حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

توکن شیبا (Shiba) در صرافی های بایننس و کوکوین لیست شد

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | رمزارز

توکن شیبا (SHIB)، رمزارز جدیدی که به تازگی توجه کاربران ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است. امروز پس از آن که صرافی بایننس اعلام کرد آن را لیست می کند، با رشد قیمتی عجیبی مواجه شد و سر و صدای زیادی در این زمینه ایجاد کرد.

لیست شدن رمزارز شیبا در صرافی بایننس و کوکوین

توکن شیبا مشابه ارز دیجیتال دوج کوین یک میم کوین (Meme) است. این ارز دیجیتال به منظور ایجاد انگیزه در کاربران برای استفاده از صرافی غیرمتمرکز ShibaSwap بوجود آمده است. به دنبال اشاره ایلان ماسک به دوج کوین در برنامه تلویزیونی Saturday Night Live ، قیمت رمزارز شیبا در حال افزایش است. بنیان گذار میلیاردر کمپانی تسلا و اسپیس ایکس در برنامه کمدی SNL حضور یافت و عنوان کرد که این رمزارز به عنوان یک شوخی ایجاد شده است.

به نقل از binance، درحال حاضر و پس از لیست شدن این رمزارز در صرافی های معتبر، قیمت شیبا با رشد 190 درصدی نسیت به روز گذشته در قیمت 0.00003 درحال خرید و فروش است. این نکته را باید در نظر گرفت که در زمان نگارش این خبر، سه کیف پول به ترتیب 50 درصد و 7 و 3 درصد از این توکن را در اختیار دارند.

شیبا

توکن شیبا یک توکن جدید است و با لیست شدن در این صرافی ها نوسانات قابل توجهی را تجربه خواهد کرد. معامله گران باید مدیریت ریسک را رعایت کرده و از نظر فاندامنتال با این پروژه آشنایی داشته باشند. همچنین منطقه معاملاتی نوآورانه (InnovationZone) در صرافی بایننس به منظور معامله دارایی های دیجیتال نوظهور پدید آمده و نوسانات قابل توجهی در این بخش رخ می دهد. معامله گران پیش از ورود به Innovation Zone باید شرایط آن را در وب سایت صرافی بایننس مطالعه و به پرسش های مطرح شده پاسخ دهند. هیچ گونه محدودیت معاملاتی از نظر نوع انتخاب جفت ارز در Innovation Zone وجود ندارد.

و در پایان اگر با بازار ارزهای دیجیتال به میران کافی آشنایی ندارید، سعی کنید قبل از ورود آموزش های لازم را داشته باشید. نظر شما درباره توکن شیبا چیست؟ آیا این رمزارز می تواند ادامه دهنده راه دوج کوین باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

کنج صعودی مثلث …به هر طرف بشکنه همون طرف می‌ره .مثبت ده یعنی ورود .منفی ده یعنی خروج .

Mahdi

تحلیل به درد بعضی ارزا نمیخوره ، مثل شیبا ، دوج کوین فقط باید منتظر توییت افراد مشهور در موردشون باشیم تا رشد کنن

afsoon

اگر اون سه تا توکن که گفتم خریده بودی الان بین نود تا سیصد و شصت درصد تو دو روز تو سود بودی اگر امروز ساعت دوازده ظهر فروخته بودی 🙄تکنیکال خیلی خیلی مهمه تو رمز ارز ها .الان بیت هیچ خبر منفی واسش وجود نداره اما درگیر مقاومت گپ نزولی خودش شده و تا میخوره بهش می‌ریزه .

Milad7

📌جاستين سان در توییتر خود خبر از رویدادی بزرگ برای ترون تا ۲ روز آینده داد.

💲#TRX

📈#FUNDA

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی