حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدیر اتریوم ۱ میلیارد توکن شیبا اینو به موسسه خیریه ای در هند اهدا کرد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | رمزارز

ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin) خالق اتریوم، 1 میلیارد توکن شیبا اینو (SHIB) به یک موسسه خیریه جهت پرداخت هزینه های مبارزه با کوید 19 در کشور هند اهدا کرد. او قبلا نیز پت کوین ها و میم کوین های دیگری را که به آدرس عمومی ارسال شده بودند به چندین موسسه خیریه دیگر اهدا نموده بود.

توکن شیبا اینو (Shib)

شیبا اینو که اصطلاحا قاتل دوج کوین خوانده می شود، در اوایل ماه جاری به گردشی معادل 12 میلیارد دلار در بازار دست یافت. سازندگان این پروژه در سال 2020 نیمی‌ از کل توکن های شیبا را به کیف پول ویتالیک بوترین، خالق اتریوم واریز کردند. این اقدام با هدف سوزاندن این توکن و بالا نگه داشتن قیمت با حذف بخشی از عرضه از گردش صورت گرفت.

به نقل از cryptoslate، این کمک بوترین به خیریه در جهت مبارزه با ویروس کرونا در هند او را به یکی از بزرگ ترین خیرین جهت مقابله با کوید 19 تبدیل کرد. این کشور با بیش از 3 میلیون مورد ابتلای جدید در هفته گذشته با بدترین بحران COVID در کره زمین روبرو است. کمبود مخزن اکسیژن ، تخت بیمارستان و ظاهراً حتی پول وجود دارد.کمبود مخازن اکسیژن حتی منجر به یک کشمکش سیاسی در این کشور شده است که اعضای حزب حاکم تجهیزات را برای افرادی که به آنها رأی می دهند احتکار می کنند!

شیبا

هفته گذشته بنیان گذار شرکت بلاک چین Polygon مستقر در دهلی، ارسال کمک مالی برای مقابله با کوید 19 در کشور هند را با استفاده از کمک های مالی با ارز دیجیتال راه اندازی کرد. اهدا کنندگان می توانند از بیت کوین، دوج کوین، اتم، تزوس، سولانا، لایت کوین و سایر موارد برای اهدا کمک استفاده کنند. بوترین پیش از این بیش از 640،000 دلار اتریوم و ارز دیجیتال MKR به صندوق امداد برای مبارزه با ویروس کرونا در هند اهدا کرده است.

قیمت توکن شیبا در زمان نگارش این مطلب 40 درصد نسبت به روز گذشته کاهش یافته است. علاوه بر این، بوترین بیش از 500 هزار دلار آکیتا اینو (AKITA)، پت کوین دیگری که 50 درصد از عرضه خود را به حساب خالق اتریوم  واریز کرده بود به خیریه اهدا کرده بود.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

🔰تحلیل تکنیکال شیبا اینو ؛ (SHIB)
جمعه 24 اردیبهشت

🔹ارز دیجیتال شیبا اینو (SHIB) افت قیمت زیان باری را تجربه کرد. ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin)، خالق اتریوم ، نقدینگی شیبا اینو (SHIB) خود را از پلتفرم یونی سواپ خارج کرد. با این حال ،شیبا اینو با جهش قیمت از مانع تقاضا ، به خوبی توانست در این سطوح حفظ شود.

💠قیمت SHIB درحال برگشت

🔸قیمت SHIB در طی 24 ساعت گذشته 45 درصد و از 11 مه (21 اردیبهشت) 52 درصد کاهش یافته است. با این حال ، به نظر می رسد که توکن میم یا جوک اینترنتی با یک واکنش صعودی از منطقه تقاضا مواجه شده است که از 0.0000117 دلار تا 0.0000168 دلار امتداد دارد و می تواند قیمت SHIB را 33٪ افزایش دهد.

🔹گرچه بعید به نظر می رسد ، اما قیمت SHIB قبل از این سناریو صعودی می تواند ناحیه حمایتی خود را مجددا امتحان کند. مرز پایین ناحیه عرضه از 0.0000286 دلار الی 0.0000318 دلار امتداد دارد.

🔸سرمایه گذاران می توانند انتظار افزایش 30 درصدی قیمت SHIB از قیمت فعلی داشته باشند ، اما در صورتی که کف قیمت مذکور مجددا امتحان شود ، شاهد صعود 60 دصدی قیمت خواهیم بود.

🔹ظاهرا ، قیمت SHIB صعودی خواهد بود اما سرمایه گذاران باید به هر گونه سقوط ناگهانی بازار رمزارز ها که می تواند به سناریو صعودی تاثیر بگذارد ، توجه کنند. صرف نظر از این ، درصورتی که قیمت SHIB به دلیل فشار خرید ناامیدکننده یا جهش بالقوه مومنتوم نزولی ، نتواند بالاتر از این سطوح صعود کند ، فعالان بازار می توانند انتظار کاهش 22 درصدی قیمت این رمزارز به 0.0000162 دلار را داشته باشند.

🔸با این وجود ، شکسته شدن خط روند نزولی منطقه تقاضا در 0.0000117 دلار می تواند سناریو صعودی را بی اعتبار کرده و روند نزولی جدیدی را ایجاد کند. در این صورت ، قیمت SHIB می تواند یک سقوط 70درصدی تا سطح حمایتی بعدی در 0.00000360 دلاررا تجربه کند.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی