حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو ممکن است گوشی های سری Reno6 خود را به زودی رونمایی کند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، شایعات

بیش از چهار ماه از زمانی که کمپانی اوپو از گوشی های Reno5 ،Reno5 Pro و Reno5 Pro Plus در چین رونمایی کرد، می گذرد. حال جدیدترین شایعات مطرح شده حکایت از آن دارد که اوپو، ممکن است گوشی های سری Reno6 خود را به زودی رونمایی کرده و تا ماه جولای به بازار عرضه کند.

گوشی های سری Reno6

به نقل از gizmochina و طبق گزارش منتشر شده از چین، اوپو در فکر برگزاری کنفرانسی در تاریخ ۱ خرداد ۱۴۰۰ می باشد. گمانه زنی ها بیان می کنند که در این مراسم افراد مشهور زیادی حضور خواهند داشت و این رویداد به عنوان تاریخ معرفی سری Reno6 تعیین شده است.

سری Reno6 جانشین Reno5

سری Reno6 جانشین Reno5

به نظر می رسد اوپو در گذشته نیز از این رویداد میان سالی برای معرفی برخی از گوشی های محبوب خود استفاده کرده است. گوشی OPPO R15 در حالی معرفی شد که مراسم رونمایی از آن در حوالی همین تاریخ و در سال 2018 بود در حالی که اولین گوشی از سری رنو نیز در مراسم سال 2019 معرفی شد. بنابراین تصور اینکه گوشی های Reno6 در رویداد امسال رونمایی شوند، دور از ذهن نیست.

مشخصات احتمالی میانرده های جدید اوپو

انتظار می رود همانند گوشی های Reno5، سری Reno6 نیز در سه مدل عرضه شود. این گوشی ها به احتمال فراوان دارای چیپست Dimensity 1200 و صفحه نمایش 90 هرتز می باشند. Reno6 Pro احتمالا با پردازنده اسنپدراگون 870 و نمایشگر 90 هرتز و +Reno6 Pro نیز با پردازنده اسنپدراگون 888 و رفرش ریت 120 هرتز ارائه می شود. گزارش شده که هر سه گوشی با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع سیم 65 وات و شارژ بی سیم 30 وات عرضه می شوند.

با توجه به اینکه سری Reno5 به برخی از بازار ها راه پیدا کرد، به احتمال زیاد سری Reno6 نیز، در خارج از چین عرضه خواهد شد.

گوشی اوپو رینو ۵ پرو پلاس رسما معرفی شد

نظر شما راجع به گوشی های Reno6 و مشخصات احتمالی آن ها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی