حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با کاهش قیمت بیت کوین به ۵۳,۳۰۰، ۲ میلیارد دلار لیکویید شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | رمزارز

طی روزهای گذشته بازار ارزهای دیجیتال با رشدهای عجیب و غریبی همراه بود. تقریبا هیچ روزی در بازار ارزهای دیجیتال نرمال نمی گذرد. تنها در چند کندل ساعتی، کل بازار قرمز شد و بالغ بر 100 میلیارد دلار از ارزش بازار رمزارز ها از بین رفت. اما طی چند ساعت اخیر با کاهش قیمت بیت کوین به سطح ۵۳ هزار دلاری، تقریبا ۲ میلیارد دلار از دارایی های کاربران در صرافی ها لیکویید شد.

لیکویید شدن ۲ میلیارد دلار از دارایی های کاربران رمزارزهای دیجیتال

با کاهش قیمت بیت کوین به 53,300 دلار و کاهش 100 میلیارد دلاری ارزش کل بازار چند ساعت گذشته در بازار ارزهای دیجیتال نسبتا سخت گذشت و کاربران زیادی را به شوک فرو برد.

طبق اطلاعات سایت Bybt ، کل میزان لیکوئیدی دارایی های دیجیتال کاربران این بازار در 24 ساعت گذشته تقریبا 2 میلیارد دلار ارزش داشت. بیشترین میزان لیکوئیدی در صرافی Huobi  طی سفارشی متعلق به پوزیشنی در رمز ارز اتریوم بود که معادل 74.5 میلیون دلار ارزش داشت. نزدیک به 196 هزار معامله گر ساعت گذشته به ترتیب در رمزارز های بیت کوین ، اتریوم و دوج کوین لیکوئید شدند.

در زمان نوشتن این مطلب ، بیت کوین در حدود 54,000 دلار معامله می شود که تقریباً 4000 دلار نسبت به روز گذشته کاهش یافته است. بازار نیز طی چند ساعت گذشته بسیار قرمز است. در واقع، تنها سه ارز دیجیتال دوج کوین، اتریوم و لایت کوین نسبت به قیمت روز گذشته کاهش نیافته اند. با این وجود، آن ها هم طی یک ساعت گذشته به طور جدی افت کردند.

*اگر با بازار ارزهای دیجیتال آشنایی کافی ندارید، به هیچ وجه وارد این بازار نشوید چرا که امکان صفر شدن کل موجودی شما نیز وجود دارد.*

نظر شما درباره ارزهای دیجیتال چیست؟ آیا قیمت بیت کوین می تواند روند صعودی خود را ادامه دهد و شاهد آلت سیزن باشیم و یا روند نزولی بازار آغاز شده است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

دوج سقف فعلی مابین ۰/۷۵ الی ۰/۸۰ هست که سمت این نواحی انتظار اصلاح دارم براش یک اصلاح مجدد به کانال ۰/۵۰ داشته باشه و مجدد اماده بشه برای ورود به کانال ۱ دلار

در صورتی بالای ۰/۸۰ بمونه میره که وارد کانال ۱ دلار بشه

منتظر عدد دقیق هم نباشید

اینم راهنمایی برای دوج

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی