیدترین دستگاهی است که این به روزرسانی را در سراسر جهان دریافت می کند.

رابط کاربری MIUI 12

رابط کاربری MIUI 12

عرضه به روزرسانی MIUI 12 در سطح جهانی به صورت مرحله ای و برای تعداد زیادی دستگاه در حال انجام است. متأسفانه ردمی نوت ۹ اس علیرغم اینکه تلفن هوشمندی است که در مارس 2020 معرفی شد، تازه حالا دریافت به روزرسانی را آغاز کرده است، به هر حال دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است! 🚗

برای کسانی که شاید ندانند، این گوشی با کمی تغییرات و نام ردمی Note 9 Pro در هند به فروش می رسد. این نسخه خاص دستگاه قبلاً در سپتامبر دریافت به روزرسانی MIUI 12 را آغاز کرده است. اما سایر مدل های گوشی های هوشمند یعنی مدل جهانی، منقطه اقتصادی اروپا ، ترکیه و روسیه اخیراً اقدام به دریافت به روزرسانی کرده اند.

به روزرسانی نسخه های جهانی و منقطه اقتصادی اروپا گوشی ردمی Note 9S هنوز در مرحله بتا پایدار است. این بدان معناست که بیلد پایدار نهایی بسته به پایداری ساخت ممکن است برای این مدل تغییر کند. از طرف دیگر، شیائومی ساخت نهایی پایدار را به سه نسخه باقیمانده ارایه می کند.

شما ردمی Note 9s دارید؟ آپدیت MIUI 12 آن را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

بالاخره!

pooria

مصطفی زندست؟

m.b

🖕

Farz1n

واسه من نیومده
چقدر وقت میبره واسه همه بیاد؟

calantar

چرا می یو آی من با اون چیزی که تو اینترنت هست فرق میکنه واسه اونا پنل نوتیفیکیشن تغییر کردع ولی واسه من همونطوری موندع 😐🧐

Mahdi

شاید با ریست فکتوری درست شه

m.b

باید بری تو تنظیمات روشنش کنی… خودکار روی کلاسیکه…

MORTEZA

برو تو این مسیر فعالش کن
تنضیمات»صفحه نمایش»نوار وضعیت» استفاده از مرکز کنترل جدید

afsoon

همین که من تعویض کردم آپدیت داد 😑مبارک دارنده گان

Milad7

بالاخره اندروید 10 چه زمانی برای نوت8 عرضه میشه؟

aliasga

اومده من تازه برا نوت 8 خودم 11 هم اومد

aliasga

برا من اومد خیلی خوبه لگ و باگ نداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)