حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مچ بند Oppo Band Vitality Edition و ایربادز Enco Air در چین رونمایی شدند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، گجت‌های پوشیدنی

در ادامه رونمایی از محصولات امروز اوپو در چین، این برند از یک مچ‌بند و ایربادز تمام بی‌سیم رونمایی کرد. این دو محصول، با قیمتی اقتصادی و رقابتی معرفی شده‌اند. دو محصول مذکور، مچ بند Oppo Band Vitality Edition و ایربادز Enco Air نام دارند. در این مطلب، به مشخصات فنی و قیمت آن‌ها خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

مچ ‌بند Oppo Band Vitality Edition

اوپو امروز در اولین اقدام خود، از گوشی Oppo K9 5G رونمایی کرد. این گوشی میان‌رده با مشخصات فنی متعادلی در چین معرفی و عرضه شد. برای خواندن پست معرفی این گوشی، روی این لینک کلیک کنید.

 

اوپو K9 با تراشه‌ Snapdragon 768G رسماً معرفی شد

 

به گزارش Gizmochina، اولین گجت پوشیدنی اوپو که امروز معرفی شده است، مچ بند Oppo Band Vitality Edition نام دارد. این مچ بند هوشمند، در بندهایی با دو رنگ و آبی و نارنجی عرضه می‌شود. با پشتیبانی از تراشه NFC، این مچ بند هوشمند توانایی استفاده از سرویس‌های WeChat و Alipay را دارد.

مچ بند Oppo Band Vitality Edition می‌تواند به صورت همزمان، ضربان قلب و غنای اکسیژن خون را تشخیص بدهد. همچنین هشدارهای شخصی سازی شده در این مچ بند پشتیبانی می‌شوند. قابلیت پایش کیفیت خواب و امتیازدهی به همراه توصیه‌های زمان خواب در محصول جدید اوپو موجود هستند. کنترل موسیقی از طریق این مچ بند نیز امکان پذیر خواهد بود.

نمایشگر مچ بند اوپو بند Vitality Edition از قطر ١.١ اینچی برخوردار است. پنل این نمایشگر نیز از نوع AMOLED است. استاندارد 5ATM به مچ بند اوپو بند Vitality Edition اعطا شده است. دریافت این استاندارد، به معنای مقاومت این محصول در برابر گرد و غبار و آب تا ۵٠ متر می‌باشد. گفته می‌شود که این محصول از ١۶٠ واچ فیس و ١٢ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند. عمر باتری آن نیز در حالت عادی ١۴ روز خواهد بود. جنس بند مچ بند اوپو بند Vitality Edition از سیلیکون ضد حساسیت است.

قیمت این محصول جدید، برابر با ١٩٩ یوان چین می‌باشد. این رقم با تبدیل به دلار آمریکا، معادل ٣١ دلار است. قیمت پیش فروش این محصول نیز برابر با ١۴٩ یوان یا ٢٣ دلار آمریکا می‌باشد. به نظر می‌رسد با چنین برچسب قیمتی، ارزش خرید محصول جدید اوپو بسیار خوب است.

قیمت مچ بند اوپو بند Vitality Edition

قیمت مچ بند Oppo Band Vitality Edition

ایربادز تمام بی سیم اوپو Enco Air

دومین گجت پوشیدنی جدید اوپو، یک ایربادز تمام بی سیم با نام اوپو Enco Air است. عمر باتری ایربادز تمام بی سیم Enco Air به همراه کیس شارژ، به ٢۴ ساعت می‌رسد که رقم بسیار خوبی است. ظرفیت باتری هر کدام از ایربادها ٢۵ میلی‌ آمپر ساعت می‌باشد. کیس شارژ از درگاه Type-C برخوردار است و ظرفیت باتری آن ۴۴٠ میلی آمپر ساعت می‌باشد. حداکثر توان شارژ پشتیبانی شده توسط این محصول، ١٠ وات است. این محصول در چهار رنگ قابل خریداری خواهد بود. همچنین طراحی Enco Air کمی مشابه با ایرپادهای اپل است. وزن هر گوشی ٣.٧۵ گرم و وزن حدودی کیس ۴٠ گرم می‌باشد. استاندارد IP4X توسط این ایربادز کسب شده است.

بلوتوث نسخه‌ ۵.٢ در این محصول وجود دارد. درایور هر سری، ١٢ میلی‌متر است. قابلیت حذف نویز خودکار در این محصول فراهم شده است. تأخیر ارتباط در Enco Air به ٩۴ میلی ثانیه رسیده است.

ایربادز Enco Air

قیمت ایربادز Enco Air

قیمت این محصول نیز برابر با ٢٩٩ یوان یا ۴۶ دلار آمریکا می‌باشد. قیمت در نظر گرفته شده برای شرکت کنندگان پیش فروش نیز ٢۴٩ یوان (معادل ٣٨ دلار آمریکا) می‌باشد.

نسخه Wu Liuqi ایربادز Enco Air

نسخه Wu Liuqi ایربادز Enco Air

همچنین ایربادز Enco Air در یک نسخه محدود با نام Wu Liuqi نیز رونمایی شده است. این نسخه برچسب قیمتی ٢,١٩٩ یوانی (معادل ٣۴٠ دلار آمریکا) را همراه خود دارد.

نظرتان در مورد مچ بند اوپو بند Vitality Edition و ایربادز تمام بی‌ سیم Enco Air چیست؟ آیا این دو محصول جدید ارزش خرید بالایی دارند؟ به محصولات اوپو  علاقه مند هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️