حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوج کوین پس از حضور ایلان ماسک در برنامه SNL سقوط کرد!

نوشته

2 سال قبل | 11 دیدگاه | رمزارز

سرانجام پس از مدت ها انتظار، دوج کوین به برنامه Saturday Night Live راه پیدا کرد، اما همه چیز طبق انتظار پیش نرفت! علی رغم امیدواری های هودل کننده های رمزارز دوج کوین، واکنش بازار به این برنامه، سقوط نسبتا سنگین قیمت دوج بوده است.

قیمت دوج کوین با افت ۲۵ درصدی مواجه شد

بالاخره ایلان ماسک، کارآفرین و مدیر عامل شرکت تسلا با حضور خود در برنامه زنده Saturday Night Live در شروع برنامه خود از دوج کوین صحبت به میان آورد. در ابتدای برنامه مادر ایلان ماسک که مشتاقانه منتظر دریافت هدیه روز مادر است به او می گوید که امیدوار است هدیه اش دوج کوین نباشد و ایلان در پاسخ به او می گوید که اتفاقا هدیه ای که برای او درنظر گرفته، همین دوج کوین است!

به نقل از cointelegraph، در عرض چند دقیقه پس از این صحبت، قیمت این رمزارز با 25 درصد کاهش، از حدود 0.66 دلار به 0.46 دلار رسید. از آن زمان تا به حال، قیمت با اندکی بهبود به مرز 0.52 دلار نزدیک شده است. جالب توجه است که یک ساعت قبل از شروع برنامه هم قیمت DOGE از بالاترین سطح خود در تراز 0.72 دلار به 0.66 دلار رسیده بود.

 

قیمت دوج کوین ۱۸ اردیبهشت سقوط می کند!

 

در ادامه برنامه ایلان ماسک در حالی که سعی می کرد دوج کوین را معرفی کند از این رمزارز با عنوان “ماشین مالی توقف ناپذیر” یاد کرد که آمده است تا جهان را دربرگیرد. او با اشاره به پرایس اکشن اخیر Doge اذعان داشت که این رمزارز به شکل واقعی در حال جهش است.

درست است که این ارز با یک شوخی آغاز شد ولی حالا واقعاً در حال جهش است

ماسک در حالی که ادعا می کرد Doge Coin به اندازه دلار واقعی است، آن را یک بازی هوشیارانه خطاب کرد. وی در ادامه صحبت های خود از بیت کوین و اتریوم هم سخن به میان آورد.

ایلان ماسک و دوج کوین

ایلان ماسک

ظاهرا دو سیگنال نزولی عامل اصلی این ریزش قیمت هستند. اول توییت خود ایلان ماسک که چند ساعت قبل از شروع برنامه از کاربران خواسته بود با احتیاط سرمایه گذاری کنند و نشانه دیگر این که ظاهرا بسیاری از سرمایه گذاران سود حاصل از دوج کوین های خود را روی دارایی های دیجیتال بزرگ تر مانند اتریوم و لایت کوین و بیت کوین کش سرمایه گذاری کرده اند.

با وجود واکنش منفی تریدرها به مونولوگ آغازین برنامه باید منتظر ماند و دید که آیا در ادامه ورق به نفع دوج کوین برمی گردد یا خیر. نظر شما درباره قیمت این رمزارز چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صدرا مخملی

دوج کوین یه ارز دیجیتال هست که کاملا دست ایلان ماسکه

و وقتی که بخواد میتونه قیمتش رو بیاره پایین یا ببره بالا اما من خیلی کنجکاوم که از این طریق چطور سود میکنه ؟

Mahdi

حرفا میزنی ، تو پایین میخره بعد که چند برابر شد میفروشه و دوباره که سقوط کرد میخره

صدرا مخملی

خودم میدونم خواستم رکورد منفی ها رو بزنم 😁
آخه هیچی بیشتر از اینکه بگی ایلان ماسک ساتوشی ناکاماتو هستش اعصبانی نمیکنه

صدرا مخملی

و اینکه چطور میتونه ارز دیجیتال رو کنترل کنه

واقعا ایلان ماسک ساتوشی ناکاماتو هستش ؟

afsoon

من روی پنجاه سنت خریدم .مطمعن هستم که تا یک دلار می‌ره .

afsoon

روی چهل سنت یه میانگین کم میکنم .اگر اومد شما میتونید به عنوان نقطه ورود ورود کنید

afsoon

YFPRO
YFPRO Finance پامپ میشه تا ساعت چهار صبح .ارزش معاملات پنج برابر دیروز .حد سود هفتاد درصد .پامپ روی ۴ خالی کردن روی ۱۰ .شما روی ۸ خالی کنید .نیاز به بیدار موندن کامل امشب هست

afsoon

Dash Cash (DSC) اشغال هست ولی کف ترین حالت ممکنه .به دید یه نوسان هزار درصدی تا پایان سال بهش نگاه کنید .بیشتر از دویست دلار نخرید ریسکش بالاست چون بنیاد نداره ولی یک هفته هست داره نوسان میده تو یک خط ممتد .پامپ میشه و هزار درصد رو میده .

afsoon

//ioox-system/ چشم هاتون روش بشه اگر ۰۰۶۸۰ رو رد کنه شارپ میده از همین نقطه هزار درصد .حد ضرر ۰۰۲۸۰.ریسک بالاست بخاطر بی بنیادی ولی این ها پامپ میشن به زودی

Mahdi

ممنون

Milad7

یکی از علت‌های کاهش DOGE اینه که دارن سمت SHIBA میان

دوج ممکنه کمی رنج بمونه و نوساناتش کمتر بشه ولی فعلا نگرانی برای دوج وجود نداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی