حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حق اختراع حلقه هوشمند اوپو ثبت شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، حق اختراع

با پیشرفته‌تر شدن فناوری، گجت‌ها فشرده‌تر و کوچکتر می‌شوند، زیرا می‌توانیم مدارها و ترانزیستور های بیشتری را در دستگاه‌های کوچتر قرار دهیم. انسان ها با سرور های غول پیکر، سپس کامپیوتر، سپس گوشی هوشمند و سپس ساعت هوشمند شروع کرده‌اند. و اکنون می توانیم یک حلقه هوشمند بسازیم که بتواند روی انگشت شما قرار بگیرد!
بله ظاهرا حلقه هوشمند اوپو در راه است!

 

پتنت اوپو برای انگشتر هوشمند

خوب، مفهوم حلقه هوشمند تقریباً جدید است زیرا تنها بازیگر شناخته شده فعلی در تجارت حلقه های هوشمند Motiv با حلقه Motiv خود است که در سال 2017 منتشر شد.

البته در سالهای متمادی حق اختراع های مختلف از سوی برند های مختلفی برای تولید یک حلقه هوشمند ثبت شده است که از آنها می‌توان حق اختراع حلقه هوشمند اپل در سال 2019 را ذکر کرد.

اکنون اوپو نیز به دنبال احیای این صنعت است زیرا آخرین گزارش‌ها از چین نشان می‌دهد که اوپو حق اختراع مخصوص به خود را برای توسعه حلقه هوشمند خود ثبت کرده است.

به گزارش Gizmochina، یکی از منابع داخلی از چین گزارش می دهد که از پایگاه داده QCC، آنها دریافتند که اوپو یک پتنت برای حلقه هوشمند خود ارائه کرده است و توسط مقامات چینی نیز تأیید شده است.

پتنت حلقه هوشمند اوپو

پتنت حلقه هوشمند اوپو

فهرست موجود در پایگاه داده اشاره می کند که حلقه هوشمند Oppo در حوزه لوازم جانبی قرار می‌گیرد، نه یک محصول الکترونیکی و قرار است یک گجت کمکی برای سایر گجت های اوپو، از جمله عینک های هوشمند آینده این شرکت باشد. در همین راستا، اوپو اولین عینک هوشمند خود، Oppo Air Glass را هفته گذشته عرضه کرد.

Oppo Air Glass یک جفت عینک هوشمند AR (به کمک تکنولوژی واقعیت افزوده) است که توسط اوپو توسعه یافته است. این عینک دارای طراحی تک لنزی است و یک استایل آینده نگرانه دارد و وزن آن کمتر از 30 گرم است. همچنین با توجه به پشتیبانی از Snapdragon Wear 4100 SoC Qualcomm و ویژگی‌هایی مانند یادآور آب و هوا، یادآوری زمان‌بندی ها، یک برنامه سلامتی(Health) و یک تله‌پرومتر(نمایشگر نیمه‌شفاف محتوا) که برای کاربران در رابطه با سخنرانی‌ها، ارائه‌ها و بسیاری از سناریوهای دیگر استفاده می‌شود، گجتی بسیار مفید خواهد بود.

از عینک هوشمند اوپو که بگذریم در مورد جزئیات دیگر حلقه هوشمند اوپو مانند مشخصات، باتری یا طراحی، در پایگاه داده جزئیاتی ذکر نشده است. اما امیدواریم توسعه حلقه هوشمند اوپو در حال انجام باشد زیرا کانسپت و پیش‌نمای آن جالب به نظر می رسد.

 

از نظر من احتمالاً در آینده شرکت های بیشتری را در حال توسعه این گونه فناوری های آینده‌نگرانه خواهیم دید. نظر شما چیست؟ پیش‌نمای حلقه اوپو برایتان جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری