حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باگ های MIUI 12 کاربران را کلافه کرده اما شیائومی عجله ای برای رفع آن ها ندارد

نوشته

2 سال قبل | 72 دیدگاه | سیستم عامل، شیائومی

آخرین گزارشات تحلیلگران مربوط به سه ماهه اول سال 2021 نشان می دهد که شیائومی از نظر سهم بازار تلفن های هوشمند جهانی، به عنوان تهدیدی برای اپل محسوب می شود، و در مواردی نیز، چینی ها قبلاً توانسته اند از شرکت ساکن کوپرتینو در بازار اروپا پیشی بگیرند. طبیعتاً، منظور ما تعداد فروش گوشی ها می باشد، چراکه از نظر سود فروش، کماکان اپل فراتر از انتظارات ظاهر شده است. با این حال، به نظر می رسد جدیدترین سیستم عامل این شرکت یعنی MIUI 12 باگ هایی دارد که باعث شکایت کاربران شده است.

باگ های MIUI 12

به نقل از gizchina، به طور طبیعی، چنین موفقیتی در فروش محصولات شیائومی، به دلیل پایین بودن قیمت آن ها در بخش های متوسط ​​و اقتصادی رقم می خورد. شیائومی کیفیت ساخت دستگاه ها را کاملاً بهبود بخشیده و سخت افزار های بروز را در اختیار شما قرار می دهد، همچنین پیشرفت در کیفیت دوربین ها نیز مشهود است. این شرکت در تلاش است تا نرم افزار و سیستم عامل خود را نیز به طور دقیق تنظیم کند، اما هنوز خیلی موفق ظاهر نشده، چراکه در حال حاضر MIUI پر از اشکال و مشکلات است و بسیاری از افراد ترس از آن دارند که به دلیل مشکلات نرم افزاری، هنوز نباید از محصولات شیائومی به عنوان اولین گوشی خود استفاده کنند.

باگ های MIUI ۱۲

باگ های MIUI ۱۲

لیست گوشی هایی که از این مشکلات رنج می برند

اما این موضوع به هیچ وجه به این معنی نیست که با ارائه بروزرسانی ها، همه اشکالات برطرف می شوند. باگ هایی در دستگاه های “مطرح” نیز وجود دارد که حتی بیش از یک سال است که از حضور آن ها در بازار می گذرد. به عنوان مثال، کاربران Xiaomi Mi 9T و Mi 9T Pro به نمایش نادرست آیکون ها در حالت تاریک، ظاهر غیر ارادی صفحه سیاه هنگام پخش فیلم، خطا های نمایش آیکون و اعلان ها در حالت صفحه نمایش همیشه روشن (AOD)، فریز کردن در هنگام اجرای بازی ها، مشکلات مربوط به انیمیشن صفحه قفل، سوسو زدن نمایشگر پس از باز کردن قفل دستگاه، بسته نشدن اعلان ها هنگام راه اندازی مجدد گوشی و همچنین مشکلات صدا و نمایش متن در واتس اپ اشاره می کنند.

دارندگان گوشی Poco M3 نیز، از نقص در سیستم عامل MIUI 12 شکایت دارند که پس از آخرین بروزرسانی با عدم توانایی در روشن کردن تلفن هوشمندشان مواجه هستند. مشکل راه اندازی مجدد تصادفی در Redmi Note 9S و Redmi Note 9 Pro هنوز ادامه دارد. مشکلات مربوط به تخلیه زودهنگام باتری و پخش صدا برخی از دارندگان Redmi Note 8 را تحت فشار قرار می دهد. همچنین باگ های متعددی نیز در گوشی هایPoco F2 Pro  Poco F1 ،Xiaomi Mi 10 Pro، و حتی Redmi Note 5 و Note 5 Pro گزارش شده است. شما می توانید لیست کامل باگ های نرم افزار و سیستم عامل MIUI ۱۲ و اینکه چه دستگاه هایی تحت تأثیر این مشکلات قرار دارند را، در این مقاله ببینید.

عکس العمل شیائومی به این مشکلات

مشکل اصلی اما اینجاست که شیائومی، از بسیاری از مشکلاتی که در MIUI 12 وجود دارد، اطلاع دارد. اما متأسفانه، متخصصین این شرکت هرگز برای رفع برخی از آن ها تلاش نمی کنند. هنوز هم اشکالات زیادی در سیستم عامل دستگاه های Redmi ،Xiaomi و Poco وجود دارد. شاید بروزرسانی هایی با هدف رفع این موارد در راه باشند، اما همه ما دوست داریم تا این شرکت با سرعت بیشتری این کار را انجام داده و عادت عرضه گوشی های هوشمند خود با نرم افزار های دارای باگ را کنار بگذارد.

نگاهی به ۷ قابلیت جدید رابط کاربری MIUI 12.5 شیائومی

نظر شما راجع به باگ های متعدد MIUI 12 چیست؟ عکس العمل شیائومی درباره این موضوع را چگونه ارزیابی می کنید؟ آیا گوشی ای دارید که از این سیستم عامل بهره می برد و این مشکلات را نیز دارا می باشد؟ برای خود من، این مشکلات در تجربه استفاده از گوشی Poco F2 Pro، کاملا مشهود بوده است.

اشتراک در
اطلاع از
72 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Farcry

واقعا نمیدونم مشکل miui 12 چیه.من تقریبا دو ماه میشه poco x3 خریدم.حالا غیر از اینکه سرعتش از mi 9t که miui 10 روش نصب بود کمتره (با اینکه پردازندش یه مقدار جدید تره و سرعت کلاکش بیشتره) ولی بزرگترین مشکلی که باهاش دارم باتریشه! یعنی من نمیدونم چجوری باتری این گوشی 5000 میلی آمپره ولی فقط 10-8 ساعت اسکرین میده (از 100 تا صفر) تازه صفحه روی 60 هرتز تنظیم کردم و تماما بهینه ساز باتری روشنه و گوشیم روی حالت پروازه. قبل از این من mi 9t و honor play داشتم هردوشون با اینکه باتریشون کم ظرفیت تر بود شارژدهی بالاتری داشتن.
البته نکات مثبت خیلی خوبی داره مثل دوربینش که توی روی خیلی خوبه و سرعت شارژش که عالیه چون اکثر وقت ها یادم میره شارژر گوشی رو به موقع در بیارم و تا 100 درصد شارژ میشه (از بس که سرعتش زیاده! )

نه داش به من ربطی نداره

چرا؟
چون پوکو هندیه کیوتم
بزودی به این مشکلات هم سلاج میکنی

1. مشکل زیاد بودن صدای اسپیکر تماس به صورتی که اطرافیان صدا را می شوند.
2. مشکلات متعدد رابط کاربری اعم از لگ، کرش و باگ (برای مثال باگ در کنترل سنتر و سوییچ نشدن دوربین واید به الترا واید)
3. بازدهی پایین باتری نسبت به حجم آن حتی در حالت ۶۰ هرتز
4. پردازنده نه چندان پایدار ۷۳۲ جی همراه با افت فریم در بازی‌ها و مشکلات دما (سرایت سریع به دست به دلیل بدنه پلاستیکی)
5. تاثیر نداشتن رفرش ریت ۱۲۰ هرتز در بازی ها به دلیل ناتوانی چیپست در اجرای بالای ۶۰ فریم (بازی‌های محبوب مانند کالاف دیوتی و پابجی)
6. دوربین ماکرو ضعیف و فانتزی
7. خوش‌دست نبودن به دلیل وزن و قطر بالا
8. مشکلات داغی، کرش، سیاه شدن صفحه و افت فریم بخصوص در اجرای کالاف دیوتی
9.پرش آنتن وای فای و موبایل
10. قطعی بلوتوث

Farcry

سلام !
راستش چند تا از همین مشکلات هم دارم ! ولی خب مثل باتری خیلی روی مخ نیست.مثلا پشتش خیلی میلرزه (یه آهنگ با صدای بلند باهاش پخش کنم پشتش انقدر میلرزه که خیلی سخت میشه توی دست نگهش داشت و آدم اذیت میشه) ولی خب توی این قیمت درمجموع اسپیکر استریو خیلی عالیه.
درمورد پایداری و لگ زدن هم خودم گفتم سرعتش پایین تر از mi 9t یک سال و نیم پیشه و به نظرم هم یه بخشیش به خاطر اسنپ 732 هست و هم به خاطر miui 12. وخب این تقصیر شیایومی هست.
دوربین ماکرو هم ضعیفه ولی خب خیلی گوشی های این قیمتی همین مشکل رو دارن و با همون دوربین اصلی زوم کنی نتجیه بهتری میشه گرفت.
اما درکل به نظرم کسایی که شیایومی میخوان بگیرن سمت خود شیایومی (نه زیر برند هاش مثل ردمی و پوکو) برن و یه مقدار هزینه بیشتر کنن بهتره چون این مشکلات یه مقدار کمتر توی اونها دیده میشه.

برادر دروغ نگو یکی به یکی میگم بعد ۵ماه استفاده
اول
صدا کمی زیاده ولی متوجه حرف نمی شن فقط صدا میاد
دوم
مشکل تو اصلا من ندارم بجز کمی لک کوچولو
سوم
باتری یکم بد هست ۹ساعت بکوب ولی قرار بهتر بشه به آقای عطایی گفتم ولی توجه نکردن
چهارم
خیلی زر مفت هست پایداری عالی داره واصلا مشکل دما نداره ۲ساعت پابجی بکوب دماش شده ۴۰

پنجم
داش اولا 865بزور ۹۰میاره ولی دلت میخواد برو روت کن تا ۹۰راحت بگیری و حال کنی
ششم
از ۲ مگاپیکسل چه انتظاری داری
هفت
. صد در صد مواد زدی اینو میگی
هشتم
اصلا داغ نمی شه به هیچ وجه
راستی سیاهی کالاف اعلام کرد از خود شر کت هست و رفع شد
نهم
اصلا مشکل آنتن نداره
پینگ 82میگیرم ثابت حتی بعد 3 ساعت
دهم
اصلا هم اینطور نیست من که نداشتم

برای حرف هام مدرک دارم گروه
POCO X3 SERVIS
تو تلگرام برو بپرس جز باطری مشکلی نیست

Mahdi2000H

اره من 6 ماهه pocox3 NFC دارم الان کلی باگ داره ، همش کرش میده ، اینترنت درست آنتن نمیده و قطع و وصل میشه ، به فیلترشکن ها وصل نمیشه ، تو اجرا همه چیز کند شده ولی رو موخی ترین چیزش همون اینترنت هستش ،الان گوشیم اندروید 11 MIUI 12.5 هستش

Farcry

البته الان قیمت گوشی ها خوب ریخته میشه با پول همین پوکو x3 دو ماه پیش یه گوشی بالاتر توی همین برند شیایومی خرید.خود من هم موقت گرفتم چون میخواستم برم اس 21 الترا بخرم ولی خب الان 6-5 تومن ریخته و به نظر پایین تر هم میاد.درکل poco x3 گوشی خوبی هست

Mahdi

پوکو ایکس3پرو 128 شده 6900 و نسخه 256 رم 8 شده 8500

Mahdi

منظورم 7500 بود نسخه 256

Farcry

آره تا همین دو ماه پیش poco x3 صد و بیست و هشت گیگ این قیمت بود.البته poco x3 nfc و poco x3 pro غیر از پردازنده و یه مقداری دوربین تفاوت دیگه ای باهم ندارن
پردازندش خب خیلی سریع تر شده ولی باز نمیشه توقع داشت مثل گوشی های پرچمدار پابجی و کالاف رو اجرا کنه.دوربینش هم از 64 مگاپیکسل به 48 مگاپیکسل رسیده.شاید بعضی ها بگن ضعیفتره شده ولی این دوربین 48 سنسور imx 582 رو که روی mi 9t و با کمی تغییر mi 9t pro وجود داشته رو داره و تاجایی که من دیدم poco x3 pro نسبت به نسخه معمولی توی شب یه مقدار بهتر عکس میگیره و توی روز هم رنگ هاش گرم تره.البته توی روز جزییاتش هردوشون مثل هم بوده.

Mahdi

پردازنده خیلی بهتره ، دوربین هم با توجه به پردازش تصویر بهتر خب بهتر عکس میگیره

afsoon

واسه عملکرد بهتر باطری .وقتی صد در صد شارژ شد از پریز نکش و بزار پانزده دقیقه تو شارژ بمونه .گوشی منم اگر تا صد در صد رسید از شارژرش جدا کنم به سرعت برق و باد خالی میشه ولی اگر بزارم بیست دقیقه روی صد در صد تو شارژ باشه مثل حلزون خالی میشه باطری .

صدرا مخملی

دوستان باهاتون همدردی میکنم

Milad7

شما مگه آیفون 11 نداشتی؟ که گفتی فروختم و قصد دارم پرچمدار بخرم؟

ali_s

من یه باگ گرفتم یعنی عجیب 😂
بفهمید باور نمیکنید

Farcry

همون صفر درصد شارژ داشت ولی کار میکرد؟

ali_s

نه داش این که زیاد بد هم نیست
مشکل من خیلی عجیبه نمیدونم توضیح بدم میفهمید یا نه چون توضیح دادنم زیاد خوب نیست ولی میگم
دیدین وقتی تو صفحه اصلی هستین از وسط صفحه وقتی بکشین پایین کنترل سنتر میاد
من تو برنامه وقتی میرم تاچ تو برنامه کار نمیکنه کلا بعدا از وسط صفحه پایین میکشم تو خود برنامه کنترل سنتر میاد پایین بعد درست میشه اصلا یه جوریه انگار تو برنامه ای ولی تاچ برا صفحه اصلیه😂 دکمه ها منو هم کار میکنه به جز کنترل سنتر تو روز زیاد این اتفاق میوفته خلاصه رو مخه

ali_s

شارژ دهی هم که هیچ حرفی ندارم به شدت بده

صدرا مخملی

واقعا هم انگاری کلافه کرده 🤯

Farcry

آهان متوجه شدم.من این مشکل رو ندارم ولی خب برای من توی همین کنترل یه مقدار لگ میزنه.وقتی گوشی رو روشن میکنم و اولین بار کنترل سنتر (نوار نوفیلکشن) رو میکشم پایین اولش سفیده و هیچ گزینه ای رو نشون نمیده و بعد چند ثانیه تازه آیتم هایی مثل وایفای و اینترنت همراه و بلوتوث و ….. توی کنترل سنتر نشون داده میشه.انگار یه چند ثانیه طول میکشه تا آیتم ها لود بشن.

ali_s

Farcry
آها اون وقتی که گوشیو کامل خاموش روشن میکنی برا لودینگ عادیه برا منم همینه .
یه باگ کنترل سنتر داشتم قبلا که رفع شد یه موقع ها کنترل سنتر رو میکشیدم پشتش تار نمیشد یعنی دکمه ها کلا رو برنامه بود

Amin B3DA

هر دو مشکل کنترل سنتر که بیان کردید (پیام اول و آخر) منم دارم گاهی. مورد اول برا اینه که گاهی نوار نوتیفیکیشن کامل بسته نمیشه برای همین تاچ کار نمیکنه که باید یا مجدد نوتیف را باز و بسته کرد یا یه تاچ روی صفحه بزنید که نوتیف (که زیاد مشخص نیست بازه) جمع بشه
مورد دوم هم بله قبلا بیشتر بود اما هنوزم بعد اپدیت بازم هست مشکلش. واقعا زشته برا همچین برندی این باگ های مسخره. منتظر 12.5 هستم ببینم چی میشه

S AH

من یک باگ دارم تو خود رابط کاربری نیست تو یک اپلیکیشن‌ است
مثلاً الآن که دارن تایپ میکنم کروم فریز میشه! ولی گوشی فریز نمیشه . از طریق گوگل پلی هم نمی توانم کروم رو بروزرسانی کنم!
در حالی که مشکل فریز در گوشیه به مراتب ضعیف تره! Y7 prime 2019 این مشکل رو ندارم.
ولی من تو خود رابط کاربری زیاد لگ و هنگ ندیدم . باتری هم وقتی از ۳۰ درصد کمتر میشه مقدار شارژش گوشی تا دمای ۳۳ درجه میره در حالی که در شارژهای بالاتر ۲۶ درجه و…. است که تقریباً طبیعی است

TheFreeCritic

بعد نه ماه استفاده از POCO F2 Pro فقط همین باک های می یو آی رفته رو اعصاب که اکثرا هم خندم میگیره از باگ ها

میتونید این باگه رو مشاهده بکنید

comment image

آخه تو صفر درصد؟😂🥲🤐🤧

Mohammadreza

یه موردی که من خودم متوجه شدم وجود باگ بیش از اندازه تو سری پوکو هست من قصد خرید موبایل داشتم و اشتباه کردم و متاسفانه mi note 10 lite رو فروختم.گوشی فوق العاده ای بود. انقدر خوب بود که من رو به اشتباه انداخت.من تا الان سه مدل گوشی شیائومی داشتم.اولیش redmi note 7 pro بود رام چین بود و هیچ باگی نداشت اما نبود سرویس های گوگل برام آزار دهنده بود تمام برنامه های گوگل رو نصب کرده بودم اما واقعا گوگل پلی کار نمی کرد تحت هیچ شرایطی برنامه نصب نمی کرد و این خیلی اذیتم کرد.
گوشی بعدیم mi note 10 lite بود که فوق العاده بود اون هم هیچ باگی نداشت و هیچ مشکلی نداشت و واقعا عالی بود.
اما من میخواستم redmi note 10 pro بخرم به خاطر مشکلات صفحه نمایش منصرف شدم از خریدش و پوکو x3 pro خریدم.
در یک کلام واقعا پشیمونم. اول که گوشی رو خریدم اجازه استفاده از کروم رو نمی‌داد و می‌گفت باید به روز شه بعدش که بروز میشد خود به خود کروم رو حذف میکرد بازی دیتا دار از گوگل پلی و مارکت نصب نمی‌کرد و توی وب گردی وحشتناک لگ داشت.
گوشی یه آپدیت داشت.نصب کردم تغییری نکرد.
گوشی رو ریست فکتوری کردم و مشکلات به روز رسانی کروم و نصب بازی دیتا دار حل شد اما وب گردی باهاش حس خیلی بدی بهم میده.
گوشی با این پردازنده و این صفحه نمایش وحشتناک لگ میزنه تو وب گردی.
با مرورگر های دیگه هم فرقی نداره بازم لگ میزنه.
قدرت دستگاه فوق العاده است و تو یک ساعت بازی کال آف دیوتی موبایل با نهایت کیفیت نه افت فریم داره و نه داغ میشه کمی گرم میشه که طبیعیه.
اما یه نکته دیگه که برام عجیبه سرعت شارژ شدن دستگاه هست اوایل دستگاه نزدیک به ۲ ساعت طول می‌کشید تا شارژ شه اما به مرور بهتر شد.
خیلی ها درباره کیفیت دوربین بحث میکنن نسبت به پوکو x3 nfc نمی دونم چقدر تفاوت داره اما از mi note 10 lite که من قبلاً داشتم به طور کاملاً محسوس دوربینش ضعیف تره.
دوستان حرفی که میزنم جامعه آماری نداره اما تجربه شخصیم هست اگر گوشی شیائومی می‌خرید گوشی های سری mi رو بخرید طبق تجربه شخصیم باگ واقعا کمتر داره.

معذرت بابت طولانی شدن دیدگاه 🙏🙏

ali_s

داداش فک میکردم منم که شانس ندارم فقط باگ میخورم خدا بت صبر بده
دیگه من فهمیدم نرم افزارو نباید فدای سخت افزار کرد گوشی بعدیم که چهار سال دیگس😑 اگه این مشکلات رو شیا داشته باشه سمتش نمیرم شاید برم سمت سری a سامسونگ چون تحمل باگ ندارم منم یه موقع ها برنامه میپره بیرون به اضاف اون باگ بالا که گفتم این پریدن بیرون خیلی عذاب آوره

Mohammadreza

کاملاً درسته
من خودم هم الان با همه وجودم اهمیت یه رابط کاربری روان و سریع و بدون باگ رو دارم حس میکنم.امیدوارم این مشکلات سریع تر بر طرف بشه.

Farcry

آره منم شبیه این مشکل رو دارم همین الان.غیر از اینکه وقتی چند تا تب رو توی کروم باز میکنم یه دوثانیه لگ میزنه، بعضی وقت ها مثلا وقتی توی کروم استوری اینستاگرام رو چک میکنم (من از نسخه وب اینستاگرام استفاده میکنم) و بعدش از کروم میام بیرون به صفحه هوم گوشی،دفعه بد که میخوام برم کروم رو باز کنم توی کروم کلا صفحه سفید میشه و هرچی هم از رکچمم کروم رو حذف میکنم و باز دوباره میرم توی کروم صفحه سفید میمونه و بعد یکی دو دقیقه تازه کروم کامل میاد.

Farcry

رکچم نه رم. وقتی کروم رو از رم حذف میکنم……

Mohammadreza

به من که خیلی حس بدی میده.
578.000 امتیاز بنچمارک گوشی باشه و بعد تو وب گردی لگ بزنه.من بیشتر روزم رو با گوشی وب گردی میکنم و میانگین روزی 4 ساعت وب گردی دارم که به خاطر شرایطم شاید بیشتر هم بشه.لگ زدن اون هم این حد واقعا رو مخم رفته.

به این میگن مشتری مداری😂😂
فهمیدید که چی میگم؟؟😂

MIUI 11 خیلی بهتر از MIUI 12 بود نمیدونم تو نسخه جدید چرا شیا گند زده؟
نمونش پسرخاله من اون Redmi 9 داره با MIUI 11 خریده بود بعد یه مدت به 12 آپدیت شد خودم گوشیشو دیدم تو موقع بازی کردن حالا بماند به پردازنده قبل آپدیت خیلی خوب بازی میکرد بازیای سنگینو ولی الان وقتی میخواست بازی کنه هی بازی کرش میکرد و میرفت بیرون.
علاوه بر اون بعضی از برنامه هایی که اصلا سنگین نبودن تو موقع کار لگ داشتن و کلی کرش میکردن پسرخاله من مجبور شد گوشی رو کلا ریسیت کنه و الانم که ریسیت کرده تا حدودی اون باگای وحشتناکش درست شده ولی بازم رو مخه.🥲🤐

صدرا مخملی

الان اگه بگم یکی از دوستان من با سونی اکسپریا ال بازی میکرد این گوشی به شدت داغون بود که میخواست بازی رو اجرا کنه میپرید بیرون درکش میکنید !!

من ینی دیوونم دروغ بگم.؟
آقا من خودم دیدم که میگم.🤨😒

صدرا مخملی

شما بگید کجای کامنت گفتم که ایشون دروغ میگن ؟!

w_XinG

منم redmi 9 دارم و همین مشکلو دارم ولی از وقتی اپدیت miui ۱۲.۰.۴ انجام شد خیلی رو مخه وسط گیم صفه فریز میشه

Mahdi

رابط کاربری شیا خیلی سنگینه و ا اول باگ زیاد داشته کسی منکرشم نمیشه ولی میتونه با طراحی رابط کاربری جدیدی مثل سامسونگ یا وان پلاس که باگ خیلی کم دارن این مشکلات حل کنه یا با استفاده از کارشناسان سعی کنه باگ های رابط کاربریشو طی چند سال حل کنه یا به حداقل برسونه این باگ هارو

M.Y

بچه ها…
گوشی های هواوی (حالا من سری y رو دیدم) یه مشکلی دارن که موقع تایپ یک دفعه کیبورد میره پایین…
میره بالا
میره پایین
میدیم بالا
میره پایین
کلافه شدم دیگه
توی y6 2015 که خیلیه
توی y9 هم جدیدا دارم حسش می کنم…
😑😑

M.Y

کسی راه حل نداره؟

M.Y

الووو

Sarnevesht

دوست عزیز من خودم چند مدل گوشی هواوی داشتم تا حالا. البته سری y نبوده. تا حالا به همچین مشکلی بر نخوردم… شما شاید موقع تایپ به صورت اتفاقی دستت میره روی گزینه ای که کیبورد رو میبنده؟؟؟

M.Y

نه خودش میره بالا میره پایین

M.Y

نه وقتی می خوای تایپ کنی خودش میره پایین

TaHaSoLtAnI

اره
خیلی رو مخه …. 😑

Sarnevesht

خب دوست عزیز شما میتونی یه کیبورد دیگه نصب کنی. من بهت cheetah keyboard رو پیشنهاد میکنم که خیلی خوبه. مخصوصا یادگیری ماشینیش و تصحیح خودکارش.. تم های زیادی هم داره… البته ممکنه با گوشیت سازگاری نداشته باشه.. ولی اگه سازگار باشه خیلی خوبه.

M.Y

داداش الان برای اون گوشی که مال خود هواویه (چون نمی‌کشه چیز دیگه ای)
برای Y9 2019 هم Microsoft SwiftKey
عالیه

Darth Vader

سلام دوستان. دیدم دوستان بحث باگ شیائومی بینشون داغه گفتم منم تجربه خودمو بگم. من خدا رو شکر تا الان فقط دوتا باگ از ردمی نوت 9s در خاطرم هست. یکی اینکه بعد چند تا آهنگ صدای هدفون قطع میشه، یکی دیگه تو مکالمه اسپیکر مکالمه گوشی قطع میشه که مشکل دومی حل شده.

AL1K1NG

مشکل اسپیکر مکالمت چجوری حل شد؟؟من هنوز دارم مشکلو

Darth Vader

تو آپدیتMIUI12.0.6 حل شد. البته بعد چند ماه.

Mohammadr

در مورد قطع شدن صدای آهنگ… نرم افزار music رو محدود نکردی برای مصرف باتری؟ اگه تو بخش باتری اپلیکیش موزیک رو رو گزینه آخر گذاشتی، بعد 10 دیقه تو پس زمینه بودن، خودکار بسته میشه

Darth Vader

اره محدود کرده بودم. ممنون از راهنمایی شما.

Darth Vader

یه سوال کسی خبر داره اندروید یازده و. Miui12/5 کی برای ردمی نو 9s میاد. خسته شدیم دیگه. داغون آرین بخش شیائومی آپدیت دهیشه.

Darth Vader

تصحیح
آرین: ترین

V800B

کیفیت ساختش اخه پایین جدیدا
خدایش رابطش چیزی در حد فاجعه اس

V800B

اون دوستمون کجاس بیاد ی متن بی ربط بزارع گمراه کنه متنو
و از شیا حمایت کنه 😂

iTroll 2nd Gen

من باگ چند تا باگ دارم : یکیش اینکه نوتیفیکیشن شید باز میمونه هیچی نشون نمیده
دوم اینکه تنظیمات خودکار تغییر میکنه 😐😑
سوم اینکه کروم فریز میکنه
و در اپدیت جدید باگ جدید افزوده شده ، با روشن کردن اکولایزر در هر برنامه ای صدای عجیبی در میاد که قبلا اونطوری نبود
می یو آی ۱۱ با اندروید ۱۰ خیلی برام عالی بود کاش آپدیت نمیکردم
جلوه های زیبای بلور هم بود که شیا کلا حذفش کرده در ۱۲ ، لگ و باگ کمتر هم که داشت

و بیشترین چیزی که در می یو آی اذیتم میکنه ناهماهنگ بودن برنامه ها هست
یعنی برنامه موزیک یک شکلیه ، برنامه فایل منیجر شکل دیگه و …
امل رام چین چنین مشکلی نداره

Mahdi

به نظرم شیائومی باید یه رابط کاربری سبک ترو بدون باگ طراحی کنه بعدا تو هر ابدیت سنگین ترش کنه اما بدون باگ نه الان رابط کاربری سنگین هست هم باگ داره

Darth Vader

اوپو فایندX3

Mahdi

بین وان پلاس ۹ پرو با اوپو فایند x3 یکیشون انتخاب میکنم ولی نمیدونم کدومش اخر انتخاب کنم

mr.veyani

1

AŁɪ

باگیوآی

AŁɪ

یه چیزی که جالبه ۷۰ درصد کاربرای ترنجی شیائومی دارن و این 😑نشون میده اکثر افراد بخاطر مشخصات سخت افزاری بالا و خوب شیائومی خریدن ولی بعد تو ذوقشون خورده

TheFreeCritic

احساس پشیمونی ندارم و صد بارم برگردم عقب به جای ایفون SE 2020 اینو انتخاب میکنم اما باگ ها خیلی *** شدن ://

کم باگ ترین رابط کاربری های عمرم یکی one ui بوده یکی رابط کاربری اون نوکیا سیمبین قدیمیا 🙂

M.Y

Find x3

w_XinG

سلام من redmi 9
نسخه ۶۴ گیگ و رم ۴ رو دارم و این چن روز پیش اپدیتش کردم و الان مقدار زیادی از رم پر شده و حتی ریست فکتوری کردم هم درست نشد
ینی باید تا اپدیت بعدش صبر کنم برا حل مشکل چون خیلی وقتا تو گیم فریز میشه حتی تو واتسپ و برنامه های سبک و میلی رو مخه

w_XinG

و حتی تو گیم بعضی مواقع ک فریز میشه صدای عجیب در میاد ک این صدارو توی گوشی قبلیم ک رم ۲ بود تو گیم تجربه کرده بودمش و اولین باره تو گوشیredmi 9 دیدم

maria

من هم note 9s دارم
هر وقت آپدیت میکنم گوشی تا چند وقت خودسر میشه
یعنی هرجا دلش بخواد کلیک میکنه میره اینور اونور
منم مجبورم تا چند وقت خاموشش کنم تا مشکلش با خودش حل شه
نمیدونم چش میشه

Martia

سلام. بچه ها من نوت 8 پرو دارم بعد وقتی ک حالت تیره یا همون دارک مود رو انتخاب می‌کنم صفحه گوشی ی ذره پر پر میکنه ب اصطلاح. کیا ب این مشکل بر خوردن؟ در حالت عادی اینجوری نیس فقط حالت دارک مود

mehran.cpt

منم از وقتی اپدیت کردم فست شارژ گوشی کار نمیکنه. میخوام شارژ کنم 4 ساعت زمان میبره فول شدنش. گوشیم نوت 8 پرو. کسی این مشکلو داره؟؟

parsa.hjj

دقیقا اون زمانی که من اندرویدمو از ۱۰ ارتقاء دادم می یو آیم هم شد ۱۲ از اونموقع به بعد مشکل بزرگی دارم : قاعدتاً باید وقتی قاب نوتیفیکیشن سفیده نوشته هاش مشکی باشه که محتوای نوتیفیکیشن دیده بشه اما مال من دوتاش سفیده اصلا نمیتونم بفهمم چه نوتیفی اومده لطفاً بگید چکار کنم روی همه برنامه ها اینطوره مدل گوشیم redmi note 9s

majid22153

سلام گوشی من پوکو ایکس تری پرو هستش
سه روزه خود بخود صفحه نمایش که روشن هست دارم استفاده میکنم یهو قاط میزنه کل برنامه ها رو باز میکنه تو اینستا و وات استیکر میفرسته ولی وقتی صفحشو خاموش روشن میکنم درست میشه دوست هم همین گوشیو داره همین اتفاق واسش می افته اینروزا کسی براش راحلی داره تنظیم کارخونم زدم ولی بازم حل نشد

mmdrza__BoB

داش من خودمم Poco X3 Pro دارم خیلی هم ازش ط گیم و کارای دیه راضی ام . من چون 5 یا ۶ ساله ک دارم با نمایشگرای امولد کار میکنم به نمایش گر این عادت ندارم ک این طبیعیه . اون ایرادایی هم ک گرفتی معلوم بود ط اصن این گوشیو ط دستت نگرفتیش چون هیچ کدوم از اینا رو من جایی ن شنیدم ن خودم ط گوشیم دیدم. ولی وقتی راجبه miui شیائومی حرف میزنن منم خواستم نظرمو بگم ک من خودم از وقتی ک one UI سامسونگ اومده بود داشتم باهاش کار میکردم یعنی حدود ۳ سال پیش . واقعا خیلی باگاش کمه چون سبکه و نسبت به miui انیمنشین های کمتری و ساده ترس داره . ولی miui شیائومی هم اینطوری ک میگین باگ نداره و به خاطره اون انیمنشین های مخصوصش هس ک سنگین شده (مثلا وقتی ی برنامه ای حذف میکنی ی جور باحالی حذف میشه یا سوپر والپیپر داره یا توی قسمت storage تنظیمات ی حالت آب مانند باحالی داره و ….) ک همه اینا خیلی سنگینش کردن . ولی من باگ هایی ک توی miui دیدم یکی قسمت کنترل سنتر بود زمانی ک از توی تنظیمات اون قسمت رو مثل آیفون میکنیش و بعضی وقت ها هم ک خیلی کم پیش میاد وقتی میخوای بکشیش بالا و بیندیش صفحه تار میشه و ک یدونه بزنی رو صفحه درست میشه و زیادم ط مخ نی و دومیش هم مربوط ب سوپر والپیپر بود ک وقتی تند تند صفحه رو روشن خاموش کنی سوپر والپیپره کار نمیکنه ک اینم خیلی طبیعیه چون هر کی باشه قاطی می‌کنه …

ولی من با miui بیشتر حال میکنم چون جذاب تر از one UI هست ولی خب واسه سامسونگ سبک تره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی