حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا شاهد مدل 5G ردمی Note 10 Pro باشیم

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | ردمی، شایعات

معرفی خانواده Redmi Note 10 برای بازار هند و سپس برای بازار جهانی باعث شد که سردرگمی عجیبی ایجاد شود. در مدل های هندی هیچ مدل 5G وجود ندارد. مدل 5G جهانی هم نمایشگر OLED یا تراشه اسنپدراگون ندارد. به این ترتیب واقعا بازار انتظار مدل 5G ردمی Note 10 Pro را دارد. به این دلیل که نمایشگر OLED با رفرش ریت بالا و تراشه اسنپدراگون 5G را بتواند برای رقابت با دستگاهی مانند مدل 5G گلکسی A52 سامسونگ ارایه کند. حالا در گزارشی می شنویم که احتمالا Redmi Note 10 Pro 5G ارایه شود.

مدل 5G ردمی Note 10 Pro

احتمالا ردمی Note 10 Pro 5G به زودی با تراشه 5G کوالکام به بازار عرضه می شود. اگرچه این گوشی هوشمند هنوز تایید رسمی دریافت نکرده است، اما تصویری تایید کننده از وجود آن در رسانه های اجتماعی ظاهر شده است. حدس زده می شود که Redmi Note 10 Pro 5G دارای کوالکام Snapdragon 750G باشد. همچنین ممکن است با یک نمایشگر ۱۲۰ هرتز AMOLED همراه باشد که یکی از اصلی ترین دلایل فروش مدل 4G آن بود.

Abhishek Yadav با انتشار توییتی، تصویری را ارائه داد که Redmi Note 10 Pro 5G را به ما نشان می دهد. تصویر تبلیغاتی به زبان اسپانیایی در دسترس است و نشان می دهد که تلفن جدید ممکن است ابتدا وارد اسپانیا شود. همچنین، طراحی ظاهر شده در تصویر کاملاً شبیه نسخه معمولی Redmi Note 10 Pro است. گرچه ممکن است یک سخت افزار جدید وجود داشته باشد.

این خبرچین گفت که Redmi Note 10 Pro 5G می تواند با اسنپدراگون ۷۵۰ جی عرضه شود. تصویر تبلیغاتی دارای برند تجاری کوالکام نیز هست. با این حال، شیائومی هنوز از طریق کانال های رسمی رسانه های اجتماعی خود جزئیات خاصی ارائه نکرده است.

مدت هاست که شایعه شده است شیائومی احتمالا Redmi Note 10 Pro را در مدل 5G روانه بازار می کند. گفته می شود این گوشی اوایل سال ۲۰۲۱ در چندین وب سایت صدور گواهینامه از جمله اداره استاندارد هند (BIS) ظاهر شده است. این شرکت اما مدل 4G خود را به بازار عرضه کرد. شیائومی همچنین مدل 5G از Redmi Note 10 را در بازار جهانی با قیمت 199 دلار معرفی کرد. این هزینه برای حافظه رم ۶ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت است.

در هند، مدل 4G ردمی Note 10 Pro از حدود ۲۱۵ دلار شروع می شود. این گوشی شامل مشخصاتی از قبیل نمایشگر 6.67 اینچی Full HD+ (1080×2400 پیکسل) با پنل Super AMOLED و دوربین پشتی چهارگانه با یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است. همچنین این گوشی دارای هشت هسته ای Snapdragon 732G است و شامل حداکثر 8 گیگابایت رم و همچنین حداکثر 128 گیگابایت حافظه داخلی است.

جزئیات مربوط به ارائه Redmi Note 10 Pro 5G هنوز توسط شیائومی فاش نشده است. با این حال، این شرکت چینی Redmi Note 10S را از ۲۳ اردیبهشت در هند به عنوان جدیدترین مدل خود در سری Redmi Note 10 معرفی می کند. این مدل در حال حاضر در برخی از بازارهای جهانی موجود است و به احتمال زیاد با پشتیبانی از 5G به بازار هند نمی آید.

نظر شما چیست؟ منتظر مدل 5G ردمی نوت ۱۰ پرو هستید؟ به نظر من این دستگاه برای رقابت مستقیم با رقیب کره ای نیاز است.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

رقیب مستقیم a52

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)